  • 1. Data: 2007-03-21 16:21:30
    Temat: Odsetki na emax lokacie :)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Chciałem sprawdzić ile wynosi % na emax lokacie. Na próbę więc chciałem założyć
    taką lokatę.
    Takie zaproponowano mi odsetki :)
    http://img443.imageshack.us/my.php?image=clipboard01
    vz1.png

  • 2. Data: 2007-03-21 16:31:19
    Temat: Re: Odsetki na emax lokacie :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 17:21:30 +0100,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:
    > Chciałem sprawdzić ile wynosi % na emax lokacie. Na próbę więc chciałem założyć
> [...]
    No i ? W dość głupi sposób pokazują Ci, że minimalna kwota to 1KPLN

    KJ

  • 3. Data: 2007-03-21 16:36:13
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Mar 2007 16:31:19 +0000 (UTC), w <s...@b...kjonca>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Wed, 21 Mar 2007 17:21:30 +0100,
    > osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    > >
    > No i ?

    No i mogliby dać chociaż takie jak na ROR...

    Ano wiem, niestety musiałem przejść się na www...