  • 1. Data: 2002-11-26 08:46:23
    Temat: Czy ktoś trzyma duże forsy w SKOKu i jest zadowolniony????
    Od: b...@p...onet.pl

    Jakie tam są warunki wstępne? Jakieś udziały?

  • 2. Data: 2002-11-26 08:59:52
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    Moja baba tam trzyma żebym nie miał dojścia ,ogólnie ok ! z racji tego ze
    pracowała na PKP i płaciła jakieś składki to nie znam wstepnych zasad ale
    procent dobry i stały do wyboru.
    Teraz nie płaci składki bo twierdzi ze takie pieniadze jakie tam dała
    powinny im zatkac dzioby.
    Widziałem gdzies www skoku, wygladało to tandetnie .

  • 3. Data: 2002-11-26 10:20:33
    Od: "RedLorD" <r...@p...onet.pl>

    witam

    > Jakie tam są warunki wstępne? Jakieś udziały?

    jestem zadowolony od dluzszego czasu. Udzialy w wielkosci
    ok 90 zł z czego 60 do zwrotu po wystapieniu z kasy (w stefczyku).
    Generalnie przy osiaganych zyskach pomijalnie male.

    pozdr.
    Tomasz Treszczotko

    ps. http://www.skok-stef.com.pl, www.skok.pl

  • 4. Data: 2002-11-26 21:34:55
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "RedLorD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ok 90 zł z czego 60 do zwrotu po wystapieniu z kasy (w stefczyku).
    > Generalnie przy osiaganych zyskach pomijalnie male.

    A jakie skok ma zabezpieczenia jesli chodzi o depozyty? Chyba slabe nie
    uwazacie? (Ubezpieczenia wzajemne?)

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-11-27 08:48:07
    Od: b...@p...onet.pl

    > A jakie skok ma zabezpieczenia jesli chodzi o depozyty? Chyba slabe nie
    > uwazacie? (Ubezpieczenia wzajemne?)

    Też tak właśnie myślę, co wstrzymuje mnie do ładowania tam większej forsy. Ale
    coś za coś chyba.A do tego obsługa w najbliższym oddziale jest po prostu
    żenująca.
    Pozdrawiam,
    B.

  • 6. Data: 2002-11-27 11:07:36
    Od: t...@p...onet.pl

    On 27 Nov 2002 09:48:07 +0100, b...@p...onet.pl wrote:

    >Też tak właśnie myślę, co wstrzymuje mnie do ładowania tam większej forsy. Ale
    >coś za coś chyba.A do tego obsługa w najbliższym oddziale jest po prostu
    >żenująca.

    Ja tez sie wstrzymuje z ladowaniem duzej forsy do SKOK'ow.
    Niestety u mnie jest inny powod ... :-(

    Pzdr
    Mareczek

  • 7. Data: 2002-11-27 22:14:48
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Też tak właśnie myślę, co wstrzymuje mnie do ładowania tam większej forsy.

    Ja też! Bo jej nie mam:-)

    Jak ktoś chce te parę miliardów PLN włożyć do SKOKu, to czy jego doradca finansowy w
    dowolnym banku nie ma niczego lepszego do
    zaproponowania????

  • 8. Data: 2002-11-28 14:34:48
    Od: "RedLorD" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:as0pe6$4np$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "RedLorD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jakie skok ma zabezpieczenia jesli chodzi o depozyty? Chyba slabe nie
> [...]

    pisza ze maja zabezpieczenia BFG do 15 000 Euro, chyba ze nie
    dac wiary temu co pisza ....
    A tak przy okazji to nik nie pytal o zabezpieczenia, a to juz odrebna sprawa

    hej
    Tomek

  • 9. Data: 2002-11-28 15:41:30
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Jak ktoś chce te parę miliardów PLN włożyć do SKOKu, to czy jego doradca
    finansowy w dowolnym banku nie ma niczego lepszego do

    Nie jest tak łatwo zyskać 10%(w skali roku) przez 10 miesiecy. Te 10% jest
    pewne, jeżeli SKOK nie padnie; przypominam tzw. lokatę 3 razy 10 o której była
    niedawno dyskusja. Pozdrowienia Tensor1.

  • 10. Data: 2002-11-28 17:36:18
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Nie jest tak łatwo zyskać 10%(w skali roku) przez 10 miesiecy. Te 10% jest
    > pewne, jeżeli SKOK nie padnie; przypominam tzw. lokatę 3 razy 10 o której była
    > niedawno dyskusja. Pozdrowienia Tensor1.

    Pozwolę się nie zgodzić.
    Dla małych kwot Twoje stwierdzenie jest prawdziwe.

    Ale watek idzie o duże kwoty (jakie -nie określono - ja zakładam, że powyżej miliona)

    I dla takich kwot chyba każdy bank miał większą niż 10% stopę zwrotu za ostatni rok.
    Napewno miały "moje" banki.