eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta kredytowa mBank - smiech!!!? › Re: karta kredytowa mBank - smiech!!!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "david" <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa mBank - smiech!!!?
    Date: Tue, 29 Jul 2003 12:25:58 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <bg5i4e$foq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bg2nst$1fo$1@nemesis.news.tpi.pl> <3...@r...com>
    <6...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: siec.interblock.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1059474382 16154 217.96.23.210 (29 Jul 2003 10:26:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jul 2003 10:26:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:253279
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "calcium300mg" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6n2civk4srntspludi29aanjkokcserqoc@4ax.com...
    > On Mon, 28 Jul 2003 14:46:01 +0200, Rafal Gaweda <r...@r...com>
    > wrote:
    >
    > >> Prosze o wypowiedzi, czy wy tez mieliscie taka historie z karta z rybka
    i
    > >> jak u Was wygladala umowa...
    > >
    > >Wejdz na forum mbanku i znajdz adresy e-mail jakichs intranetow, napisz
    do nich
    > >maila z nr wniosku, cala historie moze pomoga.
    > >Polecam : w...@m...pl - "zalatwil" moja sprawe po prawie
    6
    > >tygodniach zastoju w 1 dzien i juz w 63 dni od zlozenia wniosku mialem
    karte w
    > >rece.
    >
    > ech, to sympatycznie znać kogoś, kto 'załatwi' Ci kartę, ale to chyba
    > nie powinno tak wyglądać? W mojej umowie były jakieś drobne błędy,
    > poszła do poprawy miesiąc temu i tyle ją widziałem:) Zainterweniować w
    > mBanku NIE MOGĘ! Za każdym razem dają mi tylko numer do regionalnego
    > koordynatora, który obiecuje że oddzwoni :)

    polecam zadzwonić na mLinię i powiedzieć jaka jest sytuacja, jeżeli zaczną
    cię zbywać to powiedz operatorowi że chesz rozmawiać z jego kierownikiem
    zmiany (ma obowiązek cię do niego przełączyć). A jemu powiedz że masz już
    dość takiego olewania, że koordynator nie reaguje i ogólnie że cię już szlag
    trafia...

    pozdr
    david


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1