  • 1. Data: 2002-07-16 06:30:35
    Temat: [OT, ale tylko troche] ZUS i mBank
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@i...pl>

    Wszedl wczoraj szef do kanciapy informatykow, zarzadzil pieciominutowa
    przerwe i powiedzial
    - wejdzcie moi kochani na www.zus.pl i znajdzcie mi numer konta, na ktore
    mam przelac pieniadze, bo ja nie potrafie. jak sie zmiescicie w 5 minutkach,
    to stowa na piwo do podzialu
    Bylo nas trzech. Piec minut grzebania na stronie www.zus.pl nic nie dalo (a
    tylko na tej stronie mielismy szukac). Ki czort? Przeciez zus istnieje po
    to, zeby mu wplacac pieniadze i informacja o numerze konta powinna byc w
    _oczywiscty_ i _rzucajacy-sie-w-oczy_ sposob podana, nie?
    Dzie tam...numer konta znalazlem dopiero na stronie mBanku...
    Jak ktos mi poda link do strony z numerem konta, na ktore przelewa sie
    pieniazki do zusu (oczywiscie w obrebie www.zus.pl/ ) to default price,
    czyli 0,01 zl na konto w mBanku.
    Z powazaniem (lekko_rozbawiony)
    Doom_

  • 2. Data: 2002-07-16 06:36:08
    Temat: Re: [OT, ale tylko troche] ZUS i mBank
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy "Doom_" Zientkowski" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzie tam...numer konta znalazlem dopiero na stronie mBanku...
    > Jak ktos mi poda link do strony z numerem konta, na ktore przelewa sie

    trwało 30 sekund

    http://www.zus.pl/ref_99/porad3/p3-21.htm

  • 3. Data: 2002-07-16 09:13:55
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@i...pl>

    > trwało 30 sekund
    >
    > http://www.zus.pl/ref_99/porad3/p3-21.htm

    Dobra, a teraz mi pokaz linkami, jak tam wejsc (np
    zus.pl->dokumenty->porady->costam...)
    Doom_

  • 4. Data: 2002-07-16 09:28:18
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    > Dobra, a teraz mi pokaz linkami, jak tam wejsc (np
    > zus.pl->dokumenty->porady->costam...)

    Po kolei:
    1) www.zus.pl
    2) klikasz "Witamy"
    - wchodzisz na http://www.zus.pl/index_pl.htm
    3) klikasz "Poradniki" po prawej u góry
    - wchodzisz na http://www.zus.pl/ref_99/reforma.htm
    4) Klikasz "Zasady wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych" - "przeglądaj"
    (piąta pozycja w tabeli)
    - wchodzisz na http://www.zus.pl/ref_99/porad3/p3-00.htm
    5) Klikasz 21 pozycję na wykazie "Zasady wypełniania przez płatnika
    dokumentu polecenia przelewu/wpłaty gotówkowej należności ZUS" i już
    - jesteś na http://www.zus.pl/ref_99/porad3/p3-21.htm
    Koniec

    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyć gacie
    /- Faza 3: Zysk

  • 5. Data: 2002-07-16 09:33:09
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    na stronie głównej zus www.zus.pl bedzie prostokącik gdzie mozna wpisac
    szukane słowo

    wpisz tam "wpłata"
    nastepnie kliknij na "szukaj"

    .. i juz

  • 6. Data: 2002-07-16 09:43:50
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@i...pl>

    > Po kolei:
    > 1) www.zus.pl
    > 2) klikasz "Witamy"
    > - wchodzisz na http://www.zus.pl/index_pl.htm
    OK
    > 3) klikasz "Poradniki" po prawej u góry
    > - wchodzisz na http://www.zus.pl/ref_99/reforma.htm
    Mniej wiecej OK
    > 4) Klikasz "Zasady wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych" -
    "przeglądaj"
    > (piąta pozycja w tabeli)
    > - wchodzisz na http://www.zus.pl/ref_99/porad3/p3-00.htm

    I tu zaczynaja sie schody. _Dlaczego_ mam wchodzic do zasad wypelniania
    dokumentow? Ja _wiem_, jak wypelniac dokumenty, ja tylko chce numer konta!
    :)))
    Brakuje mi fazy 2 :)))))))
    Normalny czlowiek szuka _numeru konta_ a nie zasad wypelniania itd...
    Kolega Michal podal sposob z szukaniem ('wplata'. szukaj), pierwszy
    znaleziony dokument zawiera pozadany numer konta :) (patrz komentarz do jego
    postu ;)
    Doom_

  • 7. Data: 2002-07-16 09:46:09
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@i...pl>

    > wpisz tam "wpłata"
    > nastepnie kliknij na "szukaj"
    >
    > .. i juz
    Jo, stimmt....
    Srednio inteligentny czlowiek (chcacy _wplacic_ pieniadze, bo coz innego
    mozna chciec z Zusem ?) wpisze to wplata, kliknie szukaj i znajdzie.
    Ja (informatyk) wpisalem 'numer konta' i znalazlem kupe rzeczy, ale nie
    numer konta...
    No dobra. Czas odszlamic komorki... :)))
    Dziekuje i do uslyszenia
    Doom_

  • 8. Data: 2002-07-16 10:38:36
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    > I tu zaczynaja sie schody. _Dlaczego_ mam wchodzic do zasad wypelniania
    > dokumentow? Ja _wiem_, jak wypelniac dokumenty, ja tylko chce numer konta!

    No cóż, widocznie autorzy stron ZUSu wyszli z założenia, że skoro numer
    konta wpisujesz na dokumencie przelewu, to znajdziesz go własnie w tym
    dziale :-)

    > Brakuje mi fazy 2 :)))))))

    Faza pierwsza - zdobyć gacie.
    Potem jest faza druga.
    Faza trzecia - Zysk - rozumiesz?
    (obejrzyj sobie South Park odcinek 2.17 "Gnomes")

    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyć gacie
    /- Faza 3: Zysk

  • 9. Data: 2002-07-16 11:27:52
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@i...pl>

    > Faza pierwsza - zdobyć gacie.
    > Potem jest faza druga.
    > Faza trzecia - Zysk - rozumiesz?
    > (obejrzyj sobie South Park odcinek 2.17 "Gnomes")
    Rozumiem. Widzialem. I wlasnie dlatego zacytowalem :)
    ZUS.
    Faza pierwsza - wplaty od klientow
    Faza trzecia - wysokie odszkodowania :)))))
    Doom_