  • 1. Data: 2002-01-20 12:42:19
    Temat: KREDYT BANK - epilog
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    Jakis czas temu pisalem o problemach z Kredyt Bankiem.
    Po 5 miesiacach zalatwilem prosta sprawe !!!
    Poswiecilem sie i opisalem wszystko ladnie
    zatem zapraszam na stronke poswiecona wylacznie tej sprawie
    (brak reklam i grafiki)
    http://www.ako314159.prv.pl/
    Uwaga: Tylko dla ludzi o mocnych nerwach ;)

    Pozdrawiam,
    Ako

  • 2. Data: 2002-01-20 13:46:29
    Temat: Re: KREDYT BANK - epilog
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Ako" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > Poswiecilem sie i opisalem wszystko ladnie
    > zatem zapraszam na stronke poswiecona wylacznie tej sprawie

    Ta Twoja historyjka to raczej na grupe pl.poczta.polska
    sie nadaje. Tu napewno jest OT.

  • 3. Data: 2002-01-20 13:53:10
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    [...ciach...]
    > Ta Twoja historyjka to raczej na grupe pl.poczta.polska
    > sie nadaje. Tu napewno jest OT.
    Nie kumam. Absolutnie nie jest OT.
    Poczta tez miala w tym udzial ale niewielki.

    Ako

  • 4. Data: 2002-01-20 14:08:56
    Od: green <n...@n...int>

    > U.ytkownik " Ako " napisa. w wiadomo.ci...
    > Ta Twoja historyjka to raczej na grupe pl.poczta.polska> sie nadaje. Tu
    napewno jest OT.

    A to czemu? Kretyn Bank jest znany z olewania swoich klientow, na e-maile
    nigdy nie odpowiadaja, w oddzialach nigdy nie ma pod reka regulaminow
    ("prosze przyjsc jutro"). Maja chyba najdozsze przelewy elektroniczne, a
    abonament za korzystanie z home bankingu juz zupelnie jest oderwany od
    rzeczywistosci.
    Z drugiej strony to jedyny bank oferujacy wyplaty z bankomatu za
    posrednictwem telefonu:

    b/ za korzystanie z Bankomatu Tele KB, z zastrzezeniek ppkt. c/ 5,00

    http://www.kredytbank.pl/taryfa/taryfa_indywidualnyc
    h.htm#RACHUNKI

    Ciekawe jak to dziala? ;-)

    green

  • 5. Data: 2002-01-20 18:48:27
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > http://www.ako314159.prv.pl/

    ta strona nie chce sie otworzyc!

  • 6. Data: 2002-01-20 19:03:44
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    "Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:a2f37o$2bac$1@pingwin.acn.pl...
    > ta strona nie chce sie otworzyc!
    Stoi na amerykanskim serwerze ale jak juz zaskoczy to laduje sie szybko.

    Ako

  • 7. Data: 2002-01-21 07:37:45
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > nigdy nie odpowiadaja, w oddzialach nigdy nie ma pod reka regulaminow

    ja dostałem do ekstrabisnes zamiast do ekstrakonta - ciekawe na ile są
    podobne :)