  • 1. Data: 2002-04-20 06:43:48
    Temat: karta przedplacona INGBŚ
    Od: "rafał" <r...@w...pl>

    czy ktos z Was posiada karte przedplacona ING BS ?
    od marca byl pilotaz tych kart w wybranych oddzialach, teraz jest juz w
    ofercie "publicznej". Wydaje mi sie ze ta karta ma funkcjonowac podobnie jak
    tel. na karte. Ale oferta wydaje mi sie ciekawa szczegolnie ze zblizaja sie
    wakacje a wg mnie karta ta bedzie oferowana osoba z przedzialu 13-18 bez
    koniecznosci otwierania takim osobnikom konta czyli doskonale przekazanie
    gotowki np. na kolonie czy oboz. Z drugiej strony czy malolaty beda
    potrafily sie taka karta obslugiwac ?
    I jeszcze interesuje mnie co w przypadku kradziezy lub zgubienia. Karta
    jest na okaziciela ( tak mi sie wydaje ), z tylu podpis posiadacza, ale
    transakcje w np. sklepach gdzie autoryzacja odbywa sie jeszcze podpisem ...

    poprosze o Wasze opinie.
    RF

  • 2. Data: 2002-04-20 08:05:03
    Temat: Re: karta przedplacona INGBŚ
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "rafał" wrote:

    > Ale oferta wydaje mi sie ciekawa szczegolnie ze zblizaja sie
    > wakacje

    bylaby ciekawsza gdyby ta karta dzialala za granica

  • 3. Data: 2002-04-20 09:08:25
    Od: "Regis" <r...@w...pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote...
    > bylaby ciekawsza gdyby ta karta dzialala za granica

    I ma tak byc ale znajac tempo nie zdaza przed wakacjami...
    Leszek

  • 4. Data: 2002-04-20 09:44:39
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > bylaby ciekawsza gdyby ta karta dzialala za granica

    :-)))
    a JESZCZE lepsza by byla jakby miala wypuklosci

    wogole najlepsza gdyby jeszcze sama sie ladowala ,np co miesiac

  • 5. Data: 2002-04-20 09:55:23
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "rafał" <r...@w...pl> napisał::
    > czy ktos z Was posiada karte przedplacona ING BS ?

    Tia, calkiem przyjemna karta. Wprawdzie chec zakupu wyzej wymienionej
    wywolala lekki poploch (bylem pierwszym chetnym) ale wszystko skonczylo
    sie bez bolu juz po 15 minutach. :>

    > Z drugiej strony czy malolaty beda potrafily sie taka karta obslugiwac ?

    Zebys sie nie zdziwil... :)
    IMHO jest to idealna karta dla malolata pod warunkiem, ze bedzie mial
    gdzie nia placic (POSy) i w okolicy znajduje sie choc jeden bankomat
    BSK coby mogl czasem sprawdzic ile ma na koncie.

    > I jeszcze interesuje mnie co w przypadku kradziezy lub zgubienia.

    Nic specjalnego. Dzwoni sie do BSK i zastrzega, jezeli zlodzieje wczesniej
    nie wydoja karty to pieniadze na rachunku ocaleja.

    > Karta jest na okaziciela ( tak mi sie wydaje ),

    Jezeli chciales powiedziec, ze na awersie nie ma nazwiska posiadacza
    to masz racje.

    > z tylu podpis posiadacza, ale transakcje w np. sklepach gdzie autoryzacja
    > odbywa sie jeszcze podpisem ...

    .. tak wlasnie sie odbywaja. Placilem w ten sposob np w Carrefour'ze.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 6. Data: 2002-04-20 10:25:59
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wogole najlepsza gdyby jeszcze sama sie ladowala ,np co miesiac
    A co za problem dać zlecenie, aby na nią byłą przelewana jaka

  • 7. Data: 2002-04-20 10:30:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "rafał" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wakacje a wg mnie karta ta bedzie oferowana osoba z przedzialu 13-18 bez
    > koniecznosci otwierania takim osobnikom konta czyli doskonale przekazanie
    > gotowki np. na kolonie czy oboz.

    A jak sobie wyobrazasz zasilanie karty bez rachunku? Kazda z tych kart jest
    przypisana do oddzielnego konta.

    > I jeszcze interesuje mnie co w przypadku kradziezy lub zgubienia. Karta
    > jest na okaziciela ( tak mi sie wydaje ), z tylu podpis posiadacza, ale
    > transakcje w np. sklepach gdzie autoryzacja odbywa sie jeszcze podpisem

    Poniewaz jest to karta debetowa, zapis o ilosci srodkow znajduje sie z
    banku, wiec zastrzeganie odbywa sie jak w przypadku kazdej karty platniczej.
    IMHO otwarcie zwyklego, bezplatnego rachunku z bezplatna karta do niego jest
    korzystniejsze. Dlatego bo ma wieksza funkcjonalnosc [lokaty, przelewy,
    karta miedzynarodowa], a czesto bank nie przerzuca calej odpowiedzialnosci
    za transakcje kartowe na klienta.
    Karta BSK jest w obecnej formie mniej niz przecietna.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 8. Data: 2002-04-20 10:34:14
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Karta BSK jest w obecnej formie mniej niz przecietna.

    Zależy co komu potrzeba
    Wg mnie jest idealna jako nauka dla małolata (przynajmniej ze Śląska).
    Dostanie tam swoje kieszonkowe i niech się gospodarzy.
    Jest pomocna dla posiadaczy jedynego ROR w mbank. Za jej pomocą może wybrać
    bezpłatnie także z bankomatów BSK, a nie tylko Euronetu
    Czy ma wady ??? Oczywiście !. Ale dla mnie jest to pożyteczna propozycja.
    Mam ją (a właściwe miałem, bo dałem do eksploatacji komuś innemu)
    A zastrzeganie ? Mało mnie boli. Za mało na niej środków, abym się tym
    specjalnie martwił.
    Jako posiadacz konta w BSK widzę w BSK Online wszelkie ruchy na niej -
    dopisała się jako jeszcze jeden rachunek.
    Koszt eksploatacji 5 zł/rok także mnie nie martwi.
    Co do pozyskania - także byłem pierwszy w swoim mieście i długo szukali
    specjalisty, który mi ją prawidłowo wyda, ale po kwadransie była moja.

  • 9. Data: 2002-04-20 10:37:09
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > jest na okaziciela ( tak mi sie wydaje ), z tylu podpis posiadacza, ale
    > transakcje w np. sklepach gdzie autoryzacja odbywa sie jeszcze podpisem

    Jak ją dasz i delikwent podpisze ją, to sobie na nią kupi
    Jak mu ją ukradną to procedura jest identyczna jak z każdą inną kartą BSK
    Czy te znikome środki na niej ktoś ukradnie, a co cię/mnie to obchodzi???
    Ja na nią wpłacam 10 zł dziennie i tyle mogę stracić. Nie boli mnie to.

  • 10. Data: 2002-04-20 11:11:48
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > koniecznosci otwierania takim osobnikom konta czyli doskonale przekazanie
    > gotowki np. na kolonie czy oboz. Z drugiej strony czy malolaty beda

    potrafie ale to nie karta dla mnie
    dla mnie karta musi być międzynarodowa, wypukła i do rachunku walutowego czyli
    VC