  • 1. Data: 2005-03-01 11:33:48
    Temat: VW bank direct i Firefox 1.0.1 PL
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    Witam.

    Mam taką przypadłość w systemie transakcyjnym VW bank direct - logując
    się (Firefox 1.0.1 PL) wszystko jest ok, klikam dalej pokazuje się stan
    konta, w prawym dolnym rogu u w pasku adresu znajduje się zamknięta
    kłódka - symbol połączenia szyfrowanego. I tak wszystko jest ok to
    momentu aż nie kliknę w jakąkolwiek pozycję z menu - po kliknięciu
    kłódka zamiast normalnej - zamkniętej staje się *przekreślona*.
    Sprawdzałem na FF 1.0 PL - wszystko jest jak powinno, tak samo na IE
    6.0. Jak u Was, jeśli można wiedzieć?

    Mam też małe pytanie troszkę OT - jak u Was, drodzy grupowicze, jest z
    wyciągami miesięcznymi w VW bank direct? Mi przysłali raz - a rachunek
    mam od 3 miesięcy - zanim zadzwonię, wolałem spytać ;)

    Gree

  • 2. Data: 2005-03-01 12:14:58
    Temat: Re: VW bank direct i Firefox 1.0.1 PL
    Od: Wojtek <w...@p...fm>

    > Mam też małe pytanie troszkę OT - jak u Was, drodzy grupowicze, jest z
    > wyciągami miesięcznymi w VW bank direct? Mi przysłali raz - a rachunek
    > mam od 3 miesięcy - zanim zadzwonię, wolałem spytać ;)

    Jeśli po założeniu konta saldo jest równe 0 to za te miesiące nie
    przysyłają wyciągów :)
    Jeśli masz saldo >0 to dzwoń i pytaj śmiało. :D

    Wojtek

  • 3. Data: 2005-03-01 13:19:40
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Wojtek* napisał(a):

    > Jeśli po założeniu konta saldo jest równe 0 to za te miesiące nie
    > przysyłają wyciągów :)
    > Jeśli masz saldo >0 to dzwoń i pytaj śmiało. :D

    Zgadzałoby się to :) Niedawno saldo uległo zmianie, więc teraz wyciąg
    powinni wysłać ;)

    Gree

  • 4. Data: 2005-03-01 14:11:06
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2005 12:33:48 +0100, Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >wyciągami miesięcznymi w VW bank direct? Mi przysłali raz - a rachunek
    >mam od 3 miesięcy - zanim zadzwonię, wolałem spytać ;)

    Bylbys uprzejmy napisac mi, po co ten Ci wyciag? Wyciag, gdy masz
    natychmiastowy i kazdorazowy wglad w swoje konto, w jego historie, gdy
    mozesz (i powinienes) sobie prowadzic "podreczna ksiegowosc" na jakims
    arkuszu kalkulacyjnym, uwazam za absolutnie zbedny. Ja natychmiast po
    zalozeniu konta w VW poprosilem o nieprzysylanie mi zadnych wyciagow.

    I mam taka praktyke od lat, gdy mialem rachunek w s.p. LG od chwili
    jego narodzin do upadku, w VW od chwili jego narodzin, i oczywiscie
    w mBanku od momentu jego powstania. Excel, to jest to, co daje Ci
    najlepsze wyniki, a nie po miesiacu jakies papierzyska. :-)

    Papierom mowimy gromkie 'dosc'!

    --
    Adek

  • 5. Data: 2005-03-01 16:24:15
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *A_Zet* napisał(a):

    > Bylbys uprzejmy napisac mi, po co ten Ci wyciag?

    Owszem. Rachunek w VW mam krótki okres czasu, w info które dostałem od
    banku (pakiet startowy) i na stronie banku jest napisane, że wyciągi
    przysyłają co miesiąc. Mi przysłali *raz*. Zapytałem o to na grupie nie
    dlatego, że mi ten wyciąg niezwykle potrzebny tylko chciałem się
    dowiedzieć jak to z tymi wyciągami jest, gdyż nie lubię jak coś ma
    działać a nie działa.

> [...]
    > arkuszu kalkulacyjnym, uwazam za absolutnie zbedny. Ja natychmiast po
    > zalozeniu konta w VW poprosilem o nieprzysylanie mi zadnych wyciagow.

    Każdy decyduje jak mu wygodnie. Niektórzy przykładowo niekoniecznie będą
    uruchamiać specjalnie komputer aby sprawdzić co i jak na rachunku w
    danym miesiącu ;)

    /ciach/
    > Papierom mowimy gromkie 'dosc'!

    Powiedz to konserwatystom :-P