  • Data: 2014-04-12 08:37:05
    Temat: karta na oświadczenie lub przeniesienie
    Od: mm <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie odnośnie procedur wydawania kart kredytowych. Czy są jeszcze banki,
    które wydają karty kredytowe albo na podstawie wyciągów z karty, którą chce się
    przenieść, albo na podstawie wyciągów z rachunku osobistego, na które wpływa
    wynagrodzenie?
    Nie chce mi się latać z papierami, chcę po prostu przenieść kartę z Raiffeisena
    do innego banku, ale przy jak najmniejszej ilości papierów - stąd najlepsza
    byłaby opcja 3 ostatnie wyciągi z karty i oświadczenie o zarobkach/wyciągi z
    konta osobistego, na które wpływa wynagrodzenie.
    Jakieś sugestie, który bank ma najmniej "upierdliwą" procedurę w tym zakresie?