  • 21. Data: 2002-01-10 13:08:13
    Temat: Re: karta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inną kredytową ?
    Od: Karol Markiewicz <k...@a...com.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Wyrażam dobrowolną zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych
    > osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez PTK Centertel Sp. z o.o. z
    > siedzibą w Warszawie, ul. Skierniewickiej 10a dla celów realizacji programu
    > Idea Profit, a także dla celów statystycznych i marketingowych oraz na
    > przekazanie danych osobowych innym podmiotom - Partnerom współpracującym z
    > PTK Centertel w ramach programu Idea Profit wyłącznie dla celów związanych z
    > realizacją Programu.
    >
    > Czyli partnerom nie dla celów marketingowych.

    Ja jednak bardzo cenie sobie spokój i całkowicie zgadam się z
    blad'em, a taka formułka mnie wcale nie przekonuje.
    Bo to co jest celem związanym z realizacją programu to wie tylko PTK
    i to też nie napewno.

    KM

  • 22. Data: 2002-01-12 16:25:29
    Temat: Re: karta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inn? kredytow? ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 14:25:43 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >zaoszczedzisz 58 zl a na dodatek jaka przyjemnosc jak wszyscy partnerzy
    >"profitu" - ci co juz nimi są i ci co zechca kiedys nimi byc (upowazniasz
    >ich na przyszlosc) - dostana twoje dane osobowe i zaczna ci przysylac
    >piekne kolorowe ulotki i inne oferty ;-)))

    kurka, jestem w proficie ponad roku i zadnej pieknej kolorowej ulotki
    (poza tymi od samej Idei) nie dostalem ;-(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-01-14 09:29:14
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Karol Markiewicz" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    Wojciech Nawara napisał(a):
> [...]

    blad'em, a taka formułka mnie wcale nie przekonuje.
    Bo to co jest celem związanym z realizacją programu to wie tylko PTK

    Jest na przyklad przekazanie Twojego adresu by mogli Ci przyslac to co
    kupujesz za punkty Profit.
    To że PTK Centertel jest bardzo skrupulatny i o tym informuje nie jest wada
    a zaleta....

    AO

    KM