  • 1. Data: 2002-07-16 07:10:32
    Temat: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Wczoraj zwykłym listem otrzymałem wznowioną kartę Partner - aktywną !! Nie
    trzeba było nigdzie dzwonić aby ją uaktywnić, wystarczy podpis i można
    szaleć ;-)
    A gdyby nieuczciwy listonosz (sorry -doręczyciel) złożył podpis na karcie to
    by mógł narobić niezłych fraudów - oczywiście na koszt banku, gdyż nie ma
    żadnych dowodów, że przesyłka z kartą dotarła właśnie do mnie. Taki fajny
    ten bank...

  • 2. Data: 2002-07-16 07:40:38
    Temat: Re: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wczoraj zwykłym listem otrzymałem wznowioną kartę Partner - aktywną !! Nie
    > trzeba było nigdzie dzwonić aby ją uaktywnić, wystarczy podpis i można
    > szaleć ;-)

    To samo robia z Shell'em tylko, ze wysylaja listem poleconym - moze przez
    pomylke :-))

    > A gdyby nieuczciwy listonosz (sorry -doręczyciel) złożył podpis na karcie
    > by mógł narobić niezłych fraudów - oczywiście na koszt banku,

    Polecam 'ostatnia' rzepe (z 4-07, moje pieniadze; 'najlepiej zlapac
    zlodzieja'), mozna sie przekonac jak bank - ups sorry pekao - zalatwia takie
    reklamacje.

    > gdyż nie ma
    > żadnych dowodów, że przesyłka z kartą dotarła właśnie do mnie.

    Dokladnie, ale czy to znaczy, ze bank_Ciebie_w razie czego nie obciazy ?
    :-)))
    Odp. j.w.

    pzd

  • 3. Data: 2002-07-16 07:46:04
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Dokladnie, ale czy to znaczy, ze bank_Ciebie_w razie czego nie obciazy ?
    > :-)))

    Na jakiej podstawie?

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-07-16 08:08:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 16 Jul 2002 09:46:04 +0200, "Andrzej"
    <f...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    >
    >Na jakiej podstawie?

    Najpierw obciazy a potem przy reklamacjach bedzie sie zastanwial nad
    podstawami.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-07-16 09:33:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Najpierw obciazy a potem przy reklamacjach bedzie sie zastanwial nad
    > podstawami.

    Wlasnie :-)) Nikt nie mowil, ze bank ma racje, tylko ze obciazy :-) Mowa
    oczywiscie o pekao :-)

  • 6. Data: 2002-07-17 11:30:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andrzej <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > żadnych dowodów, że przesyłka z kartą dotarła właśnie do mnie. Taki fajny

    Sam możesz to zrobić - dajesz kartę koledze, ten robi zakupy, a Ty je
    reklamujesz. I wygrywasz :-)

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 7. Data: 2002-07-17 11:31:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Wlasnie :-)) Nikt nie mowil, ze bank ma racje, tylko ze obciazy :-) Mowa
    > oczywiscie o pekao :-)

    Niech obciąża - Partner na szczęście nie jest powiązany z rachunkiem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 8. Data: 2002-07-17 15:28:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (17 Jul 2002 11:30:53 GMT), Adam Płaszczyca
    <_...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Sam możesz to zrobić - dajesz kartę koledze, ten robi zakupy, a Ty je
    >reklamujesz. I wygrywasz :-)

    A kolega idzie siedzieć, jeśli go złapią...
    A więc najlepiej jeśli to np. kolega-rywal :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-07-17 18:56:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 17 Jul 2002 17:28:25 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >A kolega idzie siedzieć, jeśli go złapią...
    >A więc najlepiej jeśli to np. kolega-rywal :-)

    Lepiej nie bo jak kolega zacznie sypac i mu udowodnia, ze celowo
    przekazal karte w celu wyludzenia to jeszcze wyladuja w jednej celi :)