  • 1. Data: 2003-07-28 07:53:32
    Temat: Historia rachunku w BZWBK
    Od: "Gad" <g...@n...spam.interia.pl>

    Witam
    Nie wiem czy to tylko u mnie ale wlasnie zalogowalem sie do ww banku i w
    historii dzieja mi sie straszne rzeczy. Daje wczesniejsze a tam jakies
    dziwne wartosci w Saldo po operacji. Takie minusy ze az mnie glowa boli
    do -2500 a ja nigdy na debecie nie bylem :). Na rachunku jest tyle ile ma by
    ale historia cos im sie sypie. Logowalem sie na wszelki wypadek 2 razy i to
    samo. Prosze o info jak u was
    Pozdrawiam Gad

  • 2. Data: 2003-07-28 07:57:01
    Temat: Re: Historia rachunku w BZWBK
    Od: "Gad" <g...@n...spam.interia.pl>

    Z moich obserwacji wynika ze walnelo im sie podliczanie gdyz zawsze saldo po
    operacji w ostatnim polu ma tyle ile aktulane saldo konta. Czyli pierwsze
    jest tak dobierane zeby na koncu czyli po 10 operacjach zawsze byl ten stan
    ktory teraz jest na koncie a nie taki jest byl rzeczywiscie po tych 10
    operacjach w tym danym okresie historii.
    Pozdrawiam Gad

  • 3. Data: 2003-07-28 09:15:37
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Gad wrote:
    > Z moich obserwacji wynika ze walnelo im sie podliczanie gdyz zawsze
    > saldo po operacji w ostatnim polu ma tyle ile aktulane saldo konta.

    Najwyraźniej błąd wewnętrzny. Ciekawe tylko na jaką skalę.
    Zgłoś to do nich.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl