  • 1. Data: 2002-01-09 07:45:13
    Temat: karta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inną kredytową ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    przymierzam się do zmiany visa classic PKO na kartę kredytową WBK - wydaje
    mi się, że będzie tańsza w obsłudze przy zadłużeniu miesięcznym do 2000 zł

    czy ma ktoś dobre/złe doświadczenia z tą kartą ?

    --
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-01-09 07:47:44
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a1gsei$ckf$1@news.tpi.pl...
    > przymierzam się do zmiany visa classic PKO na kartę kredytową WBK - wydaje
    > mi się, że będzie tańsza w obsłudze przy zadłużeniu miesięcznym do 2000 zł
    >
    > czy ma ktoś dobre/złe doświadczenia z tą kartą ?

    Mam bardzo dobre doswiadczenia. Najlepszy jest podglad online do wszystkich
    transakcji. Na przyklad robisz przelew na karte w ostatni dzien platnosci,
    przelew dochodzi tego samego dnia i wieczorem widzisz to juz zaksiegowane na
    stanie karty :-)

    AO

  • 3. Data: 2002-01-09 11:24:47
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > przelew dochodzi tego samego dnia i wieczorem widzisz to juz zaksiegowane

    to nie jest tak do konca!
    jesli zrobisz przelew za pozno - ale jak na razie nie moge ustalic godziny
    ktora oznacza "za pozno" bo sie wypowiedzi pracownikow zaprzeczaja
    to pieniadze zaksieguja ci dopiero w nastepnym dniu roboczym - czyli jak
    zrobisz to "za pozno" w piatek - to ci zaksieguja w poniedzialek wieczor!
    i jeszcze kwiatek - pieniadze zejda ci z konta w piatek!
    mowie o przypadku posiadania konta w WBK i karty kredytowej w WBK

    ania

  • 4. Data: 2002-01-09 12:17:01
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

> [...]
    > i jeszcze kwiatek - pieniadze zejda ci z konta w piatek!
    > mowie o przypadku posiadania konta w WBK i karty kredytowej w WBK

    Zlecenie z Lukasa eKonta robione w sobotę wieczorem, realizacja pewnie w
    poniedziałek rano. W poniedziałek mijał też termin płatności rozliczenia.
    W pon. wieczorem był już uaktualniony stan karty w podglądzie transakcji
    przez WWW.

    AO

  • 5. Data: 2002-01-09 12:18:24
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    > mi się, że będzie tańsza w obsłudze przy zadłużeniu miesięcznym do 2000 zł

    Nie wiem ile zapłacisz w PKO ale jeśli masz abonament IDEi w WBK możesz
    dostać WBK VISA IDEA Profit za darmo.

    AO

  • 6. Data: 2002-01-09 12:53:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi się, że będzie tańsza w obsłudze przy zadłużeniu miesięcznym do 2000 zł
    >
    > czy ma ktoś dobre/złe doświadczenia z tą kartą ?

    zle doswiadczenia z reklamacja - jak do tej pory leci im juz 4 miesiac

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-01-09 13:25:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Artur O."
    > Nie wiem ile zapłacisz w PKO ale jeśli masz abonament IDEi w WBK możesz
    > dostać WBK VISA IDEA Profit za darmo.

    zaoszczedzisz 58 zl a na dodatek jaka przyjemnosc jak wszyscy partnerzy
    "profitu" - ci co juz nimi są i ci co zechca kiedys nimi byc (upowazniasz
    ich na przyszlosc) - dostana twoje dane osobowe i zaczna ci przysylac
    piekne kolorowe ulotki i inne oferty ;-)))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-01-09 14:03:48
    Od: Karol Markiewicz <k...@a...com.pl>

    blad napisał(a):

> [...]
    > ich na przyszlosc) - dostana twoje dane osobowe i zaczna ci przysylac
    > piekne kolorowe ulotki i inne oferty ;-)))

    Właśnie dlatego odżałowałem te 58PLN ;) i jestem jak na razie
    zadowolony, płacę nią wszędzie gdzie się da. Inne zostały tylko do
    bankomatów, właściwie też tylko jedna VE Fortisu - taka mała
    optymalizacja koszty/wygoda.
    KK BZWBK ma świetny podgląd do rachunku przez WWW i WAP, oraz
    IMHO 0(zero) problemów z otrzymaniem samej karty jak i limitu.
    Jko alternatywę brałem pod uwagę KK citka (plusem dla niej jest
    ubezpieczenie) ale to co Citi wykonało zanim zdecydowali się
    przyznać KK koledze z pracy sprawiło że zrezygnowałem ;)

    KM

    PS. Gdyby jeszcze była dostępna KK z logo EC MC to na podobnych
    warunkach...

  • 9. Data: 2002-01-09 14:10:12
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

> [...]
    > ich na przyszlosc) - dostana twoje dane osobowe i zaczna ci przysylac
    > piekne kolorowe ulotki i inne oferty ;-)))

    nie ma idei, mam plusa :)

    i chyba zdecyduję się jednak na WBK - przynajmniej do czasu, aż karty
    kredytowe będą w mbanku

    Piotr Orzechowski

  • 10. Data: 2002-01-09 14:38:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]

    >optymalizacja koszty/wygoda.
    >KK BZWBK ma świetny podgląd do rachunku przez WWW
    >(...) PS. Gdyby jeszcze była dostępna KK z logo EC MC to na

    tez mam taka kombinację i tez uwazam ze podglad na KK jest fajny
    i na dodatek tez czekam az KK MC sie gdzies pokaze lub chocby debetowa
    bezprowizyjna MC
    *** blad ***