  • Data: 2014-04-12 20:29:28
    Temat: Re: karta na oświadczenie lub przeniesienie
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-12 12:32, J.F. pisze:
    > Nie rozumiem ludzi co chca karty/konta przenosic.

    Szczególnie, iż banki same wciskają KK na podstawie historii konta.

    > Idziesz do dowolnego banku, zakladasz konto, skladasz wniosek o karte
    > i zaswiadczenie o zatrudnieniu - i dostajesz.

    Miałem kilka kart, gdy warto było je mieć. Nigdy nie dawałem
    zaświadczenia. Dziś została mi jedna, złota, też otrzymana bez
    zaświadczenia w banku, w którym nigdy nie miałem ROR czy lokat.

    > No chyba ze w BIK juz duzy kredyt wisi, zarobki male, wlasna firma
    > itp.

    Ja się raczej dziwię po co dziś komu KK...

    --
    Pozdrawiam