    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Date: Wed, 2 Mar 2005 01:18:48 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Przeczytaj moja pierwsza wypowiedz. Pisalem o kredycie w rach b.
    > Rzeczywista to kilkanascie procent - blizej dziesieciu. Z pewnoscia
    > szybko odszukasz wlasciwy komunikat.

    Ok. Moze inaczej. Ty wyszedles z zalozenia - z samochodem moga byc problemy,
    dlatego wybieram najbezpieczniejsze rozwiaznaie ROR, gotowkowy, samochodowy.
    Takie rozwiazanie, bo hipoteteycznie moga byc problemy. Zupelnie nie
    interesowal cie koszt takiego rozwiazania.

    Ja wyszedlem z drugiej strony, bo tak tez rozumiem pytanie. Kredyt
    samochodwy (najtanszy), linia kredytowa w ROR lub karta kredytowa.
    gotowkowy odrzucam ze wzgledu na koszt takiego kredytu (mala kwota, dlugi
    okres kredytowania).

    Roznica jest jeszcze jedna. Ale szkoda czasu na dalsza dyskusje. Skoro
    jednak masz konto w Multi - to popatrz na oprocentowanie kredytu
    samochodowego, potem linii kredytowej, a potem podaj mi ten najtanszy kredyt
    gotowkowy o ktorym pisales.

    Limit kredytowy w KB to oprocentowanie cos kolo 17,5% (plus oplata za
    przyznanie...).
    Tak sie akurat sklada, ze bliscy znajomi niedawno brali kredyt na samochod.
    I wlasnie wybrali kredyt samochodowy w Multi. Bo wyszlo im najtaniej. I dla
    nich ot byl glowny argument, a nie ze cos sie moze dziac.