  • 1. Data: 2005-03-01 11:58:00
    Temat: Wykopali mnie z OFE
    Od: "Farfotzel" <fiol1_usun_@_usun_gazeta.pl>

    Witam grupowiczów!

    podejrzewam ze troche NTG ale na innej grupie wciaz brak odzewu a mam pewien
    problem, a mianowicie - dostałem dzis informację, że cytuje: "Pana rachunek
    w OFE PZU
    "Złota Jesień" został zamkniety. Wstęp do listu był nastepujący:
    "..bla bla bla.. informuje, że zgodnie z informacją przekazaną przez ZUS,
    zawierając umowe z Naszym OFE nie podlegał Pan ubezpieczeniu emerytalnemu.
    Ponadto na Pana rachunej nie wpłynęly żadne środki. Uwzględniając powyzsze
    zawiadamiamy, że ... i tu to co napoczatku pisałem"
    data nadania listu jest 14.02.2005

    dobrze.. jestem w stanie to zrozumieć, ale..... od stycznia tego roku jestem
    zatrudniony na umowe-zlecenie i miałem płacone wszystkie składki. Co więc
    mogło się z nimi stac? gdzie sie podziała część składki ktora miała trafic
    do OFE?

    i pytanie drugie? skoro wykopali mnie ze Złotej Jesieni to czy mnie czasem
    nie dolosowali do jakiegos innego OFE?

    i tak juz zupełnie poza protokolem: jaki OFE teraz wybrac?

    pozdrawiam

    Farfotzel

  • 2. Data: 2005-03-01 12:55:35
    Temat: Re: Wykopali mnie z OFE
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > mogło się z nimi stac? gdzie sie podziała część składki ktora miała trafic

    skladki ze stycznia 2005 jeszcze chyba nikomu nie doszly do OFE
    wiec oni nic o tym nie wiedza
    natomiast jakis czas temu ZUS pisal ze czyscil konta na ktorych nie
    bylo zadnych skladek od dluzszego czasu

    PiotR

  • 3. Data: 2005-03-01 18:32:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 1 Mar 2005 12:58:00 +0100, "Farfotzel"
    <fiol1_usun_@_usun_gazeta.pl> wrote:

    >od stycznia tego roku jestem
    >zatrudniony na umowe-zlecenie i miałem płacone wszystkie składki.
    A wiesz kiedy miales oplacane te skladki? Za styczen to pewnie w lutym
    a do OFE dojda w marcu :)

    Pytasz jaki OFE wybrac - a dlaczego wczesniej wybrales Zlota Jesien?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 4. Data: 2005-03-01 20:00:50

    Użytkownik "Farfotzel" <fiol1_usun_@_usun_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawierając umowe z Naszym OFE nie podlegał Pan ubezpieczeniu emerytalnemu.

    Czlowieku ty sie ciesz i popros zeby wystawili ci glejt ze nigdy nie
    bedziesz podlegal temu obowiazkowi, nawet jak zaczniesz pracowac :-). Wtedy
    zakladasz DG i jestes 700 zl do przodu.