  • 1. Data: 2007-03-21 08:03:33
    Temat: jaki bank ?
    Od: "redabarth" <r...@g...pl>

    witam fachowców ...

    Prosze o pomoc ... posiadam konto w KREDYT BANKu ale generalnie nie jestem
    zadowolony z ich uslug ... nie bede sie rozwodzil na ten temat ale
    generalnie chce zmienic bank w którym bede trzymal swoje oszczednosci ...

    Poradzcie prosze ... ktróry bank na dzien dzisiejszy wg was jest najlepszy
    .... ma najkorzystniejsza oferte ...

    bardzo prosze o porade ... na codzien zapracowany nie mam czasu biegac od
    banku do banku i rozmawiac z przemilymi przedstawicielami, którzy zawsze
    twierdza, ze wlasnie ich bank jest najlepszy ...

  • 2. Data: 2007-03-21 08:19:03
    Temat: Re: jaki bank ?
    Od: "platini76" <p...@W...gazeta.pl>

    redabarth <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > banku do banku i rozmawiac z przemilymi przedstawicielami, którzy zawsze
    > twierdza, ze wlasnie ich bank jest najlepszy ...

    Jak nie masz czasu biegac do oddzialu, to otworz rachunek w mBanku. Mimo
    wszystkich ulomnosci, o ktorych zapewne zaraz napisza inni grupowicze, mBank
    jest wg mnie najlepszy na rynku:
    - tani,
    - z szeroka oferta produktow,
    - z niezlym systemem obslugi internetowej.

    Sam mam u nich konto od 6 lat.

    platini

  • 3. Data: 2007-03-21 10:03:20
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    platini76 napisał(a):

    > Jak nie masz czasu biegac do oddzialu, to otworz rachunek w mBanku

    mam konto w mBanku od poczatku, od paru lat tez firmowe
    wszystko jest ok dopoki nie trzeba jakichs papierow, wtedy trwa to
    tygodniami lub miesiacami ... samo otwieranie konta trwa nierzadko 2
    tygodnie

  • 4. Data: 2007-03-21 11:56:03
    Od: "platini76" <p...@W...gazeta.pl>

    Wojtaszek <...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > wszystko jest ok dopoki nie trzeba jakichs papierow, wtedy trwa to
    > tygodniami lub miesiacami ... samo otwieranie konta trwa nierzadko 2

    Zgadzam sie, bo mnie tez troche czasu i nerwow kosztowalo uruchomienie
    pozyczki hipotecznej w mPlanie. Ale rzeczy typowe, czyli obsluga rachunkow,
    lokaty, przelewy, karty kredytowe, SFI to samograje.

  • 5. Data: 2007-03-21 18:42:26
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    redabarth napisał(a):
> [...]
    > jestem zadowolony z ich uslug ... nie bede sie rozwodzil na ten temat
    > ale generalnie chce zmienic bank w którym bede trzymal swoje

    Musisz podać co jest dla Ciebie najważniejsze w ofercie.
    Polecany mbank jaklo jedyne konto jest nie do przyjęcia dla
    kogoś kto wypłaca duze pieniądze no i przelewy ma płatne.

    Jesli zdefiniujesz co ci w koncie jest potrzebne bedzie inna gadka.
    Mbank jako konto dla lokata kapitału czy to emax+ czy SFi czy emakler
    jest trudne do pobicia ale moze ktos kocha obligacje naszego skarbu
    panstwa wtedy inteligo ze swoimi wadami bedzie i tak idealne bo tam
    obligacje kupuje wykupuje sie w ramach konta ROR

  • 6. Data: 2007-03-21 21:52:56
    Od: Zlecony <w...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 09:03:33 +0100, redabarth napisał(a):

> [...]
    > banku do banku i rozmawiac z przemilymi przedstawicielami, którzy zawsze
    > twierdza, ze wlasnie ich bank jest najlepszy ...

    Też miałem konto w KB. Na swoje nieszaczęście zdarzyło mi się zgubić kartę
    od bankomatu.
    - Wizyta pierwsza w oddziale - wniosek o kartę.
    - Wizyta druga - pocałowanie klamki ( oddział pracuje prawie w tych
    godzinach co ja, nie zdążyłem :/ )
    - Wizyta trzecia odebranie pinu do karty przysłanej pocztą oraz
    niespodzianka w postaci stwierdzenia miłej pani, że już nie jestem
    studentem więc trzeba zmienić konto na inne - droższe.
    Odpowiedziałem że nie trzeba :) i teraz jestem w MBanku. I nie żałuję.

    --
    pozdrawiam
    Zlecony

  • 7. Data: 2007-03-22 06:58:58
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Musisz podać co jest dla Ciebie najważniejsze w ofercie.
    > Polecany mbank jaklo jedyne konto jest nie do przyjęcia dla
    > kogoś kto wypłaca duze pieniądze no i przelewy ma płatne.

    Z tego co się orientuję nie ma w Polsce banku gdzie by było wszystko na
    raz tak jak w Erze ;) Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest debel
    mbank+... i tutaj to już trochę do wyboru mamy. Jeżeli nie trzeba dużo
    przelewów robić to można też wziąść pod uwagę bzwbk+allekarta. Jako
    dobre uzupełnienie mbanku może być internetowe getin albo może to nowe
    konto toyota bank. No możliwości trochę jest.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-03-22 09:45:06
    Od: "redabarth" <r...@g...pl>

    dzisiaj odwiedził naszą firmę przedstawiciel Millennium banku ...

    w przelocie wyłapałem coś na temat jakiegoś "superduetu"

    jakies konto z lokatą i funduszem ...

    sam nie wiem

    generalnie dla mnie ważne jest żeby bank miał dużo swoich bankomatów, częste
    wypłaty powodowały że płaciłem często prowizję poniewaz wypłacałem w innych
    bankomatach ponieważ KB ma stosunkowo mało bankomatów.
    ważna też jest dla mnie łatwość zaciągnięcia kredytu ... na horyzoncie
    pojawia się wymiana samochodu i wesele więc trzeba się wesprzeć. i paranoją
    dla mnie jest że taki KB którego klientem jestem już jakieś 6 lat oferuje mi
    gorsze warunki niż np znalazłem na www.pdk.pl i był to jakiś taki strzał z
    google ... także myślę sobie że faktycznie nadszedł czas żeby mojemu bankowi
    powiedzieć CU ...

  • 9. Data: 2007-03-22 11:46:30
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    redabarth napisał(a):

> [...]
    > ważna też jest dla mnie łatwość zaciągnięcia kredytu ... na horyzoncie
    > pojawia się wymiana samochodu i wesele więc trzeba się wesprzeć.

    Lukas ekonto-pro płatne dosyc wysoko ale przelewy bezplatne, bankomaty
    euronet+bzwbk bezprowizji i 3xpensja jako limit debetowy nie stanowi
    problemu. Szykbkie ksiegowanie przelewow wysyłka I sesja elkisiru z
    mbanku do Lukasa była o 10:58 na koncie docelowym,

    Lukas jest marmurkiem z kawa gratis w razie gdyby przyszlo do operacji
    na duzych kwotach.

  • 10. Data: 2007-03-22 14:38:09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik redabarth napisał:
> [...]
    > częste wypłaty powodowały że płaciłem często prowizję poniewaz
    > wypłacałem w innych bankomatach ponieważ KB ma stosunkowo mało bankomatów.
    KB + Cash4You (dawne KB poza oddziałami) + Euronet + BGŻ + większość
    spółdzielczych (w sumie bodajże ok 2800) to mało?

    Przemek