  • 1. Data: 2002-11-26 08:03:33
    Temat: ladne karty w ING :)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Widzialem wczoraj w OR ING na Piekarach w Poznaniu popodwieszane pod
    sufitem pelno wielkich, tekturowych kart przedplaconych (w trzech
    wzorach), w formacie mniej wiecej A3.
    Jako, ze karty ladne to bardzo fajnie to wyglada.
    Ciekawy pomysl na gadzet materialy reklamowe.
    Przydaloby sie cos takiego u mnie na scianie :-).

    PS, odebralem wczoraj moje pierwsze personalizowane maestro PP.
    Cena (15zl) w sumie rozsadna. Karta wazna do stycznia 2004.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 2. Data: 2002-11-26 09:13:16
    Temat: Re: ladne karty w ING :)
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > PS, odebralem wczoraj moje pierwsze personalizowane maestro PP.
    > Cena (15zl) w sumie rozsadna. Karta wazna do stycznia 2004.

    i oplaca sie 15zl za karte wazna 2 miesiace ? :-)

    D.

  • 3. Data: 2002-11-26 09:19:48
    Temat: Odp: ladne karty w ING :)
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dave <u...@o...pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arvdu7$de8$...@n...tpi.pl...

    > i oplaca sie 15zl za karte wazna 2 miesiace ? :-)

    Jakie dwa miesiące? Chyba lekko ponad 12...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2002-11-26 09:40:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > PS, odebralem wczoraj moje pierwsze personalizowane maestro PP.
    > Cena (15zl) w sumie rozsadna. Karta wazna do stycznia 2004.

    na czym polega "spersonalizowana" maestro ?

    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-11-26 09:41:28
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Dave <u...@o...pl>
    > w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:arvdu7$de8$...@n...tpi.pl...

    > Jakie dwa miesiące? Chyba lekko ponad 12...

    przepraszam. Juz mi sie daty myla :-)

    D.

  • 6. Data: 2002-11-26 09:51:37
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > na czym polega "spersonalizowana" maestro ?

    I jak sie takie cos zalatwia?

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 7. Data: 2002-11-26 10:14:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    Na wpisaniu imienia i nazwiska uzytkownika

    > I jak sie takie cos zalatwia?

    Paszczą ;-))
    Mówi się "poprosze spersonalizowaną kartę maestro"

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-11-26 10:57:28
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:arvfi2$rac$...@n...tpi.pl...

    [...]
    > na czym polega "spersonalizowana" maestro ?

    Heh...
    Chodzi o spersonalizowaną kartę _przedpłaconą_ maestro.
    Otóż przedpłacone maestra "niespersonalizowane" nie mają
    wydrukowanego imienia i nazwiska posiadacza i są tańsze,
    bo kosztują 9 PLN.
    Spersonalizowane przedpłacone maestra natomiast mają
    wydrukowane imię i nazwisko posiadacza karty czyli tak
    jak wszystkie inne maestra wydawane do RORów.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 9. Data: 2002-11-26 11:53:53
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arvdu7$de8$1@news.tpi.pl, Dave wrote:
    > Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:oha6uuc2fee1kubvrbdbhbaqe4hrogupdd@4ax.com...
    >
    > i oplaca sie 15zl za karte wazna 2 miesiace ? :-)

    Ustaw sobie zegar systemowy w biosie ;) Mamy rok 2002.

  • 10. Data: 2002-11-26 15:05:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > PS, odebralem wczoraj moje pierwsze personalizowane maestro PP.
    > Cena (15zl) w sumie rozsadna. Karta wazna do stycznia 2004.

    Ile czekałeś na tę kartę? Mnie straszyli coś o dwóch tygodniach...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782