  • 1. Data: 2002-01-09 07:49:45
    Temat: Przelew miedzy wlasnymi rachunkami w Inteligo WAP
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Da sie czy ja juz slepy jestem i nie widze takiej opcji ?

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 2. Data: 2002-01-09 20:13:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> napisał w wiadomości

    > Subject: Przelew miedzy wlasnymi rachunkami w Inteligo WAP
    >
    > Da sie czy ja juz slepy jestem i nie widze takiej opcji ?

    Nie, nie ma.

    Spróbuj utworzyć płatność - tylko tak się da...

    Serwis WAP w ogóle nie jest podpięty do QuickMoney.

    Poczytaj informacje, które dostałeś w przesyłce startowej, bo Cię zacznę od
    lamerów wyzywać. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-01-10 07:29:23
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Wojciech Nawara <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:
> [...]

    > Serwis WAP w ogóle nie jest podpięty do QuickMoney.
    > Poczytaj informacje, które dostałeś w przesyłce startowej, bo Cię zacznę od

    A co tam jest napisane ze nie mozna miedzy wlasnymi rachunkami przelewac ?
    To chyba nie jest ZADEN problem. O wpisywaniu hasla na WWW nie wspomne
    Zrobienie ograniczenia do 8 znakow jest banalne

  • 4. Data: 2002-01-10 09:01:29
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > A co tam jest napisane ze nie mozna miedzy wlasnymi rachunkami przelewac ?
    > To chyba nie jest ZADEN problem. O wpisywaniu hasla na WWW nie wspomne

    Problem może i nie jest, no ale cóż... Po prostu odcięli WAP od QuickMoney i
    już...
    Zadzwoń 0800121121, poproś o połączenie z działem reklamamcji - oni muszą
    to zrobić [i to nie jak w idei, ale po prostu jest to ich obowiązek] - tam
    dowiesz się pewno więcej...

    > Zrobienie ograniczenia do 8 znakow jest banalne

    ??? Nie rozumiem o czym rozmawiasz?
    Jakie hasło na WWW??? Ja jakoś nie widzę żadnych kłopotów odnośnie
    jakichkolwiek haseł...

    No może poza tym, że wolałbym, aby płatności także były potwierdzane kodem z
    karty kodów...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-01-10 09:10:26
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Wojciech Nawara <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    > ??? Nie rozumiem o czym rozmawiasz?
    > Jakie hasło na WWW??? Ja jakoś nie widzę żadnych kłopotów odnośnie
    > jakichkolwiek haseł...

    To ze da sie wpisac dowolnie dlugie a przciez jest oghraniczone do 8
    znakow. W wapie nie wpiszesz wiecej znakow.

    Wlasnie puscilem przelew z konta na konto w wap 15 minut i nie ma :))

    > No może poza tym, że wolałbym, aby płatności także były potwierdzane kodem z
    > karty kodów...

    Czemu nie ale obawiam sie ze szybko by ci sie karta skonczyla

  • 6. Data: 2002-01-10 09:41:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > To ze da sie wpisac dowolnie dlugie a przciez jest oghraniczone do 8
    > znakow. W wapie nie wpiszesz wiecej znakow.

    Napisz maila na i...@i...pl - na 100% odpowiadają. Nie zauważyłem tego
    problemu, bo mam właśnie hasło 8 literowo-cyfrowe. Ale zaraz sprawdzę...
    I daj znać co Ci odpowiedzieli.

    > Czemu nie ale obawiam sie ze szybko by ci sie karta skonczyla

    To już byłby problem banku, nie mój...

    Ja uważam, że jeżeli ustanawiam płatność, to wcale nie upoważniam kogoś, kto
    jakimś cudem dostanie się na serwis WWW albo telefoniczny do tego, aby mógł
    tam przelać wszystkie moje środki...

    Ja ustanawiam płatność na takiej zasadzie, jak wpisuję numer do książki
    telefonicznej komórki. po prostu żeby go mieć zawsze pod ręką... I w każdej
    chiwi móc coś tam zapłacić...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-01-10 09:51:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1jnjq$rf$1@news.onet.pl...

    I jeszcze coś. Jestem w serwisie www, moje dane, zmiana hasła WAP. Klikam na
    pytajniczek.

    Nowe hasło WAP musi zawierać od 6 do 8 znaków alfanumerycznych (cyfr, liter
    lub cyfr i liter). Hasło nie może zawierać polskich liter, takich jak "ą",
    "ę", "ć" etc., ani tzw. znaków specjalnych, innych niż litery bądź cyfry.
    Należy również zwracać uwagę czy w haśle używamy wielkich czy małych liter -
    system je rozróżnia - np. hasło "abc123" nie jest tym samym hasłem co
    "ABC123" i nie pozwoli na zalogowanie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 8. Data: 2002-01-10 11:36:04
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    > Napisz maila na i...@i...pl - na 100% odpowiadają. Nie zauważyłem tego
    > problemu, bo mam właśnie hasło 8 literowo-cyfrowe. Ale zaraz sprawdzę...
    > I daj znać co Ci odpowiedzieli.

    Ja tez bo wiecej byc nie moze. Chodzi o to ze jak masz haslo wielkimalysz
    to formataka pozwoli ci wpisac calosc a nie 8 znakow.

    > Ja ustanawiam płatność na takiej zasadzie, jak wpisuję numer do książki
    > telefonicznej komórki. po prostu żeby go mieć zawsze pod ręką... I w każdej
    > chiwi móc coś tam zapłacić...

    ja tez :)

  • 9. Data: 2002-01-10 12:04:35
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > ja tez :)

    No właśnie. Ale to nie znaczy, że pozwalam na to, aby móc wykonywać przelewy
    na ten rachunek bez podania kodu ze zdrapki...

    KAŻDY nieautoryzowany wypływ środków, na obojętnie jaki rachunek, jest tak
    samo niepożądany.

    To, że akurat jest to płatność, nie znaczy, że nie powinno być pytanie o kod
    ze zdrapki...

    Powiedzmy jakiś podglądacz zerknął na moje hasło a kafejce, czy budce
    telefonicznej. Dostał się na konto, i chce zrobić przelew na siebie... Nie
    potrafi, bo nie zna kodu.
    Ale ze złości przelewa całośc powiedzmy na konto Idei. A ta zaliczy to na
    poczt rachunków za następne 10 lat ;))))

    To, że ja wpiszę rachunek, jako płatnośc, nie znaczy, że temu komuś ufam i
    umożliwiam mniej bezpieczne przelewy na ten rachunek...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl