  • 1. Data: 2003-07-28 08:54:14
    Temat: karta kredytowa mBank - smiech!!!?
    Od: "qc" <qcol@*antyspam*probit.net>

    witam....

    W maju wypelnilem wniosek przez internet
    (bylo zapewnienie ze w ciagu miesiaca bedzie zalatwiona sprawa karty)
    Jeszcze w maju byla u mnie kobieta ktora przedstawila sie jako pracownik
    mBanku, miala przygotowana umowe do podpisania. Przekartkowalem umowe i
    okazalo
    sie, ze nie ma w niej ani slowa o typowej karcie kredytowej z kilkudziesiat
    dniowym terminem
    splaty zadluzenia, jest za to mowa o 12 miesiecznym kredycie i kosmicznej
    kwocie kary jaka
    mialaby grozic za niedopelnienie czegostam przeze mnie (nie pamietam juz
    tresci dokladnie).
    W kazdym badz razie poprosilem szanowna pania o wyjasnienie mi takiej
    konstrukcji umowy.
    Po kazdym moim pytaniu pani brala umowe do reki, marszczyla czolo i mowile
    ze hmmmm.... jej
    tez sie to jakos nie podoba :))) No to ja na to ze w takim razie nie
    podpisze tego skoro ona
    sama ma watpliwosci (mi sie wydawalo ze pomylono druki umowy, ona w koncu
    tez) :))
    Powiedziala ze przeprasza i ze wpadnie w przyszlym tygodniu.....

    Po paru dniach ta sama pani wpadla do mojej dziewczyny pracy z ta sama
    umowa...
    Dziewczyna w calym zamieszaniu jako ze oczekiwala kogos z mBanku, podpisala
    wszystko jak leci
    i kobieta znikla...

    Na umowach bylo wyraznie ze zawiera sie jakas tam umowe z mBankiem, ale mi
    to nie pasowalo grubo...
    zadzwonilem do konsultanta i zapytalem czy powinna sie u nas zjawic owa
    kobieta, czy cos o tym wiedza...
    jakos chyba ich komputery nie rejestruja poczynan swoich kurierow bo nikt
    nie potrafil powiedziec czy
    byl do nas ktos taki wysylany i jaki jest status sprawy naszych kart
    kredytowych z rybka....

    Owa mila pani nie pojawila sie u nas do dzisiaj...

    Prosze o wypowiedzi, czy wy tez mieliscie taka historie z karta z rybka i
    jak u Was wygladala umowa...

  • 2. Data: 2003-07-28 12:46:01
    Temat: Re: karta kredytowa mBank - smiech!!!?
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > W maju wypelnilem wniosek przez internet
    > Prosze o wypowiedzi, czy wy tez mieliscie taka historie z karta z rybka i
    > jak u Was wygladala umowa...

    Wejdz na forum mbanku i znajdz adresy e-mail jakichs intranetow, napisz do nich
    maila z nr wniosku, cala historie moze pomoga.
    Polecam : w...@m...pl - "zalatwil" moja sprawe po prawie 6
    tygodniach zastoju w 1 dzien i juz w 63 dni od zlozenia wniosku mialem karte w
    rece.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 3. Data: 2003-07-29 05:58:29
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Mon, 28 Jul 2003 14:46:01 +0200, Rafal Gaweda <r...@r...com>
    wrote:

> [...]
    >Polecam : w...@m...pl - "zalatwil" moja sprawe po prawie 6
    >tygodniach zastoju w 1 dzien i juz w 63 dni od zlozenia wniosku mialem karte w

    ech, to sympatycznie znać kogoś, kto 'załatwi' Ci kartę, ale to chyba
    nie powinno tak wyglądać? W mojej umowie były jakieś drobne błędy,
    poszła do poprawy miesiąc temu i tyle ją widziałem:) Zainterweniować w
    mBanku NIE MOGĘ! Za każdym razem dają mi tylko numer do regionalnego
    koordynatora, który obiecuje że oddzwoni :)

  • 4. Data: 2003-07-29 10:25:58
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mBanku NIE MOGĘ! Za każdym razem dają mi tylko numer do regionalnego
    > koordynatora, który obiecuje że oddzwoni :)

    polecam zadzwonić na mLinię i powiedzieć jaka jest sytuacja, jeżeli zaczną
    cię zbywać to powiedz operatorowi że chesz rozmawiać z jego kierownikiem
    zmiany (ma obowiązek cię do niego przełączyć). A jemu powiedz że masz już
    dość takiego olewania, że koordynator nie reaguje i ogólnie że cię już szlag
    trafia...

    pozdr
    david