  • 1. Data: 2002-07-16 06:54:31
    Temat: Inteligo-zablokowane srodki
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    witam,
    Przez pomylke na inteligo zamknalem jeden z rachunkow nie przelewajac
    wszesniej srodkow na inny (tez na Inteligo).
    Konsultantka powiedziala, ze srodki zostaly zablokowane i zostana przelane
    "do miesiaca". Czy mozna przyspieszyc ta operacje? Kapitalizacje mam 15.
    kazdego miesiaca. Kiedy najwczesniej moge sie spodziewac pieniedzy na
    koncie?
    Jakos tak dziwnie nie widziec w systemie swoich pieniedzy:-(

    pozdrowienia
    ->piotr

  • 2. Data: 2002-07-16 16:03:42
    Temat: Re: Inteligo-zablokowane srodki
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> napisał
    w wiadomości news:ah0g1e$6eh$1@news.tpi.pl...

    > Kiedy najwczesniej moge sie spodziewac pieniedzy na koncie?

    30 dni od zamknięcia rachunku tzn. faktycznie rachunek zostaje zamknięty 01
    lipca to 30lipca powinieneś otrzymać pieniądze z odsetkami.
    Nie da rady przyśpieszyć, trzeba było pomyśleć wcześniej i zrobić QuickMoney
    i byłoby po sprawie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-07-16 19:21:01
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ah1g4o$rlh$1@news2.tpi.pl...

> [...]
    | lipca to 30lipca powinieneś otrzymać pieniądze z odsetkami.
    | Nie da rady przyśpieszyć, trzeba było pomyśleć wcześniej i zrobić

    Cuda!
    Wlasnie sprawdzilem stan konta i juz odblokowali kaske. Zamiast 30 dni,
    trwalo to niecaly dzien. Jestem pod wrazeniem, tym bardziej ze to byl moj
    blad.

    :-))

    ->piotr

  • 4. Data: 2002-07-17 07:24:17
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> napisał
    w wiadomości news:ah1roj$r85$1@news2.tpi.pl...

    > Cuda!
    > Wlasnie sprawdzilem stan konta i juz odblokowali kaske. Zamiast 30 dni,
    > trwalo to niecaly dzien. Jestem pod wrazeniem, tym bardziej ze to byl moj
    > blad.

    Może poszli Tobie na rękę jak wyjasniłeś, że to twój błąd i zależy Ci na
    kasie, a było tam zdecydowanie więcej niż parę groszy, czy złotych ;-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-07-17 11:42:08
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ah3639$51d$1@news.tpi.pl

    | Może poszli Tobie na rękę jak wyjasniłeś, że to twój błąd i zależy Ci
    | na kasie,

    tak wlasnie mowilem,

    |a było tam zdecydowanie więcej niż parę groszy, czy złotych

    bylo, choc nie moje:-)

    | Pozdrawiam

    i vice versal:-)

    ->piotr