  • 1. Data: 2002-09-05 22:08:55
    Temat: W ING bez wyciagow papierowych !!!
    Od: j...@i...KILLSPAM.pl

    Wraz z ostatnim wyciągiem z konta w ING BSK dostałem taką oto informację, że od
    29.09 bank NIE BĘDZIE WYSYŁAŁ WYCIĄGÓW Z KONTA dla tych co mają INGOnline !
    Jak ktoś chce papierek to musi pofatygować się do oddziału.
    Całe szczęście, że jeden wyciąg pozostaje bezpłatny ...
    Widocznie ING uznał, że dostęp przez internet jest tak świetny, że po co wyciągi
    na papierze. Ale zapomnieli o tym, że w INGOnline jest pamiętana historia
    transakcji TYLKO z 3 OSTATNICH MIESIĘCY !!!

    Jeżeli komuś nie chce się fatygować co miesiąc do oddziału to pozostaje TYLKO
    HomeCash, gdzie można lokalnie pamiętać sobie całą historię transakcji.

    A do tego zmienia się TOiP m.in o połowę zmniejszyli haracz (bo to nie opłata)
    za wygenerowanie klucza do BSKOnline i wymianę pliku BPD do HomeCasha. Teraz
    jest po 15zł.
    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-09-06 09:10:50
    Temat: Re: W ING bez wyciagow papierowych !!!
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na papierze. Ale zapomnieli o tym, że w INGOnline jest pamiętana historia
    > transakcji TYLKO z 3 OSTATNICH MIESIĘCY !!!

    Skandalem jest to ze czlowiek chcacy wyciag MUSI pofatygowac sie co miesiac
    do oddzialu i nie ma nawet mozliwosci odplatnego zazyczenia sobie
    przysylania papierowych wyciagow do domu. Co oni mysla - ze ja nie mam co
    robic i co miesiac bede musial stac w kolejce po wyciag..?? Swoja droga to
    juz widze te kolejki w ING na koniec miesiaca.... A argumentacja o dostepie
    elektronicznym jest smieszna - ja chce miec wyciagi sprzed roku, dwuch lat
    po to by moc sie nimi wykazac w sytuacjach problemowych (bledne ksiegowania,
    zaleglosci we wplatach etc). 3 miesieczny okres przechowywania wyciagow w
    INGonline jest po prostu smieszny. Od czasu fuzji BSK i ING ten bank schodzi
    coraz bardziej na psy. Rozwazam juz powaznie zmiane banku - co sadzicie o
    BGZ i Integrum ?

    D.

  • 3. Data: 2002-09-06 12:29:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 6 Sep 2002 11:10:50 +0200, w
    <al9r6v$5b2$1@news.tpi.pl>, "Dave" <u...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Rozwazam juz powaznie zmiane banku - co sadzicie o
    > BGZ i Integrum ?

    Wyciągi online są tragiczne -- papierowych ni widziałem.
    Reszta OK.

  • 4. Data: 2002-09-06 16:06:12
    Od: "TomEr" <t...@b...bla.bla>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    miesiac
    > do oddzialu i nie ma nawet mozliwosci odplatnego zazyczenia sobie
    przysylania papierowych wyciagow do domu.

    bzdura!
    wg informacji które otrzymałem z wyciagiem istnieje możliwość
    "bezpłatnego zamawiania potwierdzeń poprzez HELP-LINE (..) a także
    poprzez HaloŚląski (..). Po złożeniu takiego zamówienia, pracownik wydrukuje
    potwierdzenie i prześle na Państwa adres korespondencyjny."

    Zatem współczuję osobom w CallCentre w okolicach 30-31 każdego miesiąca....

    pzdr
    TomEr

  • 5. Data: 2002-09-06 19:40:03
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "TomEr" <t...@b...bla.bla> napisał w wiadomości

> [...]
    > potwierdzenie i prześle na Państwa adres korespondencyjny."
    >
    > Zatem współczuję osobom w CallCentre w okolicach 30-31 każdego

    a) HaloŚląski w większości Kont i Pakietów jest płatny (tylko najwyżej
    płatne Konta i Pakiety mają bezpłatny HaloŚląski),
    b) HelpLine jest najzwyklejszym numerem telefonu - dla ludzi
    mieszkających poza strefą 0-32 numerem międzystrefowym,
    c) o ile wiem (a w ogóle jest cokolwie na ten temat w systemie ING Bank
    OnLine? Wyciągi, gnojki, każą nam oglądać przez Internet, ale żeby tak
    użyć Internetu do powiadomienia na czas o zmianach - gdzie tam!) to we
    wszystkich taryfach wyciąg bieżący (z pojedynczej operacji) będzie
    kosztował 2,00, a wyciąg po każdej zmianie salda - 2,50. A zamawianie to
    zupełnie oddzielna brocha.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-09-07 11:55:08
    Od: "Kruszak\(i\)" <k...@w...pl>

    Popatrzcie!
    Ślaski zaprzestaje wydrukow wyciagow, ale sam jak przenosilem sie do nich
    zazyczyli sobie conajmniej wyciagow z poprzedniego banku, aby mogli okreslic
    mi wysokosc limitu kredytowego.

  • 7. Data: 2002-09-07 14:02:40
    Od: "seba74" <sebastian@wywal_to@data.pl>

> [...]
    że od
    > 29.09 bank NIE BĘDZIE WYSYŁAŁ WYCIĄGÓW Z KONTA dla tych co mają INGOnline

    [ciach]
    ________
    > Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    > Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

    ciekawe - ja nic takiego nie dostałem (mam konto Prestiż) - jest gdzieś
    jakieś ogólnodostępne, oficjalne info na ten temat (decyzja zarządu,
    dyrektora, itp.) ?

    pozdro
    seba

  • 8. Data: 2002-09-09 07:10:24
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "seba74" <sebastian@wywal_to@data.pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe - ja nic takiego nie dostałem (mam konto Prestiż) - jest gdzieś
    > jakieś ogólnodostępne, oficjalne info na ten temat (decyzja zarządu,
    > dyrektora, itp.) ?

    dostaniesz z wyciagiem.
    To rzeczywiscie kuriozum - bulisz 20zl miesiecznie a bank nie bedzie stac na
    to zeby ci raz w miesiacu wyslac wyciag....

    D.

  • 9. Data: 2002-09-09 07:11:29
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    wydrukuje
    > potwierdzenie i prześle na Państwa adres korespondencyjny."

    potwierdzenie transakcji to nie wyciag miesieczny.

    > Zatem współczuję osobom w CallCentre w okolicach 30-31 każdego
    miesiąca....

    a ja wspolczuje komus kto bedzie zamawial potwierdzenie kazdej transakcji.
    Niezle zabuli...

    D.

  • 10. Data: 2002-09-09 07:32:17
    Od: "seba74" <sebastian@wywal_to@data.pl>

> [...]
    na
    > to zeby ci raz w miesiacu wyslac wyciag....

    wyciąg dostałem już parę dni temu i nic w nim na ten temat nie było (dostaję
    razem z wyciągiem także potwierdzenia każdej transakcji osobno)

    s.