  • 1. Data: 2007-03-21 11:34:47
    Temat: Tokeny zagranicą
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Czy tokeny działają zagranicą?
    Czy każdy token? Chodzi o lukasowski, ale ewentualnie inne też. Czy w
    każdym kraju działają, czy w niektórych tak, w niektórych nie?

    TIA
    Renata

  • 2. Data: 2007-03-21 13:08:19
    Temat: Re: Tokeny zagranicą
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 11:34:47 +0000, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Czy tokeny działają zagranicą?
    > Czy każdy token? Chodzi o lukasowski, ale ewentualnie inne też. Czy w
    > każdym kraju działają, czy w niektórych tak, w niektórych nie?

    Czy baterie działąją zagranicą?
    Czy układy scalone działają zagranicą?
    Czy plastik pozostaje plastikiem zagranicą?
    Czy prawa fizyki działają zagranicą?

    Przecież taki token nie wie gdzie jest.

  • 3. Data: 2007-03-21 19:58:41
    Od: "Gabriel" <a...@w...pl>

    > Czy baterie działąją zagranicą?
    > Czy układy scalone działają zagranicą?
    > Czy plastik pozostaje plastikiem zagranicą?
    > Czy prawa fizyki działają zagranicą?
    >
    > Przecież taki token nie wie gdzie jest.

    Ale Renata powiedziała swojemu Tokenowi, że wyjeżdża,
    teraz pytania czy bedzie chcial współpracowac:D

  • 4. Data: 2007-03-21 22:15:45
    Od: Pi23 <p...@t...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > Czy tokeny działają zagranicą?
    > Czy każdy token? Chodzi o lukasowski, ale ewentualnie inne też. Czy w
    > każdym kraju działają, czy w niektórych tak, w niektórych nie?

    Dzialaja. Token nie pobiera tych cyferek poprzez zadne fale, GPS itp.
    Numery sa generowane przez sam token. Aczkolwiek zawsze mnie zastanawia
    czemu to sie w koncu nie rozsynchronizuje...

  • 5. Data: 2007-03-21 22:58:21
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik Pi23 napisał:

    > Token nie pobiera tych cyferek poprzez zadne fale, GPS itp.
    > Numery sa generowane przez sam token. Aczkolwiek zawsze mnie zastanawia
    > czemu to sie w koncu nie rozsynchronizuje...

    To program w banku pilnuje synchronizacji ( dopasowuje sie do zmian
    tokena). Jeżeli jednak ktoś bardzo długo nie używa tokena to może się
    zdarzyć, że różnice są zbyt duże i bank odmówi autoryzacji

    --
    Oli

  • 6. Data: 2007-03-22 06:28:22
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    jureq napisał(a):

    > Czy baterie działąją zagranicą?
    > Czy układy scalone działają zagranicą?
    > Czy plastik pozostaje plastikiem zagranicą?
    > Czy prawa fizyki działają zagranicą?
    >
    > Przecież taki token nie wie gdzie jest.

    nie badz taki do przodu
    gosc nie wie jak dziala token, wiec pyta i bardzo dobrze
    to nie bylo glupie pytanie
    glupie sa twoje odpowiedzi

  • 7. Data: 2007-03-22 06:29:43
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    jureq napisał(a):

    > Czy baterie działąją zagranicą?
    > Czy układy scalone działają zagranicą?
    > Czy plastik pozostaje plastikiem zagranicą?
> [...]

    kobieta nie wie jak dziala token, wiec pyta i bardzo dobrze
    to nie bylo glupie pytanie
    glupie sa twoje odpowiedzi

  • 8. Data: 2007-03-22 18:30:57
    Od: Pi23 <p...@t...pl>

    Olisadebe napisał(a):

    > To program w banku pilnuje synchronizacji ( dopasowuje sie do zmian
    > tokena). Jeżeli jednak ktoś bardzo długo nie używa tokena to może się
    > zdarzyć, że różnice są zbyt duże i bank odmówi autoryzacji

    Sprytnie :) Dzieki za info :)

  • 9. Data: 2007-03-22 20:53:35
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Pi23 napisał(a):

    > Sprytnie :) Dzieki za info :)

    Ta synchronizacja po stronie banku to lipa bo mi sie token z lukasa
    rozjechal na koniec okresu o 10 sek co nie stanowi problemu pod
    warunkiem ze nie bylo to ostatnie 10 sek wyswietlania kodu.

  • 10. Data: 2007-03-22 21:10:15
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ta synchronizacja po stronie banku to lipa bo mi sie token z lukasa
    > rozjechal na koniec okresu o 10 sek co nie stanowi problemu pod
    > warunkiem ze nie bylo to ostatnie 10 sek wyswietlania kodu.

    mnie sie kiedys token z VW rozjechal, zadzwonilem i za chwile wszystko
    bylo ok ;-))

    --

    pozdr.
    RobertS