  • 1. Data: 2002-07-16 04:34:22
    Temat: Re: Kolodko przemowil
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Krzysztof Szpunar" <s...@i...pl> wrote...

    a ja mialem nadzieje ze Klodko powiaze stalym kursem Euro i Zlocisze - tak
    jak np. na Litwie zrobili. Ponoc to bardzo pomaga przy wchodzeniu do UE... a
    Klodko morde w kubel i na ten temat nic...

  • 2. Data: 2002-07-16 08:51:15
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote ....
    > zarowno politycy z UE jak i Pezydent Jerzy W. Krzak (oryginalne
    automatyczne
    > tlumaczenie ze strony bialego domu ;-)) zdecydowanie bronili niezaleznosci
    > RPP a to w jej (i tylko jej!) gestii lezy polityka monetarna i kursowa...

    no wiesz, ja bym proponowal 'stale' powiazanie Euro i Zlocisza do czasu
    kiedy nas niby-wpuszcza. jesli w 2004 sie okaze ze nadal jestemy poza klubem
    (UE) to wtedy mozna by znowu poluzowac a moze nawet z USD powiazac (na zlosc
    UE)... a jak nas wpuszcza to wtedy wszystko jedno...

  • 3. Data: 2002-07-16 13:55:40
    Temat: Kolodko przemowil
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    http://wyborcza.gazeta.pl/info/home.jsp?dzial=01
    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 4. Data: 2002-07-16 14:05:26
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Hmm...z duzej chmury maly deszcz, czy jak to sie mowi ? ;)

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 5. Data: 2002-07-16 14:13:49
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://wyborcza.gazeta.pl/info/home.jsp?dzial=01
    > --
    >
    > Pawel Galinski [Gall]

    No i już są, nazwijmy to efekty-EURO poleciało w dół ->

    http://www.bankier.pl/produkty/waluty/waluty_online/
    index.html

    Najlepiej to właśnie widać na podst. notowań on-line.

    J.

  • 6. Data: 2002-07-16 14:26:37
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No i już są, nazwijmy to efekty-EURO poleciało w dół ->
    Widać, ze było trochę nadmuchane :-)) a Kołodko wbrew oczekiwaniom chce iść
    kierunkiem wyznaczonym przez Belkę ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2002-07-16 14:58:10
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    Robert Wicik wrote:

    > Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Widać, ze było trochę nadmuchane :-)) a Kołodko wbrew oczekiwaniom chce iść
    > kierunkiem wyznaczonym przez Belkę ...

    Chce , czy raczej musi...?

  • 8. Data: 2002-07-16 15:17:40
    Od: "Piona" <p...@p...fm>

    > Chce , czy raczej musi...?

    Chyba raczej musi, ale może jako buddysta "uspokoi" dziure budżetową.. :-)

    --
    INTERNETOWY POPRAWIACZ HUMORU-
    www.humor.best.prv.pl

  • 9. Data: 2002-07-16 15:40:28
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i już są, nazwijmy to efekty-EURO poleciało w dół ->

    Ciekawe, bo po tej inforamcji w kantorach i bankach złotówka się umocniła i
    cena EURO spadła o
    ok. 4zł, z 414 na 410zł za 100EUR.
    Wydaje mi się, że dla klienta detalicznego kurs międzybankowy jest nic nie
    warty i liczy się aktualny kurs bank-klient.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-07-16 18:35:51
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    > Hmm...z duzej chmury maly deszcz, czy jak to sie mowi ? ;)

    Kurde. A ja już liczyłem, że wrośnie oprocentowanie lokat i zmaleje
    kredytów. Wzrosną płace i emerytury a zmaleją ceny. Znikną podatki a
    kurs euro będzie zmienny i zależny od tego czy aktualnie ja płacę
    zagranicznemu kontrahentowi, czy on mi płaci. :-)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f1608