    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Date: Wed, 2 Mar 2005 01:08:43 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@chello084010076052.chello.pl

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > 1) Prosze cie o podanie ktory to taki tani kredyt gotowkowy na 2 lata
    > na kwote ok 12 tysiecy zlotych. Pytam sie po raz kolejny. Po raz
    > kolejny nie odpowiadasz. Masz swiadomosc, ze mowimy o rzeczywistej
    > stopie oprocentowanie, a nie tej reklamowanej?

    Przeczytaj moja pierwsza wypowiedz. Pisalem o kredycie w rach b. Rzeczywista
    to kilkanascie procent - blizej dziesieciu. Z pewnoscia szybko odszukasz
    wlasciwy komunikat.

    > Czytajac maila ja zrozumialem - Czlowiek chce wziac jak najtanszy
    > kredyt. (wnioskuje to po tym, ze pisze - "czy bardziej sie oplaca"
    > oraz "bo wiadomo kazdy bank jest "the best"".).

    Nie wnioskuj. Zapytaj. On chce miec jak najlepiej. W perspektywie 4 lat.
    Kiedy moze potrzebowac pieniedzy i byc moze chciec spieniezyc to auto, lub
    tez kupic nowe, za powiedzmy 70 000 PLN. Moze jeszcze tego nie wie, ale nie
    chce miec zwiazanych rak. Nawet za kilkadziesiat PLN miesiecznie.

    > Ty zas przekonujesz go, do rozwiazania najdrozszego - w imie
    > zabezpieczenia sie przed ewentualnoscia, ktora (?) doswiadczyles.

    Ja na szczescie nie ,ale wiele lez juz wylanych widzialem. Pierwsze wlasne
    auto kupilem tak jak radze - w duzej czesci za kredyt w RB ( rachunek
    biezacy, ROR ... ).

    > I khem - nie wiem czy zauwazyles, ale piszemy o 48 miesiacach - 4
    > latach!!!! Przy takiej kwocie proponowac kredyt gotowkowy, jest
    > przykladem kompletnej indolencji.

    Doczytaj albo przestan sie wyglupiac. Mowimy o kredycie w RB ( rachunek
    biezacy, ROR ... )

    > Ale tak wiem, ja kredytu nie bralem

    No to po co sie wypowiadasz ?? Z ubezpieczycielami walczyles ? Stal Ci
    kiedys pod domem tygodniami samochod, ktory mial wade fabryczna ale ktorgo
    nie mogles sprzedac, bo bank ??

    pzdr
    wkg