  • 11. Data: 2002-01-09 14:38:49
    Temat: trudne banki przez WAP - [byłoRe: karta kredytowa WBK ...]
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Karol Markiewicz" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:3C3C4DC4.A4604158@arto.com.pl...
    blad napisał(a):

    >KK BZWBK ma świetny podgląd do rachunku przez WWW i WAP, oraz

    mam pytanie - jak udaje ci się korzystać z bankowego WAP ???
    ja zniechęciłem się, kiedy mbank kazaŁ mi przez WAP wpisać hasło 8 literowe
    z dużymi i małymi literami oraz cyframi i to dwukrotnie, a na dodatek bez
    podglądu tego co wpisuję (w polu password gwiazdki)

    jak to robisz przez WAP ?? :)

    Piotr Orzechowski

  • 12. Data: 2002-01-09 15:08:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    > Użytkownik "Karol Markiewicz"

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"
    > mam pytanie - jak udaje ci się korzystać z bankowego WAP ???
    > ja zniechęciłem się, kiedy mbank kazaŁ mi przez WAP wpisać hasło 8

    tak pokroiles post jak to ja bym zachecal do WAPa
    ja uznalem ze WAPem nie bede sobie glowy zawracal
    tak samo jak poblokowalem kanaly telefoniczne (gdzie sie dalo)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-01-09 15:24:41
    Temat: Re: karta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inną kredytową ?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> napisał w
    > wiadomości news:a1gsei$ckf$1@news.tpi.pl...

    dobre doswiadczenia. Mam ja od 1,5 roku , pierwszy rok za darmo, kiedy
    otrzymalem KK WBK wlasnie zrezygnowlem z VC PKO BB SA te 28,00 zl w oplacie za
    karte zwraca sie szybko (srenie saldo na KK 1000 zL), uzbieralem tez pobad 1200
    punktow PROFIT (tj. 120 zl na rozmowy w POP-ie) progranm profit dotyczy tez POP-
    a a nie tylko abonamentu. Mialem tez jedna reklamacje, rozpatrzenie 7 dni (czas
    rozpatrzenia zalezy w malym stopniu od banku ,za to w ogromnym od punktow z min
    wspolpracujacych). Do plusow zaliczam tez darmowa zamiane pinu i darmowy sewris
    netowy do karty. Te same zalety oprocz programu profit ma tez zwylka KK BZWBK.

  • 14. Data: 2002-01-09 15:26:30
    Od: Karol Markiewicz <k...@a...com.pl>

    Piotr Orzechowski napisał(a):

    > jak to robisz przez WAP ?? :)

    -> [BZWBK24 WAP] -> [LOGOWANIE] (nik- cyferki) ********
    (pin- cyferki) ****(inny niż do karty!) -> [akceptuj]
    -> [rachuki] -> [k.k.visa classic] i tam mamy:
    saldo:
    -XXXX.XX ;)
    [informacje] <- numer itp.
    [historia] <- pdgląd operacji: data, suma, opis (OK)
    [cofnij]
    [menu glowne]

    IMHO bardzo wygodne.

    KM

  • 15. Data: 2002-01-09 16:49:06
    Od: <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi się, że będzie tańsza w obsłudze przy zadłużeniu miesięcznym do 2000 zł
    >
    > czy ma ktoś dobre/złe doświadczenia z tą kartą ?

    Tak karta jest cudowna do czasu jak coś trzeba załatwić. Wysyłam pisma do CK BZ
    WBK: 2 polecone, 1 faks. Żadnej reakcji! Dzwoniłem, prosiłem, żeby odszukali
    moją korespondencję. I nic. Zero. Trwa to już ok. 2 m-ce, a ja złożyłem
    reklamację na poczcie - niech ustalą kto odbiera korespondencję.

    No i te śmieszne limity. Moja pensja wzrosła o 25% a oni przyznają mi limit
    wyższy o 12% (po rocznym bezproblemowym używaniu). I dlatego wybrałem
    Raiffeisena - pokazałem im moje wyciągi z karty za ostatnie 6 m-cy i od rączki
    dostałem 3 (trzykrotnie!!!) wyższy limit kredytowy. Mało tego - ten limit
    przyznali mi wiedząc, że mam świeżutką kartę WBK!

    pzdr.

    lacer

  • 16. Data: 2002-01-09 19:36:24
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "Karol Markiewicz" <k...@a...com.pl> wrote in message
    > jak to robisz przez WAP ?? :)

    -> [BZWBK24 WAP] -> [LOGOWANIE] (nik- cyferki) ********
    (pin- cyferki) ****(inny niż do karty!) -> [akceptuj]

    no właśnie 4 cyfry pinu - a mbank ma 8 liter dużych małych i cyfr :((((

    powinni zrobić pin do wapu chyba

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 17. Data: 2002-01-10 07:54:10
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > zaoszczedzisz 58 zl a na dodatek jaka przyjemnosc jak wszyscy partnerzy
    > "profitu" - ci co juz nimi są i ci co zechca kiedys nimi byc (upowazniasz
    > ich na przyszlosc) - dostana twoje dane osobowe i zaczna ci przysylac
    > piekne kolorowe ulotki i inne oferty ;-)))

    Blad ! :-)
    Mam od roku i nie dostalem ani jednego spamu.

    AO

  • 18. Data: 2002-01-10 09:50:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Artur O."

    > Blad ! :-)
    > Mam od roku i nie dostalem ani jednego spamu.

    napisalem, ze "zaczna" ci przysylac - widocznie są opóźnienia ;-))
    serio - nigdy bym w ciemno takiej zgody dla wszystkich na raz nie podpisal
    *** blad ***

  • 19. Data: 2002-01-10 10:07:14
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > napisalem, ze "zaczna" ci przysylac - widocznie są opóźnienia ;-))
    > serio - nigdy bym w ciemno takiej zgody dla wszystkich na raz nie podpisal

    Wyrażam dobrowolną zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych
    osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez PTK Centertel Sp. z o.o. z
    siedzibą w Warszawie, ul. Skierniewickiej 10a dla celów realizacji programu
    Idea Profit, a także dla celów statystycznych i marketingowych oraz na
    przekazanie danych osobowych innym podmiotom - Partnerom współpracującym z
    PTK Centertel w ramach programu Idea Profit wyłącznie dla celów związanych z
    realizacją Programu.

    Czyli partnerom nie dla celów marketingowych.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 20. Data: 2002-01-10 10:14:17
    Od: <a...@p...com>

    I dlatego wybrałem
> [...]
    > dostałem 3 (trzykrotnie!!!) wyższy limit kredytowy. Mało tego - ten limit
    > przyznali mi wiedząc, że mam świeżutką kartę WBK!

    Moze dali Ci ten limit wlasnie dlatego, ze masze te swiezutka karte.

    Andrzej