  • 1. Data: 2002-03-22 11:57:27
    Temat: jak dziala KB24 slow kilka (dlugie)
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Witam, myslalem, ze bede mogl napisac, ze uzywam KB24, ale ja nadal testuje.
    Z jakiego wzgledu? Bo testuje sie cos co jest niedopracowane - ma to wlasnie
    miejsce w przypadku KB24.
    Zlecilem 2 dni temu 2 przelewy. Nastepnego dnia wieczorem sprawdzam w
    historii i nie widze tych 2 przelewow jako zrealizowanych - sprawdzam wiec w
    odrzuconych, do autoryzacji, odroczonych - nie ma!
    Dzwonie na ichniejsza infolinie....
    (przy okazji dowiaduje sie, ze w odroczonych widac jak oddzial potwierdzi
    odroczenie hahahaha!!! czyli jak wpiszecie pozniejsza date realizacji to
    wasz oddzial musi otrzymac ten przelew, patrz godziny pracy, i zadecydowac,
    ze faktycznie moze byc odroczony - paranoja)
    .....skladam reklamacje. Dzisiaj telefon z wyjasnieniem dlaczego
    przelewy nie poszly.
    1. w tytule przelewu wpisalem 37 znakow, a mozna tylko 35 - buahahahaha !! -
    tylko ze kurde nigdzie o tym nie wspomnieli a system przepuszcza bez
    problemu,
    ograniczenia do 35 znakow nie skomentuje :-((
    2. nie podalem adresu odbiorcy w 2 przelewie - w niejednym banku
    realizowalem przelewy podajac tylko nazwe, problemow nie bylo
    nie musze chyba wspominac, ze system takze przepusil bez problemu

    Tak wiec poczekam jeszcze z uzywaniem KB24 az beda tego warci

    Pozdrawiam
    PiotrC

  • 2. Data: 2002-03-22 12:06:39
    Temat: Re: jak dziala KB24 slow kilka (dlugie)
    Od: "Maurycy" <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > realizowalem przelewy podajac tylko nazwe, problemow nie bylo
    > nie musze chyba wspominac, ze system takze przepusil bez problemu

    tez nie lubie KredytBanku. Co wiecej, nie lubi ich osoba, ktora tam pracowala -
    zapewniam, ze nie jako kasjerka :)

    ALe jesli chodzi o ograniczenie do 35 znakow, to mozna miec tylko pretensje do
    ich systemu, ze przy zlecaniu przelewu tego nie kontroluje. Jest to
    ograniczenie KIRu - tytul moze miec 4 linijkipo 35 znakow kazda. A jesli chodzi
    o adres, to wydaje mi sie, ze to jest tez wytyczna KIRu, ze adres nie jest
    wymagany. Chcialbym miec wiedze czas i ochote klocic sie z kazdym bankiem w
    przypadku ich bledu :)