  • 1. Data: 2005-04-30 18:20:58
    Temat: kamera w bankomacie, jak uzyskac info???
    Od: "poszkodowany" <c...@p...onet.pl>

    witam,
    mam taki problem.
    pare miesiecy temu zostalem napadniety. miejsce przestepstwa bylo 50m od
    bankomatu, dzialo to sie w bialy dzien.
    oczywiscie policja nie ustalila sprawcow. zglosilem wniosek o zabezpieczenie
    tasm z bankomatu, ale nic nie zrobili, potem tlumaczyli sie ze niby bankomat
    kamery nie ma, ale przypuszczam ze wogole nie pofatygowali sie tam.ogladalem
    bankomat i wydaje mi sie, iz kamera tam jest.

    Jak uzystkac informacje, czy w danym bankomacie byla kamera? policja nic nie
    zrobi, bo tylko wyjda ich zaniedbania.

    najlepiej zeby ta informacja byla potwierdzona pisemnie przez bank, aby miec
    dowod.

    CZy bank udzieli mi taka informacje, nawet jesli podam szczegoly (ew.
    kserokopie z policji iz takie zdarzenie mialo miejsce) czy bedzie zaslaniac
    sie tajemnica? jak to jest w praktyce, bardzo prosze o pomoc.

    dodam, ze to wszystko dzialo sie w gdansku :(

  • 2. Data: 2005-04-30 19:01:52
    Temat: Re: kamera w bankomacie, jak uzyskac info???
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "poszkodowany" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2183.000000cc.4273cc89@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > kamery nie ma, ale przypuszczam ze wogole nie pofatygowali sie
    > tam.ogladalem
    > bankomat i wydaje mi sie, iz kamera tam jest.

    Kamerę widać najczęściej pod ekranem (jest takie małe okienko, które osłania
    kamerę).

  • 3. Data: 2005-04-30 20:03:25
    Od: ????? <M...@p...onet.pl>

    poszkodowany wrote:
> [...]
    > sie tajemnica? jak to jest w praktyce, bardzo prosze o pomoc.
    >
    > dodam, ze to wszystko dzialo sie w gdansku :(

    taka kamera działa tylko na jeden metr, to nie jest satelita który potrafi
    powiększyć obraz kilkadziesiąt razy przy zachowaniu wysokiej rozdzielczości

  • 4. Data: 2005-05-02 18:42:07
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > taka kamera działa tylko na jeden metr, to nie jest satelita który potrafi
    > powiększyć obraz kilkadziesiąt razy przy zachowaniu wysokiej
    > rozdzielczości

    A do tego zazwyczaj nie działa cały czas. Załącza się tylko jeśli ktoś
    podchodzi dokonać transakcji.