  • 1. Data: 2002-01-20 15:12:23
    Temat: Mozilla
    Od: "LeszekR." <a...@a...net.pl>

    Często czytam o niebezpieczeństwach związanych z IE i postanowiłem
    zainstalować Mozillę. Czy mogę dowiezieć się jak ją skonfigurować aby
    bezpiecznie korzystać z ebanków, gdyż nie widzę np. w opcjach Nie
    zapisuj szyfrowanych stron na dysk. Czy w ogóle jest sens rezygnować z
    IE na rzecz innych przeglądarek?

    Amehat

  • 2. Data: 2002-01-20 15:35:59
    Temat: Re: Mozilla
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    LeszekR. <a...@a...net.pl> wrote:
    > bezpiecznie korzystać z ebanków, gdyż nie widzę np. w opcjach Nie
    > zapisuj szyfrowanych stron na dysk. Czy w ogóle jest sens rezygnować z
    > IE na rzecz innych przeglądarek?

    Oczywiście. Mozilla wogóle nie zapisuje haseł, nie zapisuje paru innych
    rzeczy i nie uruchamia automatycznie załączników będących trojanami.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-01-20 15:56:17
    Od: "LeszekR." <a...@a...net.pl>

    Dnia 2002-01-20 16:35, Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Oczywiście. Mozilla wogóle nie zapisuje haseł, nie zapisuje paru innych
    > rzeczy i nie uruchamia automatycznie załączników będących trojanami.

    Dzięki ale jeszcze mam takie pytanie. Gdy wchodzę do historii i otwieram
    jakąś stronę mbanku to co prawda przeglądarka pisze, alarm
    bezpieczeństwa itp lecz w adresie widać mój numer klienta. Czy w mozilli
    muszę zawsze czyścić historię czy też można usunąć to na stałe.
    Jeśli OT to przepraszam.

    Amehat

  • 4. Data: 2002-01-20 16:52:29
    Od: "Rajmund J. Ziaja" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LeszekR." <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezpiecznie korzystać z ebanków, gdyż nie widzę np. w opcjach Nie
    > zapisuj szyfrowanych stron na dysk. Czy w ogóle jest sens rezygnować z

    Raczej odradzałbym zmianę przeglądarki. IE ma może swoje wady, ale w
    momencie znalezienia poważnego błędu robi się głośno i szybko to zostaje
    poprawione. Mozilla też ma z pewności dość sporo takich niedopracowań, tylko
    nikt o nich nie mówi, bo to produkt niszowy. Wystarczy dobrze skonfigurować
    IE i instalować ważne aktualizacje.

  • 5. Data: 2002-01-20 19:21:11
    Od: "LeszekR." <a...@a...net.pl>

> [...]
    > nikt o nich nie mówi, bo to produkt niszowy. Wystarczy dobrze skonfigurować

    Dzięki.
    Amehat

  • 6. Data: 2002-01-20 21:30:42
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Rajmund J. Ziaja <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Raczej odradzałbym zmianę przeglądarki. IE ma może swoje wady, ale w
    > momencie znalezienia poważnego błędu robi się głośno i szybko to zostaje
    > poprawione.

    Poprzez ustanowienie standartu.W ten sposób IE zapisuje hasła na dysku i
    nie jest to błąd -bo tak ma po prostu być. Tak samo OE automatycznie
    odpala wirusy - bo to ułatwienie.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 7. Data: 2002-01-21 07:35:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > Oczywiście. Mozilla wogóle nie zapisuje haseł, nie zapisuje paru innych
    > rzeczy i nie uruchamia automatycznie załączników będących trojanami.

    Do tego Mozilla leczy koklusz, nastawia kości, umyje kibel i bajkę dzieciom
    przeczyta - ha! c'est la vie! ;-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-01-21 07:35:48
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Poprzez ustanowienie standartu.W ten sposób IE zapisuje hasła na dysku i
    > nie jest to błąd -bo tak ma po prostu być. Tak samo OE automatycznie
    > odpala wirusy - bo to ułatwienie.

    Na szczęście są ludzie, których nie przerasta wizja konfiguracja
    oprogramowania. Dla Ciebie jest to gehenna - to wiemy ;-) Inni sobie ustawią
    parę opcji i po kłopocie. Nie wiem czy widziałeś kiedyś np Linuxa - tam
    naprawdę trzeba dosyć dużo rzeczy ustawić ręcznie ;-)))) Mam teraz wrażenie,
    że OS/2 nie wymaga ani jednej zmiany konfiguracji - to naprawdę wspaniałe.

    NMSP - tak na początek tygodnia ;-)
    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-01-21 11:03:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kowalski <k...@b...pl> wrote:

> [...]
    > że OS/2 nie wymaga ani jednej zmiany konfiguracji - to naprawdę wspaniałe.

    W odróżnieniu od produktów M$ - wymaga i to całkiem sporo. Dzięki temu,
    (tak samo jak linuks) nie dokonuje automatycznej instalacji nadesłanych
    wirusów, nie uruchamia skryptów VBS oraz nie robi wielu rzeczy
    uznawanych przez M$ za korzystne dla użytkownika.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313