  • 11. Data: 2002-01-20 22:45:21
    Temat: Re: jaki wybrac bank?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:a2eht6$t79$1@news.onet.pl...
    > Zobacz sobie www.multibank.pl

    Co do MultiBanku - otwierając konto MultiKonto Business Class ze stron
    www.multiport.pl można skorzystać z promocji, w której prowadzenie konta
    jest przez pół roku za 1 zł/mies.

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-01-21 07:09:16
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest pelny pakiet z dostepem przez internet - prawdziwego banku.

    Prawdziwie zlodziejskiego banku ktory na zwyklym RORze bierze 4 zl za
    przelew i 4 zl za wyplate gotowki w okienku.
    Za rozpatrzenie wniosku o kredyt jedyne 30 zl.
    Jesli tak maja dzialac "prawdziwe" banki to ide do kasy
    zapomogowo-pozyczkowej

    AO

  • 13. Data: 2002-01-21 07:11:18
    Temat: Re: jaki wybrac bank (o BPH i Multi)
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    dlaczego np. w dobie różnych Multi i innych Millenniów muszę
    > jeździć do oddziału w centrum Warszawy, kiedy mam PBK koło domu. Ale ten
    > oddział koło domu może mi tylko wypłacić pieniadze w okienku. O innych
    > operacjach nie ma mowy, lecę do centrum. (BTW: kiedyś jak realizowałem
    własny
    > czek, to wysłali go faksem do mojego oddziału, żeby sprawdzić podpis i
    pobrali
    > mi 2 złote jako opłate za ten faks!).
    > Może coś się zmieniło na lepsze od pierwszego stycznia (po fuzji z BPH),
    > jeżeli wiecie, to mi powiedzcie, bo bank jakoś milczy na ten temat

    Zmienilo sie tyle ze kiedys przelewy byly w PBK po 1 zl a teraz po 4.
    Same korzysci z polaczenia :-))))))))))

    AO

  • 14. Data: 2002-01-21 13:20:32
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yaneek" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Piorun <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > [...]
    > malutkiej
    >
    > A wiec witaj w gronie "przedsiebiorcow" - ludzi, ktorzy w powszechnej
    > opinii tzw. "pracownikow najemnych" plasuja sie gdzies "miedzy ku*** a
    > zlodziejem";-)

    szczerze mowiac dzialalnosc mam juz 1,5 roku a dopiero teraz wpadlem w VAT

    > ...i, co gorsza, te opinie zdaja sie podzielac rzadzacy i przescigaja
    > sie w szykanach. Bo jak inaczej nazwac obowiazek posiadania konta w
    > banku przez firme, ktorej cale finanse mieszcza sie np. w tylnej
    > kieszeni spodni? Jak tu juz glosil kol. Tristan (hrabia Alder): to
    > tylko koszt i mitrega.

    moje finanse mieszcza sie w tylnej kieszeni spodni mojej zony

    > ...a wtedy wolny wybor: potrzebujesz - zakladasz.

    ze swoimi klientami rozliczam sie zazwyczaj gotowkowo ale ten VAT....

    > sposob
    > platniczych
    >
    > I zle Ci z tym?:-) No to wlasnie zrobiles dobry krok, by to zmienic.

    no wlasnie, poza tym chyba teraz to juz nie wypada nie miec zadnej karty
    choc dotad bylo mi calkiem dobrze

    > karta?
    >
    > Coz, psy belkowe chca miec jasnosc w papierach: konto firmowe =>czynsz
    > firmowy, prad firmowy itd. Ale o formalnym zakazie nie slyszalem.

    ooo naprawde? bo mnie wlasciwie interesuja tylko formalne zakazy

    > Rada nr 1 na tym forum powtarzana i akceptowana: rozejrzyj sie, jakie
    > "marmury" i ich bankomaty masz w najblizszym sasiedztwie domu i pracy.
    > I od nich zacznij - wygoda nade wszystko.

    najblizej rozposcieraja sie marmury citybanku ale czasem zdaza mi sie czytac
    te grupe....
    w poblizu z reszta jest kilka: pkosa, integrum, milenium, pkobp
    ale pko smierdzi mi pzpr, integrum zsl, a milenium jest dla indywidualnych
    a jesli chodzi o wygode to wyobrazam sobie siebie z telefonem albo myszka w
    reku
    chce byc nowoczesnym jaskiniowcem

> [...]
    >
    > 2. Lukas Bank SA http://lukasbank.pl/: eKonto - solidny, bezplatny ROR
    > z godziwym oprocentowaniem, dostep przez I-net, karta VE, kredyt w
    > koncie. Do wyboru trzy warianty. Bankomaty (bez prowizji) wlasne i
    > BZWBK. Minus: czesc spraw mozna zalatwic tylko w oddziale, a ten mamy
    > 80 km od nas. Dlatego patrz rada nr 1.
    >
    > Tak to wyglada u mojej zony. Plus stary ROR w PBK, zachowany puki co,
    > bo bankomat pod blokiem (jedyny w okolicy) i wypracowany debet.
    > Czekamy na przeksztalcenie w Sezam (02.2002) z dostepem przez I-net i
    > zwiekszenie debetu (za bandycka prowizje miesieczna).

    gdzies zaslyszalem o wbk24 ze taki fajowy czy to prawda?
    poza tym miesieczna oplata moze byc jak dla mnie nieco wyzsza jesli kupuje
    sobie za nia wieksza funkcjonalnosc i wygode
    wole wydac troche wiecej i byc calkowicie zadowolonym
    i byc moze nie uwypuklilem tego w pierwszym mailu ale bardzo wazny dla mnie
    jest homebanking i zlecenia telefoniczne

    > byl
    >
    > Dobrze zaczales i tak trzymaj: pbb (ta grupa), a takze:
    > www.ebanki.pl
    > www.faq4pbb.prv.pl
    > www.karty.pl
    > http://www.bankier.pl

    bardzo dziekuje ci za wyczerujaca odpowiedz
    zabraklo mi tylko czegos o kartach, ale dostalem jakies linki i na pewno z
    nich skorzystam
    dziekuje wszystkim ktorzy zabrali glos
    mysle ze jeszcze sie odezwe jak zaczne cos kumac i pojawia sie prawdziwe
    watpliwosci

    > --
    > pozdrawiam
    > yaneek

    ja rowniez serdecznie pozdrawiam

    piotr

  • 15. Data: 2002-01-21 14:51:49
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Zmienilo sie tyle ze kiedys przelewy byly w PBK po 1 zl a teraz po 4.
    > Same korzysci z polaczenia :-))))))))))

    Za to BPHowcy skorzystali, bo mieli przelewy po 4.5 a maja po 4:)
    Tylko dyskusja jest o koncie firmowym, o ile mnie pamiec nie myli ?

    Co do BPH - PBK, to jesli polaczyli sieci, to w kazdym oddziale w Polsce
    mozesz robic dyspozycje niezaleznie od tego, gdzie masz rachunek. Za
    wyjatkiem oczywiscie operacji typu wydanie karty.

    Wojtek

  • 16. Data: 2002-01-21 19:01:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "fotech" <u...@f...onet.pl> wrote in message
    > To jest pelny pakiet z dostepem przez internet - prawdziwego banku.
    > Poczytaj to zrozumiesz - to nie jest konto dla dzieciakow, co sobie chca
    > pobankowac na 12 tym rachunku przez miesiac.
    > Jesli ktos ma malo dyspozycji, to sam Sezam Manager moze sobie zrobic za
    15
    > zl. przelewy sa po 3 zl. A jak przyjdzie Ci placic za granice, to masz
    setki
    > korespondentow na calym swiecie... karty do rachunku tez sa oczywiscie.

    Cóż za piękna argumentacja! Złota czcionka ;-)
    A Inteligo czy MultiBank to banki dla dzieciaków?
    Ba, czy BSK konto Zysk czy BZWBK24 Biznes - oba po ok. 30 zł - to też banki
    dla dzieciaków? ;-)

    K. Kowalski