  • 11. Data: 2005-03-01 23:14:50
    Temat: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Masz post ponizej.

    No mam. Stek bzdur. Doradzajcie dopiero, jezeli cos przetrenowaliscie.

    > Zbalzowany zgredzie ;)

    Hmmm ...

    Generalnie ... pisz na temat.
    I czytaj posty na ktore odpowiadasz ( jezeli akurat nie kopiujesz cudzych
    tekstow ).

    pzdr
    wkg

  • 12. Data: 2005-03-01 23:22:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > No mam. Stek bzdur. Doradzajcie dopiero, jezeli cos przetrenowaliscie.

    Wytlumacz mi, bo czegos nie lapie. Doradzasz najdrozsze z mozliwych
    rozwiazan, bo ty cos przetrenowales, albo jakies 0,001-1% kierowcow
    przetrenowalo.
    I tlyko i wylacznie na te okazje kazesz komus wybrac najmniej ekonomiczne
    rozwiazanie. Jak dla mnie nie masz racji.

    > Hmmm ...

    Sam zaczales.

    > Generalnie ... pisz na temat.

    Pisze. Odpisuje Tobie w tym watku. Masz problemy jakies ze zrozumieniem?

    > I czytaj posty na ktore odpowiadasz ( jezeli akurat nie kopiujesz
    > cudzych tekstow ).

    Masz cos jeszcze do powiedzienia odkrywczego? Zaciales sie jak katarynka?
    Jesli uwazasz, ze tylko kopiuje cudze teksty - to twoj problem nie moj. Ja
    uwazam, ze piszesz jak potluczony i albo jestes slepy, albo kierujesz sie
    zla wola, albo jedno i drugie. I dla mnie smieszny z tym juz jestes. Rowniez
    z udowadnianiem czegos. Jakies kompleksy?

  • 13. Data: 2005-03-01 23:29:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Etam. Poczytaj cos o plynnosci ; )) Jezeli masz dlug w rachunku
    > biezacym mozesz sprzedac auto po godziwej cenie bez pospiechu i
    > splacic kredyt. Jezeli masz samochodowy - lezysz i kwiczysz. Nic nie
    > mozesz bez zgody banku.

    a) pisales o gotowkowym. O kredycie w rachunku to ja pisalem, wiec wez
    przestan
    b) kredyt w rachunku na 12 tysiecy - to trzeba miec niezle wplywy. Nic nie
    pisales o tym, ze w sytuacji, jak stracisz prace i nie ma regularnych
    wplywow, to bank nagle moze zazadac zwrotu calej kwoty. Ryzyko spore. A w
    samochodowym - splacasz sobie - bo np pozyczasz od rodziny.
    c) przestan operowac skranosciami. To, ze dla ciebie dysponowanie majatkiem
    jest tak wazne, nie oznacza, ze jest to wazne dla wszystkich. Dla wiekszosci
    jednak liczy sie najnizsze oprocentowanie.
    A kredyt gotowkowy na 2 lata i roznica pomiedzy kredytem samochodowym 5%.
    Prosze - pokaz mi, ktory to taki. Jesli juz piszesz - wskaz go, bardzo Cie
    prosze!

  • 14. Data: 2005-03-01 23:36:53
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Wytlumacz mi, bo czegos nie lapie.

    OK ...

    > Doradzasz najdrozsze z mozliwych
    > rozwiazan, bo ty cos przetrenowales, albo jakies 0,001-1% kierowcow
    > przetrenowalo.

    Statystycznie wiekszosc nowych aut zakupionych jest na kredyt. Z pewnoscia
    kiedysz skopiujesz podobne statystyki.

    > I tlyko i wylacznie na te okazje kazesz komus wybrac najmniej
    > ekonomiczne rozwiazanie.

    Nie. Rozwiazanie, w ktorym placone odsetki sa o kilkadziesiat - policz w
    odnonych kalkulatorach - przy rownych ratach wyjdzie okl 30 PLN drozsze. To
    sa grosze przy koszcie napraw, ubezpieczenia, utraty wartosci auta
    obciazonego prawnie zastawem ...

    > Pisze. Odpisuje Tobie w tym watku. Masz problemy jakies ze
    > zrozumieniem?

    No szczerze mowiac to tak, mam ... nie rozumiem, dlaczego wypowiadasz sie w
    kwestii kredytu samochodowego ktorego nigdy nie zaciagales.

    > Masz cos jeszcze do powiedzienia odkrywczego? Zaciales sie jak
    > katarynka?

    To jest wystarczajaco odkrywcze.

    Amry zrozumienie:

    > Oczywiscie porady o kredycie w rachunku lub na karcie kredytowej -
    > przemilczales. Piaskownica...

    Po prostu radz dopiero, gdy wiesz o czym mowa. Albo oczywiscie kopiuj cudze
    teksty. Ale przede wszystkim czytaj watki na ktore odpowiadasz.

    pzdr
    wkg

  • 15. Data: 2005-03-01 23:43:59
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > a) pisales o gotowkowym. O kredycie w rachunku to ja pisalem, wiec wez
    > przestan

    Odpowiadaj na posty wolniej ale po namysle ... czytaj ze zrozumieniem ... to
    nie chodzi o ddowodnienie racji, chodzi o jak najlepsze rozwiazanie dla
    osoby inicjujacej watek. Nie pien sie.

    > b) kredyt w rachunku na 12 tysiecy - to trzeba miec niezle wplywy.

    Etaaaam. Rzecz wzgledna.

> [...]
    > regularnych wplywow, to bank nagle moze zazadac zwrotu calej kwoty.
    > Ryzyko spore. A w samochodowym - splacasz sobie - bo np pozyczasz od

    Mysl.

    Jak tracisz prace majac kredyt w rach b lub gotowkowy- sprzedajesz auto i
    splacasz dlugi. Jak tracisz prace majac kredyt samochodowy - jestes
    ugotowany, nie masz ruchu. Jezeli masz mozliwosc pozyczyc od rodziny - nie
    pozyczasz w banku. Jezeli pozyczasz w banku - nie masz rodziny od ktorej
    mozesz pozyczyc.

> [...]
    > A kredyt gotowkowy na 2 lata i roznica pomiedzy kredytem samochodowym
    > 5%. Prosze - pokaz mi, ktory to taki. Jesli juz piszesz - wskaz go,

    Pisze o kredycie w rach b. Tylko trzeba czytac posty na ktore sie odpowiada
    : )
    Przelicz dobrze roznice w ratach. Kredyt w rach b to okl 12 % ( nie wiem
    dokladnie, mam rach w fortisie, mbanku i multi )

    pzdr
    wkg

  • 16. Data: 2005-03-01 23:55:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Po prostu radz dopiero, gdy wiesz o czym mowa. Albo oczywiscie kopiuj
    > cudze teksty. Ale przede wszystkim czytaj watki na ktore odpowiadasz.

    1) Prosze cie o podanie ktory to taki tani kredyt gotowkowy na 2 lata na
    kwote ok 12 tysiecy zlotych. Pytam sie po raz kolejny. Po raz kolejny nie
    odpowiadasz. Masz swiadomosc, ze mowimy o rzeczywistej stopie
    oprocentowanie, a nie tej reklamowanej?
    2) Twoja porade traktuje na zasadzie- ktos sie pyta - w jakim banku zalozyc
    konto. Ty odpowiadasz - trzymaj gotowke przy sobie, bo bankomat moze miec
    awarie i stracisz.

    Czytajac maila ja zrozumialem - Czlowiek chce wziac jak najtanszy kredyt.
    (wnioskuje to po tym, ze pisze - "czy bardziej sie oplaca" oraz "bo wiadomo
    kazdy bank jest "the best"".).
    Ty zas przekonujesz go, do rozwiazania najdrozszego - w imie zabezpieczenia
    sie przed ewentualnoscia, ktora (?) doswiadczyles.
    I khem - nie wiem czy zauwazyles, ale piszemy o 48 miesiacach - 4 latach!!!!
    Przy takiej kwocie proponowac kredyt gotowkowy, jest przykladem kompletnej
    indolencji. Ale tak wiem, ja kredytu nie bralem samochodowego i nie mam skad
    skopiowac informacji, ROTFL. Bardzo ciekawe, ze caly czas konsekwentnie
    unikasz odpowiedzi na moje pytania.
    Zenujacy jestes, tyle moge stwierdzic. I to nawet bez kopiowania, heheh

  • 17. Data: 2005-03-02 00:04:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Odpowiadaj na posty wolniej ale po namysle ... czytaj ze zrozumieniem
    > ... to nie chodzi o ddowodnienie racji, chodzi o jak najlepsze
    > rozwiazanie dla osoby inicjujacej watek. Nie pien sie.

    Oooo - zmieniasz taktyke, panie nieomylny?
    Nie chodzi o udowdonienie racji, ale oczywiscie piszac swoj post i dowalajc
    sie do mnie nic nie chciales udowodnic?
    To moze mi przyznasz racje z kredytem w rachunku, czy twoja teoria by tego
    nie wytrzymala?

    > Etaaaam. Rzecz wzgledna.

    Czytaj ze zrozumiem. Czy 12 tysiecy na 4 lata bierze ktos, kto ma duze
    wplywy na rachunek.
    tu nie chodzi o dowodzenie swoich racji, chodzi o jak najlepsze rozwiazanie.
    Ty tego nie zrobiles.

> [...]
    > jestes ugotowany, nie masz ruchu. Jezeli masz mozliwosc pozyczyc od
    > rodziny - nie pozyczasz w banku. Jezeli pozyczasz w banku - nie masz

    Mysl. Jesli pozyczasz na taka kwote az na 4 lata to chodzi ci o jak
    najmniejsze raty, a nie zabezpieczenie sie przed hipotetycznymi
    mozliwosciami.
    Zwlaszcza, ze O TO wlasnie chodzilo osobie, ktora inicjowala watek.

    > Pisze o kredycie w rach b. Tylko trzeba czytac posty na ktore sie
    > odpowiada

    Do siebie piszesz? Przecez ja pisalem, zeby nie bral kredytu gotowkowego i
    biorac pod uwage kwote i okres kredytu - zaproponowalem kredyt samochodowy.
    Jako alternatywe dalem niskooprocentowany kredyt w rachunku lub KK.
    ty zas mnie wysmiales z tymi propozycjami i nagle wyskakujesz z kredytem w
    rachunku. Wybacz, ale smieszny jestes.

    > Przelicz dobrze roznice w ratach. Kredyt w rach b to okl 12 % ( nie
    > wiem dokladnie, mam rach w fortisie, mbanku i multi )

    Ooooo. Pekasz? No dobrze. Widze, ze przyznales mi jednak racje. Nie wymagam,
    zebys to robil publicznie, ale mam satysfakcje. Trollu!

  • 18. Data: 2005-03-02 00:08:43
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > kolejny nie odpowiadasz. Masz swiadomosc, ze mowimy o rzeczywistej
    > stopie oprocentowanie, a nie tej reklamowanej?

    Przeczytaj moja pierwsza wypowiedz. Pisalem o kredycie w rach b. Rzeczywista
    to kilkanascie procent - blizej dziesieciu. Z pewnoscia szybko odszukasz
    wlasciwy komunikat.

    > Czytajac maila ja zrozumialem - Czlowiek chce wziac jak najtanszy
    > kredyt. (wnioskuje to po tym, ze pisze - "czy bardziej sie oplaca"
    > oraz "bo wiadomo kazdy bank jest "the best"".).

    Nie wnioskuj. Zapytaj. On chce miec jak najlepiej. W perspektywie 4 lat.
    Kiedy moze potrzebowac pieniedzy i byc moze chciec spieniezyc to auto, lub
    tez kupic nowe, za powiedzmy 70 000 PLN. Moze jeszcze tego nie wie, ale nie
    chce miec zwiazanych rak. Nawet za kilkadziesiat PLN miesiecznie.

    > Ty zas przekonujesz go, do rozwiazania najdrozszego - w imie
    > zabezpieczenia sie przed ewentualnoscia, ktora (?) doswiadczyles.

    Ja na szczescie nie ,ale wiele lez juz wylanych widzialem. Pierwsze wlasne
    auto kupilem tak jak radze - w duzej czesci za kredyt w RB ( rachunek
    biezacy, ROR ... ).

    > I khem - nie wiem czy zauwazyles, ale piszemy o 48 miesiacach - 4
    > latach!!!! Przy takiej kwocie proponowac kredyt gotowkowy, jest
    > przykladem kompletnej indolencji.

    Doczytaj albo przestan sie wyglupiac. Mowimy o kredycie w RB ( rachunek
    biezacy, ROR ... )

    > Ale tak wiem, ja kredytu nie bralem

    No to po co sie wypowiadasz ?? Z ubezpieczycielami walczyles ? Stal Ci
    kiedys pod domem tygodniami samochod, ktory mial wade fabryczna ale ktorgo
    nie mogles sprzedac, bo bank ??

    pzdr
    wkg

  • 19. Data: 2005-03-02 00:13:29
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > dowalajc sie do mnie nic nie chciales udowodnic?
    > To moze mi przyznasz racje z kredytem w rachunku, czy twoja teoria by

    Z jakim kredytem w rachunku ? Tym, ktory doradzilem w pierwszym pscie ?

    > Czytaj ze zrozumiem. Czy 12 tysiecy na 4 lata bierze ktos, kto ma duze
    > wplywy na rachunek.

    Tak. Np jezeli chce kilkanascie - kilkadziesiat tysiecy zostawic sobie na
    czarna godzine. Albo, jezeli nie chce, zeby mu US zagladal skad ma kase na
    auto.

> [...]
    > mozliwosciami.
    > Zwlaszcza, ze O TO wlasnie chodzilo osobie, ktora inicjowala watek.

    Bzdura. Ale chyba argumenty juz padly, ma mozliwosc wyboru.

    > Ooooo. Pekasz? No dobrze. Widze, ze przyznales mi jednak racje. Nie
    > wymagam, zebys to robil publicznie, ale mam satysfakcje. Trollu!

    To jeszcze raz zacytuje sam siebie:
    -----------------------
    Witam

    Generalnie NTG ; ))

    Moja rada: Skorzystaj z kredytu w rachunku biezacym. Jezeli nie - powaznie
    rozwaz kredyt gotowkowy.
    Kredyt "samochodowy" bierz w ostatecznosci.

    ------------------------------------

    Szkoda gadac ... mam nadzieje, ze kupujacy wybierze dobrze.

    pzdr
    wkg

  • 20. Data: 2005-03-02 00:18:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Przeczytaj moja pierwsza wypowiedz. Pisalem o kredycie w rach b.
    > Rzeczywista to kilkanascie procent - blizej dziesieciu. Z pewnoscia
    > szybko odszukasz wlasciwy komunikat.

    Ok. Moze inaczej. Ty wyszedles z zalozenia - z samochodem moga byc problemy,
    dlatego wybieram najbezpieczniejsze rozwiaznaie ROR, gotowkowy, samochodowy.
    Takie rozwiazanie, bo hipoteteycznie moga byc problemy. Zupelnie nie
    interesowal cie koszt takiego rozwiazania.

    Ja wyszedlem z drugiej strony, bo tak tez rozumiem pytanie. Kredyt
    samochodwy (najtanszy), linia kredytowa w ROR lub karta kredytowa.
    gotowkowy odrzucam ze wzgledu na koszt takiego kredytu (mala kwota, dlugi
    okres kredytowania).

    Roznica jest jeszcze jedna. Ale szkoda czasu na dalsza dyskusje. Skoro
    jednak masz konto w Multi - to popatrz na oprocentowanie kredytu
    samochodowego, potem linii kredytowej, a potem podaj mi ten najtanszy kredyt
    gotowkowy o ktorym pisales.

    Limit kredytowy w KB to oprocentowanie cos kolo 17,5% (plus oplata za
    przyznanie...).
    Tak sie akurat sklada, ze bliscy znajomi niedawno brali kredyt na samochod.
    I wlasnie wybrali kredyt samochodowy w Multi. Bo wyszlo im najtaniej. I dla
    nich ot byl glowny argument, a nie ze cos sie moze dziac.