  • 1. Data: 2002-09-05 20:01:08
    Temat: Bankomaty Euronetu i mBank -nie da sie wybrac pieniedzy !
    Od: "***Kuba***" <k...@s...pl>

    Czesc,
    Od kilku godzin nie jestem w stanie wybrac pieniedzy z bankomatu Euronetu z
    konta w mBanku.
    Na mLini poinformowali mnie ze "zespol specjalistow doklada wszelkich stran
    aby rozwiazac problem z systemem informatycznym".
    Nikt nie byl jednak w stanie udzielic mi konkretnej odpowiedzi kiedy to
    nastapi. Problem prawdopodobnie dotyczy calej Polski. Nie wiem takze czy da
    sie robic zakupy przy pomocy karty ?.
    Na chwile obecna pieniedzy z bankomatu wybrac sie nie da (przynajmniej bez
    prowizji w Euronecie, w innych bankomatach nie probowalem).
    Jak na bank wirualny, ktorego egzystencja opiera sie wylacznie na wierze
    klientow w system informatyczny to dzisiejsza wpadka jest calkiem niezla
    :((.
    Ciekawe jest tylko to ze paradoksalnie dla banku taka sytuacja to przeciez
    czysty zysk, moje pienieadze zamiast juz dzis byc w moim portfelu pozostana
    do jutra na koncie (jesli "zespol specjalistow" oczywiscie upora sie z
    problemem :( )

    Tym wszystkim, ktorzy przez dzisiejsza awarie musieli wybierac pieniadze w
    innych bankomatach (jesli one dzialaly z kartami mBanku) przypominam zeby
    nie zapomnieli domagac sie zwrotu pobranej prowizji !.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    Kuba

  • 2. Data: 2002-09-05 20:48:26
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    Próbowałem kilka godzin temu wykonać płatność internetową kartą Inteligo -
    brak autoryzacji

    po telefonie do Inteligo poinformowano mnie że przyczyną są kłopoty Euronetu
    który pośredniczy dla Inteligo w transakcjach "karcianych"

  • 3. Data: 2002-09-05 22:09:57
    Od: "marcin" <b...@s...org>

    mBank
    nie dziala w zadnym bankomacie

    fortis - rowniez

    moze to jakis hakerski wybryk

    Wrocław

  • 4. Data: 2002-09-06 08:03:29
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "marcin" <b...@s...org> napisał w wiadomości
    > mBank
    > nie dziala w zadnym bankomacie
    >
    > fortis - rowniez
    >
    > moze to jakis hakerski wybryk
    >
    > Wrocław

    bankomaty millenium - tez wczoraj nie dzialaly,
    z trudem udalo mi sie odzyskac moja karte,
    bo sie maszyna zawiesila na pare min...

    pozdr,
    chlodny_
    3city

  • 5. Data: 2002-09-06 10:00:01
    Od: "marcin" <b...@s...org>

    bankomaty millenium to najgorsze bankomaty w Polsce :
    -najpierw kasa, potem karta
    -dlugi okres myslenia

  • 6. Data: 2002-09-06 10:16:41
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marcin" <b...@s...org> napisał w wiadomości
    > bankomaty millenium - tez wczoraj nie dzialaly,
    > z trudem udalo mi sie odzyskac moja karte,
    > bo sie maszyna zawiesila na pare min...

    Heh - moja zona probowala wlasnie wczoraj wybrac forse z bankomatu -
    najpierw Euronetu, a pozniej wlasnie millenium - efekt - dzisiaj rano
    wybrala gdzie indziej. Miejsce Akcji - Toruń. A mLinek twierdzil, ze nie
    slyszal nic o klopotach z bankomatami.

    Mnie ciekawi czy mBank jest przygotowany na taka ewentualnosc i czy np. w
    zwiazku z tym zrezygnuja z pobierania prowizji od transakcji ktore sila
    rzeczy zamiast w bezprowizyjnych - byly dokonane w prowizyjnych bankomatach.

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 7. Data: 2002-09-06 10:44:05
    Od: "***Kuba***" <k...@s...pl>

    > A mLinek twierdzil, ze nie slyszal nic o klopotach z bankomatami.
    To ciekawe,ze taka krotka pamiec maja, jak wczoraj do nich wieczorem
    dzwonilem, to wiedzieli ze od godz. 15 sa jakies "przejsciowe" klopoty z
    systemem.
    Zeby tylko nie zapomnieli ze jakies pieniadze im wplacilem jak taka
    sklonnosc do amnezji maja ;)

> [...]
    > zwiazku z tym zrezygnuja z pobierania prowizji od transakcji ktore sila
    > rzeczy zamiast w bezprowizyjnych - byly dokonane w prowizyjnych

    Takiez wlasnie pytanie zadalem pani na mLini- odpowiedziala "byc moze".
    Jeszcze raz radze pisac skargi, niech sie ucza poszanowania klienta,
    zwlaszcza ze zdaje sie niezle zarobili na tej wczorajszej awari !.
    Ja swoje pismo za chwile wysle.
    > Pozdro
    > Maseł
    Pozdro
    ***Kuba***

  • 8. Data: 2002-09-06 11:00:26
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    bankomaty w Polsce :
    > -najpierw kasa, potem karta

    Kosztowalo mnie to 250 zl, zostawilem karte a gosciu za plecow wybral mi z
    konta resztke kasy - powinni w millenium zmienic oprogramowanie, to jedyny
    bankomat ktory spotkalem wydajacy najpierw kase a potem karte

  • 9. Data: 2002-09-06 20:51:23
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    > bankomaty millenium to najgorsze bankomaty w Polsce :
    > -najpierw kasa, potem karta
    > -dlugi okres myslenia

    bankomaty moge jeszcze zdzierzyc, ale obslugi juz nie - jak mam zrealizowac
    przelew to mnie krew zalewa - najpierw 20 min trzeba odstac a potem jeszcze
    wypisac przelew itd. - a wszystko dzieki nowemu soft. - chyba musze zmienic
    bank....

    pozdr,
    chlodny_

  • 10. Data: 2002-09-07 09:18:55
    Od: v...@p...onet.pl

    >  To ciekawe,ze taka krotka pamiec maja, jak wczoraj do nich wieczorem
    > dzwonilem, to wiedzieli ze od godz. 15 sa jakies "przejsciowe" klopoty z
    > systemem.

    ja dzisiaj rano - wstalem o 4.20, zeby zdazyc na pociag. wpadam na centralny 50
    minut przed czasem, ide do euronetu po kesz - i nic. drugi bankomat - nic.
    sprawdzilem jeszcze dwa kolejne w podziemiach centralnego i nic. ide do kasy
    zaplacic karta, ale oczywiscie nie chciala dzialac.
    w koncu zrezygnowany postanowilem sprawdzic w millenium i sie udalo -
    wyciagnalem kase, sprintem po bilet i cudem zdazylem na pociag rowno z
    odjazdem...
    ciekawe czy nalicza mi prowizje..