  • 1. Data: 2007-03-21 14:39:07
    Temat: karta praktiker
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    Dają ta karte tylko na 2 dokumenty ? Chcialem kupic rower na raty. Do 800zl
    podobno daja bez zaswiadczen.

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski

  • 2. Data: 2007-03-21 16:00:40
    Temat: Re: karta praktiker
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

    Kamil Darczynski <c...@d...plUSUN_TO.INVALID> napisał(a):

    > Dają ta karte tylko na 2 dokumenty ? Chcialem kupic rower na raty. Do 800zl
    > podobno daja bez zaswiadczen.

    Dają, sam wziąłem przy przypadkowej wizycie w Praktikerze, kiedy robiłem
    pierwszy mały remont.
    Potem zwiększają szybko limity, proponują dodatkowo wysokie limity kredytowe-
    gotówkowe (na nie nigdy oczywiście nie skusiłem się).
    W drugim roku użytkowania, mając w końcu tylko moje dwa dokumenty ze zdjęciem,
    bo żadnych innych dokumentów nigdy nie składałem, bank zaoferował mi limity
    kredytowe na ok. 20 tys. zł.
    Nie wiem, czy Sygma Bank rozdaje pieniądze na lewo i prawo, czy też podnosi w
    błyskawicznym tempie zdolność kredytową tym, którzy zawsze spłacają całość
    zadłużenia na karcie kredytowej, ale jestem zaskoczony skalą podwyżek limitów.
    A mam jeszcze w portfelu trzy inne karty kredytowe. Oczywiście żadne kredyty
    hipotecznie mnie nie obciążają (mieszkania dawno spłacone), jak też i inne
    gotówkowe, BIK krystalicznie czysty, bez żadnych opóźnień.