  • 1. Data: 2002-11-26 12:20:43
    Temat: Dlaczego w Polsce nie ma takich kart?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Niedawno tak sobie z nudów ogladałem strony www banków europejskich (od
    różnych Słowacji i Słowenii po Danię, Niemcy itp.) i zwróciłem uwage na
    pomysłowość niektórych banków w kwestii kart płatniczych. Są dla miłośników
    różnych klubów piłkarskich, wielbilcieli zwierzątek itp. Dlaczego nasze banki
    tego nie robią? Chyba tylko BZ WBK wyemitował karty okolicznościowe z okazji
    jubileuszów uniwersytetów. Wydaje mi się, że taki zabieg podnosi liczbę
    klientów. Myślę, że np. kolega Frabiński z przyjemnością wyrobiłby sobie kartę
    z herbem Lecha Poznań ;)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-11-26 12:42:51
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma takich kart?
    Od: s...@o...pl

    nie oplaca sie

  • 3. Data: 2002-11-26 12:51:12
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >nie oplaca sie

    A bankom zachodnim dlaczego sie opłaca?

  • 4. Data: 2002-11-26 13:11:11
    Od: g...@p...onet.pl

    wlasnie, ze sie oplaca...
    pewno Lecha jeszcze nie - niezbyt klarowna jest sytuacja majatkowa tego klubu,
    pikarze graja ch... , w zarzadzie siedza przewalacze i lyse paly i tak naprawde
    jedynym plusem klubu jest 20k ludzi na trybunach
    ale juz oficjalna karta polskiej ligi moglaby sie sprzedac
    Zreszta zobaczcie sami jak to robi mbna - najwiekszy wydawca kart na swiecie:
    http://www.mbna.com/credit_sports.html

  • 5. Data: 2002-11-26 13:16:23
    Od: "Paweł" <k...@t...pl>

    > A bankom zachodnim dlaczego sie opłaca?
    > --

    no, nie do końca odpowiedź na Twoje pytanie, ale jest to jakaś odpowiedź :

    wiesz jaki był ŚREDNI stan oszczędności niemieckiej rodziny 2 lata temu ?
    ok 100 000 DM

    nie znam szczegółowych danych ale można przypuszczać że spora część tych
    pieniędzy znajduje się w niemieckich bankach

  • 6. Data: 2002-11-26 13:53:45
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >naprawde
    >jedynym plusem klubu jest 20k ludzi na trybunach,

    No właśnie uważam, że Lech się opłaca. Wyobraźmy sobie, że jakiś bank (pewnie
    BZ WBK) robi kartę z logo Lecha. Wszystko jedno: maestro, VE, cokolwiek. I
    teraz pytanie za tysiąc punktów: gdzie kibice Lecha zakładają sobie konta i
    jakiemu bankowi daja zarobić?... Moim zdaniem walą drzwiami i oknami do BZ
    WBK, żeby mieć kartę z logo Kolejorza. Skoro mają już szaliki, czapeczki,
    kubki i skrobaczki do szyb samochodowych (tak, tak!) z logo Lecha, to dlaczego
    nie zechcieliby karty?
    Moim zdaniem to pewny sposób na pozyskanie nowych klientów.

  • 7. Data: 2002-11-26 14:01:31
    Od: s...@o...pl

    > A bankom zachodnim dlaczego sie opłaca?
    > --
    > ============= P o l N E W S ==============
    >     archiwum i przeszukiwanie newsów
    >        http://www.polnews.pl

    efekt skali i wysokości wydatków na kartę (szybciej zwracają się koszty wydania
    takich limitowanych serii kart),
    chociaż im też nie zawsze się opłaca

  • 8. Data: 2002-11-26 15:08:22
    Od: g...@p...onet.pl

    Okej spojrz na to z innej strony...
    (Nieznam dokladnie szczegolow ale):
    Pyra to jest kolo ktory wylozyl na sklepach sportowych Ultra sporo ludzi w
    Poznaniu, poznanskie penery siedza w zarzadzie, kolesie z mlyna jada do Krakowa
    aby wspolnie z kibolami Cracoiwii nap.... sie z Wisla, Piotrek Reiss chla i cpa
    (o tym mozna nawet przeczytac w necie) wiele rzeczy sie w Poznaniu udalo z
    Lechem, ale jasnej przyszlosci tego klubu to ja nie jestem pewien.
    To zagraza reputacji banku. a co jak Lech zacznie przegrywac, spadnie do II
    ligi, myslisz, ze taki interes sie oplaca...
    Poza tym wazny jest tez profil klientow, raczej nikt bezrobotnych i mlodociach
    mieszkancow osiedli mieszkanowych nie chce za bardzo za klientow.
    Moim zdaniem w Polsce jedynym klubem z ktorym mozna krecic taki deal to Wisla:
    - stabilny akcjonariusz, dobre lub bardzo dobre wystepy, duze szanse na
    rozwoj...

  • 9. Data: 2002-11-26 15:17:58
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > taki deal to Wisla:
    > - stabilny akcjonariusz, dobre lub bardzo dobre wystepy, duze

    Jedyny...
    Jest jeden klub duzo popularniejszy w kraju niz Wisla :-))

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

  • 10. Data: 2002-11-26 15:23:34
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >mlodociach
    >mieszkancow osiedli mieszkanowych nie chce za bardzo za klientow.

    Przesadzasz, ilu wśród kibiców Lecha jest bezrobotnych i młodocianych
    mieszkańców osiedli? Są, fakt, ale nie tylko tacy, to mniejszość.

    >Moim zdaniem w Polsce jedynym klubem z ktorym mozna krecic taki deal to
    >Wisla:
    >- stabilny akcjonariusz, dobre lub bardzo dobre wystepy, duze szanse na
    >rozwoj...

    OK, niech będzie Wisła, ten Lech to był tylko przykład. Pytanie wciąż
    pozostaje takie samo: dlaczego żaden bank tego nie zrobi?