  • 1. Data: 2005-01-26 18:12:52
    Temat: Bankomaty
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    Witam serdecznie
    Chcialbym na poczatku serdecznie powitac wszystkich grupowiczow, jestem tu
    pierwszy raz
    i mam nadzieje ze pytanie ktore zadam jest na temat, jesli nie to bardzo
    przepraszam..

    a mianowicie... chcialbym by w moim miasteczku byl bankomat sieci euronet
    w promieniu kilku kiloemtrow niema zadnego, posiadam obiekt ktory jest w
    bardzo atrakcyjnym miejscu (ok 30 metrow od stacji pkp i pks) i chcialbym by
    w nim zostal umieszony bankomat...
    czy ktos z szanownych grupowiczow wie gdzie mam sie zglosic ??
    czy ma byc to pierwszy lepszy bank czy jest
    jakas instytucja odpowiedzialna za to ?

    wpadlem na ten pomysl niedawno... wiem ze sa w wawie wolnostojace bankomaty,
    chocby ten zaraz przy metrze centrum w podziemiach...

    cos w tym stylu mam na mysli.. tyle ze w moim wypadku moglby byc umieszony w
    budynku lub cos w tym stylu....

    serdecznie dziekuje z gory za jekiekolwiek informacje/sugestie..

    pozdrawiam

    Marc.

  • 2. Data: 2005-01-26 18:17:15
    Temat: Re: Bankomaty
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    szafi <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > czy ktos z szanownych grupowiczow wie gdzie mam sie zglosic ??
    > czy ma byc to pierwszy lepszy bank czy jest

    A wiesz jakie bedzie zapotrzebowanie na jego uslugi? Bo wiesz - bankomat to
    droga inwestycja i jak nie ma odpowiedniego ruchu - to sie nie zwraca.
    No i Euronet male miasteczka to omija szerokim lukiem. Raczej o tym musi
    pomyslec jakis lokalny bank (spoldzielczy moze). Ale jak nie pomyslal do
    tej pory to pytanie czy ten bankomat sie "utrzyma"

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-26 18:30:59
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

> [...]
    by
    > w nim zostal umieszony bankomat...
    > czy ktos z szanownych grupowiczow wie gdzie mam sie zglosic ??
    Podaj miejscowość. Podaj orientacyjną ilość przechodniów koło potencjalnego
    bankomatu. Podaj liczbę ludności miasteczka ...
    wtedy pewnie któryś bank zgłosi się do Ciebie ... jeśli dane powyższe będą
    zachęcające :)

    Tomasz
    <NOTO>

  • 4. Data: 2005-01-26 18:37:47
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

> [...]
    > pomyslec jakis lokalny bank (spoldzielczy moze). Ale jak nie pomyslal do
    > tej pory to pytanie czy ten bankomat sie "utrzyma"

    mysle ze sie utrzyma i to spokojnie...

    "miasteczko" to okolo 40.000 mieszkancow wiec w sumie nie jest az takie
    male...

    oczywiscie bankomat tu jest... ale odlegly o jakies 2,5.. 3km w centrum.
    a w miejscu najbardziej ruchliwym, tj stacja PKP i PKS niema zadnego...
    dlatego tez pomyslalem ze mozna odnosnie tego zlozyc gdzies oferte...

    najbardziej mi zalezy na jamims kontakcie... stronie itd...
    jakie sa warunki... czy mozna z tego czerpac jakies kozysci finansowe (za
    udostepnienie miejsca)
    badz cos w tym stylu..

    pozdrawiam
    Marc

  • 5. Data: 2005-01-26 19:28:27
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "szafi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > najbardziej mi zalezy na jamims kontakcie... stronie itd...
    > jakie sa warunki... czy mozna z tego czerpac jakies kozysci finansowe (za
    > udostepnienie miejsca)
    > badz cos w tym stylu..

    Przecież nic prostszego, pogadać zawsze możesz... Po prostu skontaktuj się z
    firmą Euronet. Nr telefonu masz na kazdym bankomacie. Stronę www myślę
    znajdziesz przez google.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/

  • 6. Data: 2005-01-26 20:42:55
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> wrote in message
    > Przecież nic prostszego, pogadać zawsze możesz... Po prostu skontaktuj się
    > firmą Euronet. Nr telefonu masz na kazdym bankomacie. Stronę www myślę
    > znajdziesz przez google.

    Euronet chyba nie ma strony, a numery to 0801 324 024 oraz (22) 690 51 31

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 7. Data: 2005-01-26 21:25:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > Euronet chyba nie ma strony, a numery to 0801 324 024 oraz (22) 690 51 31

    Ależ ma - http://www.euronet.hu/ Są na niej także informacje kontaktowe
    dotyczące Polski - http://www.euronet.hu/globalreach/poland.asp

    K.

  • 8. Data: 2005-01-27 00:54:40
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    dziekuje bardzo za pomoc

    dla przyszlych pokolen zostawiam informacje, ze oficjalna strona Euronetu
    to:
    www.euronetworldwide.com

    pozdrawiam !!
    Marc

  • 9. Data: 2005-01-27 01:39:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    szafi napisał(a):
    > dziekuje bardzo za pomoc

    Na Euronet bym nie liczył. Oni lubią tylko wielkie centra...
    Uderzaj bezpośrednio do banków (najlepiej na piśmie).

  • 10. Data: 2005-01-27 07:08:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Na Euronet bym nie liczył. Oni lubią tylko wielkie centra...
    > Uderzaj bezpośrednio do banków (najlepiej na piśmie).

    Oni to podpadają, bo w ciągu 2-3 lat zlikwidowali kilka bardzo mi pasujących
    bankomatów. Np. Dworzec Główny PKP w Bydgoszczy, czy jedyny chyba wówczas w
    byłym jeleniogórskiem w REALU w Zgorzelcu, gdzie walą tłumy, bo to
    największy sklep w promieniu kilkudziesięciu km.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret