  • 1. Data: 2002-03-22 10:34:44
    Temat: Zatrzymanie karty w bankomacie
    Od: "Maurycy" <c...@p...gazeta.pl>

    Co powinienem zrobic, jezeli bankomat jakies banku zatrzymal moja karte (karta
    nie byla zastrzezona, nie bylo blednych prob wpisania PINu, po prostu cos mu
    sie zepsulo i ja "polknal".)

    Czy bank - wlasciciel bankomatu wyda mi ta karte na podstawie dowodu
    osobistego, czy powininem wystapic o jakies dokumenty do banku, ktorego karte
    mi bankomat zatrzymal?

    Macie moze jakies praktyczne doswiadczenia jak to wyglada?

  • 2. Data: 2002-03-22 10:44:19
    Temat: Re: Zatrzymanie karty w bankomacie
    Od: PaJacek <P...@g...pl>

    Maurycy wrote:

    > Co powinienem zrobic, jezeli bankomat jakies banku zatrzymal moja karte (karta
    > nie byla zastrzezona, nie bylo blednych prob wpisania PINu, po prostu cos mu
    > sie zepsulo i ja "polknal".)

    Karte Ci polknal bo wyekspirowala czasowo....
    Idz do swojego banku.. wydadza Ci nowa...

    PaJacek

  • 3. Data: 2002-03-22 11:11:46
    Od: "Maurycy" <c...@p...gazeta.pl>

    PaJacek P...@g...pl napisał(a):

    > Karte Ci polknal bo wyekspirowala czasowo....

    Ok napisze wprost - byla to wyraznie wina bankomatu,z karta bylo wszystko OK.

  • 4. Data: 2002-03-22 11:15:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maurycy"
> [...]
    (karta
    > nie byla zastrzezona, nie bylo blednych prob wpisania PINu, po prostu cos

    mialem kiedys to samo w nocy - bankomat byl obok oddzialu banku wiec na
    drugi dzien sie tam udalem i karte odzyskalem.
    A bankomatowi sie zachcialo przeladowac - jak kazdemu komputerowi po awarii
    prądu
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-03-22 11:20:22
    Od: "Maurycy" <c...@p...gazeta.pl>

    blad b...@W...pl napisał(a):

> [...]
    > drugi dzien sie tam udalem i karte odzyskalem.
    > A bankomatowi sie zachcialo przeladowac - jak kazdemu komputerowi po awarii

    I wydali Ci od reki? Pamietasz moze jaki to byl bank?

  • 6. Data: 2002-03-22 11:36:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maurycy
    > I wydali Ci od reki? Pamietasz moze jaki to byl bank?

    to byl bank pkobp we Wroclawiu - wydali od reki,
    widocznie wczesniej juz do bankomatu zagladali ;-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-03-22 11:51:22
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Maurycy
    >
    > to byl bank pkobp we Wroclawiu - wydali od reki,
    > widocznie wczesniej juz do bankomatu zagladali ;-)
    > *** blad ***

    No to miałeś fart. Jak mi bankomat Millenium wessał kartę to udałem się do
    placówki Millenium (bankomat stał przed ich drzwiami) i tam gość powiedział, że
    karte można odebrać jutro rano. Zjawiam się w południe (ok. 12:30) a ten sam
    gość mówi mi, że miałem przyjść po 17:00 bo wtedy zaglądają maszynie do
    brzucha, a poza tym nie odda mi karty nim nie sprawdzi czy nie jest
    zablokowana. Strasznie się wkurzyłem, że mnie gość tak okłamuje i nie chciało
    mi się tam więcej chodzić - dałem sobie spokój. Pomyślałem: "niech ją sobie
    ws.. (do swoich czytników:)". Złożyłem wniosek o nową i zapomniałem o starej.
    Nawiasem mówiąc na nową czekałem 2 miesiące i 3 razy w tym czasie musiałem
    składać wniosek bo poprzedni/e się zapodziewały.

    pozdro.
    Bartek.

  • 8. Data: 2002-03-22 12:05:50
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl>

    Użytkownik "PaJacek" <P...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:3C9B0B03.CB083040@go2.pl...

    :[..]
    > Karte Ci polknal bo wyekspirowala czasowo....

    A kara nie stawiaj na kornerze, bo Ci mirory zbrejkują...

    Adam 'Rolek' Rolbiecki a...@g...pl

  • 9. Data: 2002-03-22 16:02:48
    Od: Marcin Kaniewski <m...@g...pl>

    Witam

    Maurycy wrote:

    > I wydali Ci od reki? Pamietasz moze jaki to byl bank?

    Mialem tak samo. Wydali na drugi dzien. Bank PEKAO SA, Lodz, jakies 4 lata temu.
    Karta byla z PBG.

    Pzdr, Marcin

  • 10. Data: 2002-03-25 09:30:24
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 22 Mar 2002 11:20:22 +0000 (UTC), Maurycy napisał(a):

    >I wydali Ci od reki? Pamietasz moze jaki to byl bank?

    Hihi
    To koledze zjadło w Chorwacji kartę... następnego dnia rano podeszliśmy do
    banku przy którym maszyna stała. Pani poprosiła o paszport, podeszła do
    "pleców" bakomatu, otworzyła i dała kartę :-)

    Pozdruffka,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl