  • 1. Data: 2005-03-01 11:44:18
    Temat: JAK ZAROBIĆ DUŻO KASY W KRÓTKIM CZASIE ZA POŚREDNICTWEM INTERNETU
    Od: "Neo" <r...@n...pl>

    Rozpocznij swój własny e-mail biznes już dzisiaj!!!

    Uzyskasz dzięki temu wiele korzyści i możliwości:

    1. Pracując około 4 godzin dziennie, możesz zarobić 4 000 zł na
    miesiąc.

    2. Pracując około 8 godzin dziennie możesz zarobić 8 000 zł na
    miesiąc.

    3. Wszyscy Twoi klienci będą płacić gotówką!!!

    4. Będziesz sprzedawać produkt, którego produkcja nic nie
    kosztuje!!!

    5. Twoim jedynym szefem jest twój czas!!!

    6. Masz dostęp do ponad 40 milionów potencjalnych klientów.

    Aby otrzymać dodatkowe informacje wyślij e-mail'a na adres r...@v...pl,
    wpisując w temacie wiadomości słowo "gotówka".

  • 2. Data: 2005-03-01 11:47:03
    Od: "Marcin" <...@...->

    Można także na ten

    r...@n...pl

    :-)

  • 3. Data: 2005-03-01 11:54:32
    Od: "Neo" <r...@n...pl>

    oczywiscie mozna tez na r...@n...pl ale wolal bym na r...@v...pl
    zebym nie mial balaganu
    POZDRAWIAM

  • 4. Data: 2005-03-01 12:09:19
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    please, harvest me r...@n...pl

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-03-01 12:11:05
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Neo wrote:

    > oczywiscie mozna tez na r...@n...pl ale wolal bym na r...@v...pl
    > zebym nie mial balaganu

    A wiesz że za spamowanie to można zostać pozbawionym internetu.
    Wystarczy że znajdzie się taki któremu będzie się chciało napisać donos
    do abuse.

    --
    Peet

  • 6. Data: 2005-03-01 12:13:39
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Peet* napisał(a):

    > A wiesz że za spamowanie to można zostać pozbawionym internetu.
    > Wystarczy że znajdzie się taki któremu będzie się chciało napisać donos
    > do abuse.

    Przypuszczam, że On nawet nie wie co to jest abuse... :-P

    Gree

  • 7. Data: 2005-03-01 12:46:25
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Po co sie tym chwalisz.
    Siadaj za kompa i zarabiaj 8000 miesiecznie.

    Najlepiej pracuj 16 godzin na dzien i bedziesz mial 16 000 zl miesiecznie.

    Powodzenia

  • 8. Data: 2005-03-01 12:48:13
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Gree said the following On 2005-03-01 13:13:

    > Przypuszczam, że On nawet nie wie co to jest abuse... :-P

    Myślę, że niedługo abuse onetu mu dokładnie wytłumaczy.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2005-03-01 14:47:55
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Patek* wrote in <news:38j6mqF5ocfdcU1@individual.net> :

    > Po co sie tym chwalisz.
    > Siadaj za kompa i zarabiaj 8000 miesiecznie.
    >
    > Najlepiej pracuj 16 godzin na dzien i bedziesz mial 16 000 zl miesiecznie.

    o kurwaaaaa, a pracując 32 godziny dziennie bedzie miał 32000 !!!

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 10. Data: 2005-03-01 20:04:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Neo" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Znam takich, co nie pracując nawet 4 godziny dziennie zarabiają
    kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie. Ale oni nie spamują. Przedłuż czas pracy
    o kolejne 4 godziny, zamiast wysyłać spam. Jak to taki wspaniały interes, to
    sobie go rób i nie zawracaj innym gitary.