  • 1. Data: 2002-01-19 23:58:53
    Temat: Co mi doradzacie ?
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Witam

    Mam do Was Grupowicze pytanie (mam oczywiście świadomość, że ten temat mógł
    być poruszany wielokrotnie, ale nie mam niestety czasu aby sprawdzić to
    wstecz :( )
    Jaki bank da mi albo kartę kredytową albo chociażby kredyt odnawialny w
    rachunku (ale nie mylić z debetem) bez przedstawiania dokumentów o
    zatrudnieniu, itp. .... ?
    Mam od prywatnej osoby stałe wpływy od 3 lat na konto w Citi i te k.........
    nie chcą w ogóle ze mną gadać o czymś takim....
    Więc gdzie mogę śmiało uderzyć aby dostać niemal od ręki taki kredyt w
    rachunku (lub kartę kredytową) ???
    i to niekoniecznie po przedstawieniu historii rachunku z innego banku... ?
    I jakie wymagane są wpływy na rachunek (tzn. czy wymagane jest m.in.
    utrzymywanie jakiegoś średniego salda na rachunku ?)

    Z góry wielkie dzięki za pomoc i poradę

    Piotr