    From: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta przedplacona INGBŚ
    Date: Sat, 20 Apr 2002 11:55:23 +0200

    Użytkownik "rafał" <r...@w...pl> napisał::
    > czy ktos z Was posiada karte przedplacona ING BS ?

    Tia, calkiem przyjemna karta. Wprawdzie chec zakupu wyzej wymienionej
    wywolala lekki poploch (bylem pierwszym chetnym) ale wszystko skonczylo
    sie bez bolu juz po 15 minutach. :>

    > Z drugiej strony czy malolaty beda potrafily sie taka karta obslugiwac ?

    Zebys sie nie zdziwil... :)
    IMHO jest to idealna karta dla malolata pod warunkiem, ze bedzie mial
    gdzie nia placic (POSy) i w okolicy znajduje sie choc jeden bankomat
    BSK coby mogl czasem sprawdzic ile ma na koncie.

    > I jeszcze interesuje mnie co w przypadku kradziezy lub zgubienia.

    Nic specjalnego. Dzwoni sie do BSK i zastrzega, jezeli zlodzieje wczesniej
    nie wydoja karty to pieniadze na rachunku ocaleja.

    > Karta jest na okaziciela ( tak mi sie wydaje ),

    Jezeli chciales powiedziec, ze na awersie nie ma nazwiska posiadacza
    to masz racje.

    > z tylu podpis posiadacza, ale transakcje w np. sklepach gdzie autoryzacja
    > odbywa sie jeszcze podpisem ...

    .. tak wlasnie sie odbywaja. Placilem w ten sposob np w Carrefour'ze.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de