  • 1. Data: 2005-04-30 20:35:51
    Temat: Kto ma konto w WBK S.A. ?
    Od: necik <n...@s...pl>

    Witam,
    Poszukuję osoby która ma konto bankowe w WBK S.A.
    Muszę wpłacić na konto pewnej firmy całe 1,22 PLN (słonie jeden złoty,
    dwadzieścia dwa grosze) icon_lol.gif
    Sprawa jest pilna, jeżeli ktoś z Was mógłby mi pomóc to proszę o kontakt
    na kamil.nec @ poczta.fm

    PS. Kasę oddam przez mBank lub Inteligo

  • 2. Data: 2005-04-30 21:06:54
    Temat: Re: Kto ma konto w WBK S.A. ?
    Od: necik <n...@s...pl>

    Przy okazji...
    Posiadam konto w mBanku, Inteligo i BPH Student.
    Z tego co wiem to karty które dostałem do tych kont to karty płatnicze.
    Na stronie pewnej firmy moge zapłacić kartą kredytową. Czy można
    zapłacić przy pomocy kart które dostałem do wyżej wymienionych kont?
    Płatność odbywa się przez serwis polcard. Ile taka płątność kosztuje?

  • 3. Data: 2005-05-01 07:56:13
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Posiadam konto w mBanku, Inteligo i BPH Student.
    > Z tego co wiem to karty które dostałem do tych kont to karty płatnicze.

    Prawdopodobnie masz debetowe, płaskie Visy Electron albo Maestro

    > Na stronie pewnej firmy moge zapłacić kartą kredytową. Czy można
    > zapłacić przy pomocy kart które dostałem do wyżej wymienionych kont?

    Spróbuj Inteligo , nie jest wprawdzie kredytowa ale dla wielu instytucji i
    ludzi karta płatnicza=kredytowa
    Jeżeli karta BPH jest wydana z logo Interii to też powinno przejść

    > Płatność odbywa się przez serwis polcard. Ile taka płątność kosztuje?

    W tym wypadku nic

    pozd
    Adam

  • 4. Data: 2005-05-02 21:02:31
    Od: "ridiger" <r...@o...pl>

> [...]
    > dwadzieścia dwa grosze) icon_lol.gif
    > Sprawa jest pilna, jeżeli ktoś z Was mógłby mi pomóc to proszę o kontakt

    mogę Ci pomóc.