  • 1. Data: 2003-07-27 22:20:28
    Temat: Praca polegajaca na transferach gotówki??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    ello,

    Wpadłam sobie na chwilkę aby zapytać Was o co chodzi w tym ogłoszeniu:

    "Firma **** jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze aktualną
    ofertę pracy dla osób w wieku od 18-120 lat.
    I to jedyny warunek przyjęcia do pracy. Praca polega na dokonywaniu
    transferów pieniędzy za pomocą swojego e-konta Inteligo.
    Ponieważ transfery odbywają się za pomocą bezpłatnego numeru: 0-800-***
    ***pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację."

    Znalazłam je na jednej z grup ogłoszeniowych. Nie znam sie na bankowosci
    wiec moze wyjasnicie mi jaki cel ma jakas firma, ze placi za podobną
    "prace"?:-)

    HaNkA

    PS. nie jestem zainteresowana- po prostu chce zaspokoic moja ciekawosc
    prawnika in spe:-))

  • 2. Data: 2003-07-27 22:28:41
    Temat: Re: Praca polegajaca na transferach gotówki??
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > "Firma **** jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze aktualną
    > ofertę pracy dla osób w wieku od 18-120 lat. [...]

    Piramida. Szczegóły znajdziesz na stronie tej "firmy" ...
    Zresztą nie tak dawno coś tu było na ten temat.

    --
    Jakub Berent

  • 3. Data: 2003-07-27 22:34:42
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@c...pbz.cy.rot13.invalid>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[wytnij-to]nteria.pl> wrote:
    [...]
    > Praca polega na dokonywaniu
    > transferów pieni?dzy za pomoc? swojego e-konta Inteligo.
    > Poniewa? transfery odbywaj? si? za pomoc? bezp?atnego numeru: 0-800-***
    > ***pracownik nie ponosi ?adnych kosztów zwi?zanych z transferami.
    > Zapraszamy na nasz? stron? WWW po dalsze instrukcje i rejestracj?."
    > Znalaz?am je na jednej z grup og?oszeniowych. Nie znam sie na bankowosci
    > wiec moze wyjasnicie mi jaki cel ma jakas firma, ze placi za podobn?
    > "prace"?:-)

    to prawdopodobnie konkurencja chce zaDOSowac system inteligo i dlatego
    organizuje taka manufakture ludzi/maszyn z ktorych pojdzie 'atak' :)

    MSPANC

    --
    Miranda: "Everything begins and ends at the exactly right time and place."
    - 'Picnic at Hanging Rock'

  • 4. Data: 2003-07-27 22:45:04
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Bartlomiej Lidke <o...@c...pbz.cy.rot13.invalid> wrote in

    /ciach.../

    > to prawdopodobnie konkurencja chce zaDOSowac system inteligo i dlatego
    > organizuje taka manufakture ludzi/maszyn z ktorych pojdzie 'atak' :)

    Ciekawe czy IFS przygotuje oficjalny komunikat zwiazany z tym "procederem". Swoja
    droga to jest chyba jeszcze glupsze niz takie kwiatki z lat 90' jak firma, ktora
    sprzedawala
    i skupowala w W-wie mapki (cos a'la zabawa w gielde za prawdziwe pieniadze przy
    uzyciu
    ulotek z Pizza Hut) :-))

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-07-27 22:47:01
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > ello,
    >
    > Wpadłam sobie na chwilkę aby zapytać Was o co chodzi w tym ogłoszeniu:

    Przejrzyj archiwum,
    Była już dyskusja na ten temat - "gdzie haczyk?"

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-07-31 22:18:55
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> skribis:

    >I to jedyny warunek przyjęcia do pracy. Praca polega na dokonywaniu
    >transferów pieniędzy za pomocą swojego e-konta Inteligo.

    Mnie to wwglada (choc inni pisza ze to co innego) na pierwszy ruzt oka ze
    to pranie brudnych pieniedzy albo cos tego typu.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/