  • 1. Data: 2002-07-16 06:55:19
    Temat: karta Visa CITIBanku - jednak naciągacze - ku przestrodze
    Od: zuzka <a...@p...onet.pl>

    Słyszałam wiele przestróg dotyczących tego banku, ale nie przywiązywałam do
    nich wagi.
    Sądziłam, że wystarczy pilnować płatności i uniknę pułapek zastawianych
    przez ten bank.

    Czytając swój wyciąg zdębiałam - naliczone odsetki, opłaty dodatkowe...
    Okazało się, że mój big mistake to była zapłata kartą za rachunki (gaz,
    woda...) na poczcie - jest to traktowane, jako wypłata gotówkowa!
    Kosztowało mnie to ponad 50 zł! Skandal!
    Jeszcze dziś zrezygnowałam z ich usług! - Nie dość, że liczą za wszystko,
    jak za złoto (opłata1- 6,5, opłata2- 6,89, Oprocentowanie ponad 40%, to
    jeszcze zastawiają pułapki!

    Idę do PeKaO - jedyna opłata to 2,5, Oprocentowanie też kilkakrotnie
    niższe!

    Napiszcie o swoich przypadkach!

  • 2. Data: 2002-07-16 07:02:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 06:55:19AM +0000, zuzka wrote:

> [...]
    > nich wagi.
    > Sądziłam, że wystarczy pilnować płatności i uniknę pułapek zastawianych

    To nie jest wina wydawcy karty, ale sposoby obslugi karty na poczcie.

> [...]
    > Jeszcze dziś zrezygnowałam z ich usług! - Nie dość, że liczą za wszystko,
    > jak za złoto (opłata1- 6,5, opłata2- 6,89, Oprocentowanie ponad 40%, to

    A nie mogles sie zapytac jak jest traktowana taka platnosc na poczcie?

    > Idę do PeKaO - jedyna opłata to 2,5, Oprocentowanie też kilkakrotnie
    > niższe!

    Jedyna oplata? Za wypukla karte kredytowa? ;-)

    > Napiszcie o swoich przypadkach!

    'opowiedz mi swoja historie' ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-07-16 07:02:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zuzka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > nich wagi.
    > Sądziłam, że wystarczy pilnować płatności i uniknę pułapek zastawianych

    Wystarczy czytac wniosek o KK - wyraznie jest tam napisane ze platnosci na
    poczcie moga byc traktowane jako wyplaty gotowki z obcego bankomatu

> [...]
    > Jeszcze dziś zrezygnowałam z ich usług! - Nie dość, że liczą za wszystko,
    > jak za złoto (opłata1- 6,5, opłata2- 6,89, Oprocentowanie ponad 40%, to

    Zaplacilas za swoja nieuwage

    > Idę do PeKaO - jedyna opłata to 2,5, Oprocentowanie też kilkakrotnie
    > niższe!

    Kazdy wybiera to co lubi - ale radze wczesniej dokladnie przeczytac
    wniosek/umowe

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-07-16 07:26:00
    Temat: Re: Poczta - jednak naciągacze - ku przestrodze
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    To jest pulapka Poczty Polskiej, a nie banku, czy konkretnej KK. Wlasnie
    dlatego_nie_placi_sie_na_Poczcie_karta, a w szczegolnosci KK !!!

    > Wystarczy czytac wniosek o KK - wyraznie jest tam napisane ze platnosci na
    > poczcie moga byc traktowane jako wyplaty gotowki z obcego bankomatu

    Dodam, ze w regulaminie citka (ta ksiazeczka ktora przychodzi z karta :))
    jest wyraznie napisane o tym, ze Poczta rozlicza transakcje bezgotowkowe,
    tak jak gotowkowe :((

    Jesli mowisz o MC Patner, to radze sie zapoznac z regulaminem, bo znowu
    bedzie nie mila niespodzianka na wyciagu :-)))

    > Kazdy wybiera to co lubi - ale radze wczesniej dokladnie przeczytac
    > wniosek/umowe

    j.w.

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 5. Data: 2002-07-16 07:26:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 16 Jul 2002 06:55:19 GMT, zuzka <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >woda...) na poczcie - jest to traktowane, jako wypłata gotówkowa!
    >Kosztowało mnie to ponad 50 zł! Skandal!

    Co bylo na slpie, ktory podpisalas ?
    Bo jesli nie sprzedaz to pretensji do Citka miec nie mozesz.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-07-16 09:11:26
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Napiszcie o swoich przypadkach!

    Nie mialem generalnie zadnych problemow z VC Citi, aczkolwiek faktycznie oplaty
    zwiazane z jej uzytkowaniem tak mnie zniechecily, ze wyrobilem sobie VC BZWBK i
    jak na razie jestem zadowolony bo mam podobne warunki jak w Citi - karta ze
    zdjeciem, ubezpieczona itp., ale mniejsze oplaty za wydanie karty, brak
    comiesiecznych obciazen i do tego darmowy dostep do rachunku karty przez
    internet.

  • 7. Data: 2002-07-16 10:56:51
    Od: <t...@p...onet.pl>

    zuzka <a...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    > nich wagi.
    > Sądziłam, że wystarczy pilnować płatności i uniknę pułapek zastawianych

    A tu się okazało, że trzeba jeszcze czytać papiery, które się podpisuje. Co za
    niespodzianka!

    Regulamin kart kredytowych CITIBANK banku Handlowego w Warszawie SA
    par.10 Bank zastrzega sobie prawo traktowania transakcji bezgotówkowych
    realizowanych w szczególności w bankach, lub urzędach pocztowych za pomoc kart
    kredytowych jako transakcji gotówkowych.

    Miałaś ten regulamin conajmniej 2 razy w rękach.

> [...]
    > woda...)  na poczcie - jest to traktowane, jako wypłata gotówkowa!
    > Kosztowało mnie to ponad 50 zł! Skandal!

    Nie skandal, tylko par. 10 regulaminu.

    > Jeszcze dziś zrezygnowałam z ich usług! - Nie dość, że liczą za wszystko,
    > jak za złoto (opłata1- 6,5, opłata2- 6,89,

    6,89... to nie jest żadna obowiązkowa opłata

    > Idę do PeKaO - jedyna opłata to 2,5, Oprocentowanie też kilkakrotnie
    > niższe!

    Za kredytówkę??? Pewnie nie doczytałaś ;)

    > Napiszcie o swoich przypadkach!

    Zanim wystapiłem o KK w oddziale pobrałem wnisek+regulamin i się z nim
    zapoznałem... nudy... ale nie żałuję że przeczytałem

    pozdrawiam
    wind

  • 8. Data: 2002-07-16 11:15:05
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zanim wystapiłem o KK w oddziale pobrałem wnisek+regulamin i się z nim
    > zapoznałem... nudy... ale nie żałuję że przeczytałem

    niestety większość ludzi nie czyta, a później mają pretensję, że nie mogą w
    trakcie trwania lokaty terminowej zmienić jej warunków :)) (dzisiaj jakaś
    pani-krzykaczka próbowała to zrobić w PKO BP), albo dziwią się, że 5 lat
    płacą kasę na polisę ubezpieczeniową, a saldo polisy jest ujemne, albo, że z
    polisy autocasco nie dostaną kasy za instalację gazową, fotelik dziecka i
    radio ....

    chyba jest za dużo ludzi, którzy myślą, że ktoś da im coś bezinteresownie i
    jak bank mówi "ty kupuj, a my zapłacimy" to sądzą, że to prawda
    a bank to nie instytucja charytatywna i nawet jak coś daje za darmo to w
    celu powiększenia własnego zysku.

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 9. Data: 2002-07-16 11:42:11
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > a bank to nie instytucja charytatywna i nawet jak coś daje za darmo to w
    > celu powiększenia własnego zysku.

    co nie zmienia faktu, ze Citi chce ten osiagnac wiekszy zysk w krotszym czasie
    niz robia to inne banki, a naiwni ludzie sie na to wszystko nabieraja...

  • 10. Data: 2002-07-16 12:57:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > co nie zmienia faktu, ze Citi chce ten osiagnac wiekszy zysk w krotszym
    czasie
    > niz robia to inne banki, a naiwni ludzie sie na to wszystko nabieraja...

    Co i tak nie zmienia faktu, ze nadal Citi (karty Silver) NIE MA konkurencji
    w swojej klasie (zarobki od 2500).

    K. Kowalski