    From: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kilka pytan z rynku pien
    Date: Fri, 6 Sep 2002 09:57:02 +0200

    > wg potrzeb

    Trosze dziwi mnie Twoja odpowiedz bo na stronie ministerstwa ( dzieki ) jak
    jest rozpisana podaz bonow skarbowych to wychodzi ze sa cotygodniowe, ale
    skoro mowisz ze nie sa to chyba nie sa.

    > zaczynaja
    >
    > Wydaje mi się że nie było takich z 1 dniowym okresem wykupu - najkrótsze
    > były 1 tygodniowe. Słyszałam ostatnio jednak, że NBP planuje wprowadenie
    > takich "interwencyjnych" bonów 1,2 lub trzydniowych. Podejżewam że sporo
    > informacji na ten temat znajdziesz na stronie Min. Finansów.

    Tak, ale w 1996 bylo takie zarzadzenie nr A/6/96 prezesa NBP z dnia 27
    listopada ze wprowadza sie 1, 7, i 14 dniowe terminy wykupu.

    Pozostaje pytanie czy cos sie zmienilo w tym temacie ??