  • 1. Data: 2007-03-21 08:53:17
    Temat: Automatycznie spłacana KK
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Które banki oferują kk, która spłaca się automatycznie, bez udziału
    posiadacza, bez konieczności oglądania wyciągów? I ewentualnie, jeśli
    ktoś wie, to na jakich warunkach?

    TIA
    Renata

  • 2. Data: 2007-03-21 10:34:34
    Temat: Re: Automatycznie spłacana KK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 21 Mar 2007 08:53:17 GMT,
    osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    napisała:
    > Które banki oferują kk, która spłaca się automatycznie, bez udziału
    > posiadacza, bez konieczności oglądania wyciągów? I ewentualnie, jeśli

    Na pewno citi i bzwbk, nie wiem na jakich warunkach - sprawdź toip.

    KJ

  • 3. Data: 2007-03-21 10:35:32
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisała:

    >Które banki oferują kk, która spłaca się automatycznie, bez udziału
    >posiadacza, bez konieczności oglądania wyciągów? I ewentualnie, jeśli
    >ktoś wie, to na jakich warunkach?

    1. mBank - automatyczna spłata z eKonta (i tylko z eKonta)
    2. BZWBK - automatyczna spłata zarówno z konta w BZWBK jak i z dowolnego
    innego poprzez Polecenie Zapłaty
    3... pewnie jest tego więcej, te 2 przetestowane przeze mnie
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2007-03-21 10:44:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.03.2007 Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał/a:
    > Które banki oferują kk, która spłaca się automatycznie, bez udziału
    > posiadacza, bez konieczności oglądania wyciągów? I ewentualnie, jeśli
    > ktoś wie, to na jakich warunkach?

    Multi, za free.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-03-21 10:48:27
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Dnia 21 Mar 2007 08:53:17 GMT,
    > osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    >
    > Na pewno citi i bzwbk, nie wiem na jakich warunkach - sprawdź toip.

    mBank - tylko trza zapewnić środki na eKoncie i sie spłaca :)

  • 6. Data: 2007-03-21 10:54:13
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Które banki oferują kk, która spłaca się automatycznie, bez udziału
    > posiadacza, bez konieczności oglądania wyciągów? I ewentualnie, jeśli
    > ktoś wie, to na jakich warunkach?

    Tak jak już poprzednicy napisali:
    mbank, citi, bzwbk i multi - za darmo
    Natomiast w ING z tego co ktoś napisał na grupie taki frykas kosztuje
    jednorazowo 5zł i to z konta w ING a nie z jakiegoś w innym banku.
    Coś mi się kojarzy, że w BPHa też można ale to niech się wypowie jakiś
    posiadacz.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-03-21 11:28:23
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Czy automatyczna spłata w mBanku dotyczy wszystkich kk, bo w tej
    chwili za darmo można dostać kk partnerską G+J. Czy taka G+J pod
    jakimś względem może być gorsza od zwykłej mBankowej Visy Classic?

    Rozumiem, że automatyczną spłatę można ustawić na całą kwotę, nie
    tylko na minimalną, czy tak?

    Jeśli karta będzie wykorzystywana tylko zagranicą i nie w walucie
    rozliczeniowej, to te karty mBanku są sensowną ofertą? W cenniku
    pojawia się prowizja za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2%
    wartości transakcji, czy wszystkie karty tak mają, czy są jakieś ,
    które w takim przypadku byłyby korzystniejsze?

    Renata

  • 8. Data: 2007-03-21 11:36:34
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 21 mar o godzinie 11:48, na pl.biznes.banki, Robert.Wicik
    napisał(a):

    > mBank - tylko trza zapewnić środki na eKoncie i sie spłaca :)

    Bo w innych to bank sam dokłada ... nie musisz mieć na rachunku
    wystarczających środków.

    Bpmljvśpvr cbjlżfmr - gb olłb cemrśzvrjpmr

    --
    Herbi
    21-03-2007 12:36:22

  • 9. Data: 2007-03-21 14:06:25
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
    napisał w wiadomości
    .waw.pl...

> [...]
    > ,
    > które w takim przypadku byłyby korzystniejsze?

    Karty ING "nie posiadają" takiej prowizji. Oraz MC Mille chyba jej
    dalej nie posiada. Amex Mille posiada ją w wysokości 1%, a w NZ/AU
    Amex'y są chętnie akceptowane z tego co wiem. :-)

    marekz

  • 10. Data: 2007-03-21 17:02:03
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-03-21, MarekZ <m...@w...irc.pl> wrote:
> [...]
    > dalej nie posiada. Amex Mille posiada ją w wysokości 1%, a w NZ/AU
    > Amex'y są chętnie akceptowane z tego co wiem. :-)

    A skąd wiesz, że akurat w AU/NZ?:)

    A Mille ma automatyczną spłatę z konta innego banku, czyli poleceniem
    zapłaty? Bo z tego, co widzę, to spłata może być automatycznie z RORu.

    A może wiesz lub ktoś wie, co oznacza "do" 2%, od czego zależy
    ostateczna wysokość prowizji? I czy np. ta prowizja nie jest ukryta
    we wszystkich kk, tylko pod inną nazwą lub za pomocą niekorzystnego
    kursu wymiany?

    Renata