  • 11. Data: 2002-11-28 08:17:14
    Temat: Re: jakie konsekwensje - opozniona splata KK
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    news:as0gm0$qeq$1@news.tpi.pl...

    > spokojnie, nie zrobili następnego zestawienia a jak testowałem opóźnienie
    > WBK to też mi nic nie naliczyli bo mieli jakiś blad w sofcie.
    > Podobno w citi też taki blad jest i jak zmiesciles sie przed nastepnym
    > wyciagiem to nie beda cie karac.
    > Na razie i tak nie masz sie co spieszyc - zobaczymy co bedzie przy
    nastepnym
    > zestawieniu

    No pocieszyliście mnie troche. Zestawienie sie drukuje 4-go, wiec zobaczymy.
    Dam znac :)

    PP

  • 12. Data: 2002-11-30 15:44:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 26 Nov 2002 13:03:40 +0100, "Piotr Piotrowski"

    >no tak sie niestety obawialem, czyli 49 zl "za czynnosci windykacyjne" i
    >pewnie z drugie tyle odsetek. Odkuja sobie, nie ma co :(

    W praktyce w Twoim wypadku najprawdpodobniej bedzie tylko oplata
    karna, odsetek nie (chodziaz byc powinny).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730