  • 1. Data: 2003-07-28 08:12:24
    Temat: Kradzież w zielonogórskim oddziale Banku Zachodniego WBK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kradzież w zielonogórskim oddziale Banku Zachodniego WBK
    Kasjerka zielonogórskiego oddziału Banku Zachodniego WBK przez miesiąc
    okradała klientów. Zamiast przelewać pieniądze na ich konto, wkładała je do
    własnej kieszeni

    Przestępstwo wykryła wewnętrzna kontrola banku. - Możemy tylko przeprosić
    klientów i zapewnić, że teraz mogą być spokojni o własne pieniądze.
    Wprowadziliśmy nowy system informatyczny, który powinien ograniczyć podobne
    przypadki - mówi rzecznik prasowy Banku Zachodniego WBK Piotr Gajdziński,
    który zaraz po wykryciu kradzieży zawiadomił zielonogórską Prokuraturę
    Rejonową.
    dalej:
    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1595611.html

  • 2. Data: 2003-07-28 09:11:51
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > Kasjerka zielonogórskiego oddziału Banku Zachodniego WBK przez miesiąc
    > okradała klientów. Zamiast przelewać pieniądze na ich konto, wkładała

    Tak, tak... Niech tną zatrudnienie, załoga niech rotuje.
    A swoją drogą kasjerka nie dość że kradła, to w wyjątkowo debilny
    sposób. Już za sam brak podstawowej wiedzy o funkcjonowaniu banku
    powinna wylecieć.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-28 09:59:59
    Od: f...@w...pl

    > A swoją drogą kasjerka nie dość że kradła, to w wyjątkowo debilny
    > sposób. Już za sam brak podstawowej wiedzy o funkcjonowaniu banku
    > powinna wylecieć.

    Może wiedziała że będzie zwolniona?

  • 4. Data: 2003-07-28 20:43:33
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Może wiedziała że będzie zwolniona?

    Może. Ale to nie usprawiedliwia debilizmu ;)
    To tak jakby na miejscu przestępstwa zostawić podpisane oświadczenie "to
    ja ukradłem" :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-28 21:01:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:
    > Może. Ale to nie usprawiedliwia debilizmu ;)
    > To tak jakby na miejscu przestępstwa zostawić podpisane oświadczenie
    > "to ja ukradłem" :)

    A moze do tej pory byl taki burdel, ze uchodzilo jej to na sucho?

  • 6. Data: 2003-07-28 21:08:46
    Temat: Re: Kradzież w zielonogórskim oddziale Banku Zachodnie
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał(a):

    > Może. Ale to nie usprawiedliwia debilizmu ;)
    > To tak jakby na miejscu przestępstwa zostawić podpisane oświadczenie "to
    > ja ukradłem" :)

    może była w jakiejś skrajnie trudnej życiowej sytuacji...wtedy ludzie
    zachowują się raczej mało rozsądnie i nie myślą o konsekwencjach. myślę że
    raczej tego nie planowała, bo przecież zdawać musiała sobie sprawę z tego że
    wcześniej czy później sprawa wyjdzie na jaw.

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 7. Data: 2003-07-28 21:21:43
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A moze do tej pory byl taki burdel, ze uchodzilo jej to na sucho?

    ale że niby gdzie ten burdel? w BZ czy w tym ZGKiM? nawet jak wprowadzą super
    nowoczesny system, to nie zapobiegnie to takim sytuacjom. kasjer zawsze
    będzie mógł wziąć gotówkę do kieszeni, a tylko machnąc stempel i podpis na
    świstku. gdyby ZGKiM sam się nie dopatrzył kto mu nie zapłacił, to bank sam
    by tego nie wykrył...