  • 1. Data: 2002-11-26 08:36:42
    Temat: Kredyt Bank: sposoby na potwierdzenia zlecen/przelewow ??
    Od: b...@p...onet.pl

    Nieprzypadkowo uzylem slowa "sposoby". Przyzwyczailem sie do
    niekompetencji w swoim oddziale (przemilcze jaki) - trzeba byc
    czasem niezlym harcerzem, zeby cos zalatwic.

    Pytanie do klientow Kredyt Banku oraz do uzytkownikow KB24:

    (1) Czy po wprowadzeniu w pazdzierniku nowego systemu inform.
    jest sposob, zeby otrzymywac z KB (nieodplatnie) potwierdzenia
    wykonanych zlecen stalych?
    Do tej pory takie wydruki (zazwyczaj zaopatrzone w stempel dzienny)
    mozna bylo odebrac podczas wizyty w oddziale.

    Podobno w nowym systemie drukowane juz nie beda, ale za to...
    wyciag z konta zawiera teraz nieco bardziej szczegolowe info,
    a konkretnie: tytul przelewu, (jesli to ma byc substytut potwierdzenia
    przelewu, to gratuluje poczucia humoru...).

    (2) A jak to jest w KB24? Czy ta usluga umozliwia otrzymanie z banku
    (nieodplatnie) potwierdzenia przelewu/zlecenia stalego "uruchomionego"
    przez Internet/telefon?

    --BL

  • 2. Data: 2002-11-26 09:17:58
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > a konkretnie: tytul przelewu, (jesli to ma byc substytut
    > potwierdzenia przelewu, to gratuluje poczucia humoru...).

    Wyciąg z konta? Jaki wyciąg? Od czasu wprowadzenia nowego systemu
    przestały mi przychodzić wyciągi z lokat

  • 3. Data: 2002-11-26 17:29:34
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik b...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    >
    > (1) Czy po wprowadzeniu w pazdzierniku nowego systemu inform.
    > jest sposob, zeby otrzymywac z KB (nieodplatnie) potwierdzenia
    O ile wiem potwierdzeń zleceń stałych się nie wysyła.
    System Profile 5.3 jest tak zaprojektowany, że odchodzi się od
    drukowania potwierdzeń oraz przybijania na nich stempla bankowego.
    Ale to już zależy od wewnątrzbankowych procedur oraz od
    wewnątrzoddziałowej praktyki. Np większość firm wymaga potwierdzeń i
    firmom je się udostępnia pod wyciągami.

    --
    mj