  • 1. Data: 2002-11-26 10:11:19
    Temat: kantor kantorowi nie rowny
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    witam

    nie dotyczy bankow, ale pieniedzy na pewno - sorki jesli NDG

    Wroclaw:
    potrzebuje wymienic korzystnie euro na zlotowki (wiem ze kurs teraz nie za
    ciekawy, ale musze :( ...)
    sumka dosc spora (kilkadziesiat tysiecy zlotych) - wiec warto przy tym
    polazic.
    Gdzie we Wroclawiu jest kantor w ktorym zaproponuja mi najlepszy przelicznik
    ? - gdzie warto wymienic pieniadze ? (wiem ze kurs zmienia sie w trakcie
    dnia), ale zapewne sa jakies kantory gdzie zazwyczaj placa za obca walute
    wiecej (przy tej kwocie roznice 2, 3 gr na jednym euro to juz duzo)

    podajcie jakis dobry kantor
    dzieki

    Monfeo

  • 2. Data: 2002-11-26 10:19:19
    Temat: Re: kantor kantorowi nie rowny
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wroclaw:

    A nie ma tego w jakiejs lokalnej gazecie - poszukaj - czasami cos
    takiego jest - albo moze jakis lokalny wortalik?

  • 3. Data: 2002-11-26 11:07:10
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    znalazlem nawet cos takiego www.kantory.wroclaw.pl
    ale to strona jednej sieci kantorow - zestawienia zbiorczego nie
    uswiadczylem :(

  • 4. Data: 2002-11-26 18:55:33
    Od: c...@i...pl

    On Tue, 26 Nov 2002 10:11:19 GMT, "Monfeo" <m...@g...pl> wrote:

    >sumka dosc spora (kilkadziesiat tysiecy zlotych) - wiec warto przy tym
    >polazic.

    Przy takiej kwocie spróbuj sprawdzić jaki kurs zaoferują Ci w Twoim
    banku... Te negocjowane wcale nie muszą być gorsze od kantorowych.

  • 5. Data: 2002-11-27 22:28:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    c...@i...pl writes:

    > Przy takiej kwocie spróbuj sprawdzić jaki kurs zaoferują Ci w Twoim
    > banku... Te negocjowane wcale nie muszą być gorsze od kantorowych.

    Naturalnie w kantorze tez nalezy negocjowac, co nie zmienia glownej
    tezy.
    I komfort w banku tez jakby "nieco" wiekszy, nie trzeba z reklamowka
    pieniedzy przychodzic / chodzic po miescie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator