  • 1. Data: 2002-09-05 20:27:43
    Temat: Oddech na plecach Fortisa :)
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    witam
    nie wiem, moze z tym co pisze jestem nieswiezy, moze juz o tym bylo...

    oto w ostatniej (wtorkowej) bankowej, w rubryce nowosci/banki donos o
    nowosciach lukasa, a wsrod trzech nowych kont wymienia sie lukas podrozne
    czy podroznik, jakos tak

    i jest to chyba b. powazna konkurencja dla fortisa
    dotad fortis pozwalal na bezprowizyjne wyplaty z kazdego bankomatu

    odtad w koncie lukas podroznik (czy podrozne) tez mozna bedzie otrzymanym za
    darmo electronem robic darmowe wyplaty w polsce. wiec na terenie polski
    fortis nie jest sam. w przecieku gazetowym nie ma nic o pozostalej czesci
    swiata.
    nic tez nie pisze sie o cenie wznowienia karty, ale jesli i wznowienie
    byloby za free to fortis wysiadl, bo:

    -prowadzenie w lukasie to 6pln (fortis 7+1)
    -dodana do konta bedzie kredytowka (Bankowa nie pisze za ile i na jakich
    warunkach, ale ze bedzie)(fortis chyba nie ma, nie?)
    -dostep do skonta przez siec (fortis tak samo)
    -o ile dobrze pamietam to przelewy przez internet tez za free

    tak jak pisalem na poczatku, moze jestem spozniony i nie na czasie z tymi
    rewelacjami, ale w kazdym razie interesujaca propozycja lukasa to jest

    pozdro
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2002-09-05 20:32:16
    Temat: Re: Oddech na plecach Fortisa :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tak jak pisalem na poczatku, moze jestem spozniony i nie na czasie z tymi
    > rewelacjami, ale w kazdym razie interesujaca propozycja lukasa to jest

    Chlopie!!!!
    Popatrz ile to bedzie kosztowac!!!
    30 zl / miesiac. I co mina zrzedla???
    Co do oddech u - wczeniej byl w ING pakiet prestiz (tez za swoja oplate)

  • 3. Data: 2002-09-05 20:33:49
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    zbyhó wrote:

> [...]
    > otrzymanym za darmo electronem robic darmowe wyplaty w polsce. wiec
    > na terenie polski fortis nie jest sam. w przecieku gazetowym nie ma

    cały świat za złotówkę bodajże, natomiast opłata miesięczna za
    prowadzenie tego konta to aż 30 złotych

    i tu lezy pies pogrzebany

    there's no such thing as free lunch ;)

  • 4. Data: 2002-09-05 20:34:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.lukasbank.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji
    .asp

    Pomylilo ci sie podrozne z wygodny,m.
    W tym za 6 zl - wyplata jest 3% min. 4 zl

  • 5. Data: 2002-09-05 20:39:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > cały świat za złotówkę bodajże, natomiast opłata miesięczna za
    > prowadzenie tego konta to aż 30 złotych

    A jako, ze maja karty VISA - to kurs pewnie tez w krajach euro do d...
    Sa na ich stronach tabele kursu walutt?

  • 6. Data: 2002-09-05 20:57:29
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    > Chlopie!!!!
    > Popatrz ile to bedzie kosztowac!!!
    > 30 zl / miesiac. I co mina zrzedla???
    > Co do oddech u - wczeniej byl w ING pakiet prestiz (tez za swoja oplate)

    cos Ty sie tak rozdarl? widac nie doczytalem, nie widzialem nigdzie tych
    30pln :( przeczytalem tylko ze 6 zl.
    widac popieprzylem. tylko po co tyle agresji zaraz?

    zbyszko janke

  • 7. Data: 2002-09-05 21:03:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > cos Ty sie tak rozdarl? widac nie doczytalem, nie widzialem nigdzie tych
    > 30pln :( przeczytalem tylko ze 6 zl.
    > widac popieprzylem. tylko po co tyle agresji zaraz?

    Huh :) Przepraszam jesli za mocno, ale jest to kolejny z cyklu postow :) -
    gdzie ludzie nie doczytali tej ceny :)))
    a wlasnie uzeralem sie na pl.bines z jakims osobnikiem podszywajacym sie pod
    "zadowolonego" klienta :) I z rozpedu tak samo potraktowalem Ciebie -
    przepraszam!

    Moim daniem bedzie to konto dla VIPow - aczkolwiek dosc "dziwnie" sie
    nazywa.

    Prestiz - o to jest nazwa :)
    a Podrozne?? - no... :)

  • 8. Data: 2002-09-05 21:04:32
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

> [...]
    pod
    > "zadowolonego" klienta :) I z rozpedu tak samo potraktowalem Ciebie -

    w porzadku
    zdiwilem sie tylko "co ja zrobilem?" :)))

    dzieki za link z postu troche nizej, bylem - widzialem te oplaty.
    podniecilem sie tymi nowostakami z GB bo chce zamienic ror z BZ an inny o
    duzej dostepnosci darmowych bankomatow, ogladalem oferte fortisa, a tu takie
    newsy lukasa. szkoda ze wlasnie nie doczytalem
    pozdro
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2002-09-06 07:35:24
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Huh :) Przepraszam jesli za mocno, ale jest to kolejny z cyklu postow :) -
    > gdzie ludzie nie doczytali tej ceny :)))

    Wnioskuje o premie dla pracownikow ukladajacych regulamin i TOiP.
    Jak widac - fachowcy.
    :-))

    Pozderawiam
    Michal

  • 10. Data: 2002-09-06 09:38:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Popatrz ile to bedzie kosztowac!!!
    > 30 zl / miesiac. I co mina zrzedla???

    > Co do oddech u - wczeniej byl w ING pakiet prestiz (tez za swoja oplate)

    ING chyba 28zl/mc. Do tego jest jeszcze ... CitiGold :-) Wyplaty -maestro- z
    bankomatow w kraju i za granica za free, a wlasciwie, to wszystko za free
    :-)

    pzd