  • 1. Data: 2006-10-23 19:03:26
    Temat: Praktyczny poradnik dla początkujących inwestorów
    Od: "Jarosław Majecki" <m...@a...home.pl>

    ,,Jak zarobić na giełdzie"
    Kto jeszcze chce dowiedzieć się co trzeba robić, aby zarobić jak najwięcej
    w jak najkrótszym czasie, ponosząc optymalne ryzyko...

    Jeśli chcesz zaoszczędzić sobie poszukiwania metod zarabiania na giełdzie
    na własną rękę i skorzystać z gotowych rozwiązań, to ten poradnik jest dla
    Ciebie.

    Jeśli chcesz poznać prawdę na temat tego JAK i ILE można zarobić, a także
    jak się zarobić nie da, to ten poradnik jest dla Ciebie.

    Jeśli jesteś człowiekiem ambitnym i dbającym o swoją finansową przyszłość,
    to ten poradnik również jest dla Ciebie.

    link do opisu książki-->> http://www.dobryebook.pl/ebook-30-0058.html

    Dla wszystkich którzy już teraz kupia powyższy ebook, Wydawnictwo
    DobryeBook zarezerwowało dodatkowy prezent, zobacz opis książki...
    -----------
    PS. Witam wszystkich wielbicieli książki elektronicznej! Mam teraz dla Was
    unikalną okazję, możesz otrzymać jeden z ciekawych darmowych!!! ebooków
    1. Bardzo Stary Testament, Maurycy Fabisz.
    Bardzo Stary Testament to zbiór dwudziestu jeden zabawnych opowiadań, które
    czyta się jednym tchem.
    2.Harry Potter czyli ciekawostki z magicznego świata, Yossi - redakcja
    www.auror.pl.
    Harry Potter to Twoja ulubiona postać? Czytasz nie tylko o jego przygodach,
    ale wszystko, co na ten temat napisano, aby wiedzieć jak najwięcej? Ten
    eBook jest dla Ciebie! Znajdziesz w nim wiele rzeczy, o których jeszcze nie
    wiesz.
    3. Sens życia, Aleksander Łamek.
    Książka Sens Życia nie stara się przekazać jedynych słusznych poglądów.
    Przedstawia ona różne koncepcje, z których każdy czytelnik wybierze te,
    które mu najbardziej odpowiadają.
    4. W jednym garnku, Grzegorz Ostrowski.
    Przed Tobą kolekcja potraw jednogarnkowych. Nietrudnych, a smakowitych. A
    więc wybierz coś, chodź do kuchni i wyczaruj sporą smakowitość w jednym
    garnku.
    5. Ciasta, ciastka i ciasteczka, Grzegorz Ostrowski.
    Ciasta, ciastka i ciasteczka. Słodkie i aromatyczne. Kruche lub wilgotne.
    Czekoladowe lub waniliowe. Zawsze poprawiają humor! Łatwe i szybkie w
    przygotowaniu.

    Już teraz możesz otrzymać wybraną pozycję, wystarczy, że wyslesz post na
    adres
    e...@a...home.pl, w tytule podaj wybraną pozycję
    ------------

    Serdecznie pozdrawiam,

    Jarosław Majecki

  • 2. Data: 2006-10-24 08:46:56
    Od: "_=_" <p...@o...eu>

> [...]
    >
    > Jeśli jesteś człowiekiem ambitnym i dbającym o swoją finansową przyszłość,
    > to ten poradnik również jest dla Ciebie.

    Dziwię się Tobie. Skoro te porady są skuteczne, to dlaczego nie rozdajesz
    tej książki za darmo.
    Wkońcu będąc inteligentym i zamożnym człowiekiem, który zbił fortunę na
    giełdzie, powinieneś być odrobinę filantropijny.
    Chyba że niepowiodło Ci się i teraz musisz podreperować swój budżet, żeby
    mieć na kolejne paraporady.

    Ja mogę pozwolić sobie na gest i podać jedną, jedyną i słuszną zasadę: kupic
    tanio, sprzedać drogo. Czy Ciebie stać na podobny gest ?

    Pozdrawiam,
    Sebastian