  • 1. Data: 2002-09-06 06:55:46
    Temat: kilka pytan z rynku pien
    Od: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>

    Witam

    1. Czy Skarb Panstwa dalej emituje bony skarbowe w cotygodniowcyh
    regularnych przetargach czy wystepuja one wtedy jak jest potrzeba ?

    2. Czy sa jeszcze bony pieniezne sa z terminem wykupu 1 dzien czy zaczynaja
    sie od 1 tygodnia ?

    dziekuje i pozdrawiam

    BTW: Moze ktos zna jakis sajt gdzie to ladnie opisuja , na NBP.pl niestety
    nie :(( a szkoda.

  • 2. Data: 2002-09-06 07:31:45
    Temat: Re: kilka pytan z rynku pien
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > 1. Czy Skarb Panstwa dalej emituje bony skarbowe w cotygodniowcyh
    > regularnych przetargach czy wystepuja one wtedy jak jest potrzeba ?

    wg potrzeb

    > 2. Czy sa jeszcze bony pieniezne sa z terminem wykupu 1 dzien czy
    zaczynaja
    > sie od 1 tygodnia ?

    Wydaje mi się że nie było takich z 1 dniowym okresem wykupu - najkrótsze
    były 1 tygodniowe. Słyszałam ostatnio jednak, że NBP planuje wprowadenie
    takich "interwencyjnych" bonów 1,2 lub trzydniowych. Podejżewam że sporo
    informacji na ten temat znajdziesz na stronie Min. Finansów.

  • 3. Data: 2002-09-06 07:57:02
    Od: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>

    > wg potrzeb

    Trosze dziwi mnie Twoja odpowiedz bo na stronie ministerstwa ( dzieki ) jak
    jest rozpisana podaz bonow skarbowych to wychodzi ze sa cotygodniowe, ale
    skoro mowisz ze nie sa to chyba nie sa.

> [...]
    > takich "interwencyjnych" bonów 1,2 lub trzydniowych. Podejżewam że sporo
    > informacji na ten temat znajdziesz na stronie Min. Finansów.

    Tak, ale w 1996 bylo takie zarzadzenie nr A/6/96 prezesa NBP z dnia 27
    listopada ze wprowadza sie 1, 7, i 14 dniowe terminy wykupu.

    Pozostaje pytanie czy cos sie zmienilo w tym temacie ??

  • 4. Data: 2002-09-06 08:09:13
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

> [...]
    jak
    > jest rozpisana podaz bonow skarbowych to wychodzi ze sa cotygodniowe, ale

    A jeśli nie mam popytu na nie .. to co - tez tak sobie je emitują ?
    (widziałam ich stronke na ten temat - jest bardzo uboga w informacje -
    wstydziliby sie ....)

    > Tak, ale w 1996 bylo takie zarzadzenie nr A/6/96 prezesa NBP z dnia 27
    > listopada ze wprowadza sie 1, 7, i 14 dniowe terminy wykupu.
    >
    > Pozostaje pytanie czy cos sie zmienilo w tym temacie ??

    Powiem tak: ja pracowałam przez ponad rok przy wycenie papierów
    wartościowych- ale to było jakiś czas temu. I podczas tej rocznej pracy nie
    natknęłam się ani raz (!!!) ( chyba że to zbieg okoliczności, lub upodobania
    naszych zarządzających portfelem) na tak krótki jak 1 dzień termin wykupu. 7
    i 14 dniowe - owszem. Więc cięzko mi odpowiedzieć na pytanie czy coś się
    zmieniło w tym temacie .... Ja nie spotkałam się z takimi bonami podczas
    wyceny ...

  • 5. Data: 2002-09-06 08:24:29
    Od: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>

    > A jeśli nie mam popytu na nie .. to co - tez tak sobie je emitują ?
    > (widziałam ich stronke na ten temat - jest bardzo uboga w informacje -
    > wstydziliby sie ....)

    Ale wydaje mi sie, ze przetargi sa, a czy ktos kupi czy nie to juz inna
    sprawa. Chyba po to sie robi przetarg zeby ktos kupil , ale to IMHO

> [...]
    > i 14 dniowe - owszem. Więc cięzko mi odpowiedzieć na pytanie czy coś się
    > zmieniło w tym temacie .... Ja nie spotkałam się z takimi bonami podczas

    Musze zalatwic LEX-a i sprawdzic czy cos sie nie zmienilo.